Web Analytics Made Easy - Statcounter

همزمان با جشنواره فیلم فجر، برنامه تلویزیونی «نردبان» فیلم‌های مستند حاضر در این جشنواره را معرفی، مرور و بررسی می‌کند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، هشتادمین قسمت از برنامه تلویزیونی «نردبان»، جمعه 15 بهمن ماهروی آنتن شبکه مستند می‌رود. این قسمت، همزمان با برگزاری چهلمین جشنواره فیلم فجر بوده و ضمن گفت‌وگو با تعدادی از کارگردانان این آثار، مروری بر مستندهای حاضر در این جشنواره دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کامران جاهدی کارگردان مستند «تفنگ برادرم»، حجت طاهری کارگردان مستند «احتضار»، نیما مهدیان کارگردان مستند «آن مرد با اتوبوس آمد»، اشکان نجاتی و مهران نعمت‌الهی کارگردان مستند «مشق امشب» مهمان این قسمت از نردبان بوده و درباره فیلم‌هایشان که در جشنواره فیلم فجر حضور دارد صحبت می‌کنند.

در بخش ویژه و جدید برنامه نردبان با عنوان «چشم‌انداز»، دوربین شبکه مستند به اقصی نقاط کشورمان سفر کرده و روایتگر جاذبه‌های گردشگری استان‌های مختلف کشورمان می‌شود. در این قسمت، گنبد سلطانیه زنجان توسط فردین نظری معرفی می‌شود.

هم‌چنین فیلم «آب سرد» به کارگردانی هادی کیانی فلاورجانی که از جمله فیلم‌های ارسالی به نردبان است، در این برنامه معرفی شده و توسط حامد شکیبانیا و امید بلاغتی بررسی می‌شود.

در بخش «مستندباز» نیز نقدها و تحلیل‌های ارسالی مخاطبین برای فیلم «ارواح و صخره‌ها» مرور می‌شود.

«نردبان» مجموعه برنامه تلویزیونی شبکه مستند است که تلاش می‌کند به فیلم و عکس مستند با نگاهی تخصصی توجه کند. این برنامه با اجرای محمد (حامد) شکیبانیا، کارگردانی و تهیه‌کنندگی اصغر احمدپور و فاطمه بوربور با آیتم‌هایی متنوع جمعه‌ها ساعت 18:30 روی آنتن شبکه مستند می‌رود. تکرار آن روز شنبه حوالی 1:30 و 14:30 است.

مستندی که اسراف آب را نقد می‌کند، امشب از تلویزیون پخش می‌شود

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جشنواره فیلم فجر مستند جشنواره فیلم فجر مستند جشنواره فیلم فجر کارگردان مستند شبکه مستند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها

 حجت‌الاسلام والمسلمین کمال خداداده در نشست دهه کرامت که در سالن جلسات مسجد مقدس جمکران برگزار شد،گفت: در دهه کرامت برای برگزاری جشن‌ها، خادمان دو آستان مقدس رضوی و حضرت معصومه (س) در تمام شهر‌ها حضور پیدا خواهند کرد.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با اشاره به اینکه کنگره‌ها و همایش‌های بزرگی در سراسر کشور پیش بینی شده است، گفت: جشنواره بنیاد امام رضا (ع) در موضوعات مختلف هنری و نمایشی درحال برگزاری است.

رئیس ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد کشور با بیان اینکه برای پیشبرد این برنامه‌ها نیازمند حمایت مردم هستیم، عنوان کرد: ستاد کانون‌های مساجد نیز تمام تلاش خود را بکار گرفته است تا مساجد، تکایا و حسینیه‌ها نیز متولی برگزاری ویژه برنامه‌ها باشند.

 خداداده با اشاره به اینکه مسجد مقدس جمکران یک محل جریان‌ساز و اثرگذار است، عنوان کرد: حضور مردم در مسجد مقدس جمکران به مناسبت‌های مختلف نشان از عشق و ارادت مردم به حضرت حجت (عج) است.

رئیس ستاد ملی دهه کرامت با بیان اینکه امروز جریان فرهنگی و تبلیغی در کشور تعطیل نیست، گفت: اینکه امروز شاهد حضور خیل عظیم جوانان و دانش آموزان در اعتکاف هستیم نشان از تاثیر جریانات فرهنگی دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • معرفی بهترین مستندهای جهان
  • «کوه نور» ظرفیت جدید تفریح شهر زندگی است/ میزبانی از ۹ هیئت خارجی در هفته فرهنگی اصفهان
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • مستندی درباره مادری که دو بازیگر نقش دو دختر گمشده اش را بازی می کنند
  • داوران جشنواره کن معرفی شدند
  • داوران جشنواره کن چه کسانی هستند؟
  • اعضای هیئت داوران جشنواره فیلم کن معرفی شدند
  • مراسم نکوداشت اکبر زنجان‌پور با حضور استادش
  • ویژه برنامه‌های تلویزیون در روز معلم