Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، مخاطبان سامانه فارس من خواستار حل مشکلات انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد شدند و در مطالبه خود آوردند: « ما دانشجویان دانشگاه آزاد مطالبه بسیار مهمی از مقامات این سازمان داریم!!

این سازمان برخلاف شعارهای خودش هیچ وقت پاسخگوی مشکلات دانشجوها نبوده‌ است.
ما دانشجویان در انتخاب واحد ترم بهمن ماه۱۴۰۰ مشکلات فراوانی داریم از جمله خرابی سایت آموزشیار، شهریه زیاد و دریافت شهریه مجدد و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...مسئولین هم می‌گویند همه چیز درسته در صورتی که اینطور نیست و همه شکایت دارند.
ما خواستار رسیدگی سریع و فوری این مشکلات هستیم.»

بر همین اساس خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با سردبیر این سوژه گفت‌وگو کرد، وی که دانشجوی مهندسی نرم افزار دانشگاه تهران آزاد غرب است با تاکید بر اینکه سایت آموزشیار دانشگاه آزاد متاسفانه عملکرد خوبی ندارد، گفت: دانشگاه آزاد  به بهانه اینکه یک سیستم مجتمع و متحدی داشته باشد این سامانه را ایجاد کرد اما سبب مشکلات زیادی برای دانشجویان شد.

وی افزود: هزینه سرویس سایت چقدر می شود یا رسیدگی به ساختار فنی سایت مگر چقدر زمان می برد که هر ترم زمان انتخاب واحد که می‌شود هم دانشجویان و هم پدر و مادرهایشان باید استرس انتخاب واحد داشته باشند.

این دانشجو با بیان اینکه در زمان انتخاب واحد خودش نتوانسته انتخاب واحد انجام دهد و خیلی از دانشجویان دیگر هم این مشکل را دارند، عنوان کرد: خیلی از دانشجوها ناراضی‌ هستند و اشاره کرده‌اند که تمام مبلغ اولیه شهریه مقرر را از آنها گرفته‌اند و حتی بعضی‌ها می‌گویند، سایت انتخاب واحد با پرداخت دومیلیون تومان برایشان باز شده است؛ در حالیکه سایت قبلا با حدود نهصد هزار تومان و یک میلیون تومان باز می‌شد، یعنی الآن سایت آموزشیار به سختی و با واریز مبلغ زیاد باز می‌شود، تازه اگر باز شود. خیلی از دانشجوها وضع مالی‌ خوبی دارند اما  خیلی از دانشجوهای دانشگاه آزاد هم وضع مالی‌شان خوب نیست و چون نتوانستند دانشگاه سراسری بروند پس مجبور شدند به این دانشگاه بیایند و شهریه‌ای هم که می‌پردازند، شهریه منصانه‌ای نیست.

وی افزود: الآن تعداد دانشجویان زیاد است و در یک روز چند هزار دانشجو می‌خواهند انتخاب واحد کنند و دانشگاه آزاد هم اگر نمی‌تواند این ظرفیت فنی را به وجود آورد بهتز است برگردد به همان سایت‌هایی که قبلا بود.

* زمانبندی انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد به ۵ نوبت تقسیم شد

پس از پیگیری خبرنگار فارس از مسئولان دانشگاه آزاد این دانشگاه طی اطلاعیه‌ای زمانبندی انتخاب واحد دانشجویان این دانشگاه را به ۵ نوبت تقسیم کرد و تاکید کرد که دانشجویان لازم است برای اطلاع از تغییرات انجام شده در تقویم زمانبندی برای انتخاب واحد روزهای آتی، به سایت http://edu.iau.ac.ir مراجعه کنند. ساعت‌های ۲۳ تا ۶ صبح برای دانشجویان همان روز و روز بعد امکان ورود به سامانه، ثبت درخواست سرترم، پرداخت شهریه و انجام امور آموزشی فراهم است، اما امور انتخاب واحد صرفا مطابق با جدول زمانبندی اعلام شده صورت می‌پذیرد.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزشیار انتخاب واحد شهریه دانشگاه انتخاب واحد دانشجویان دانشگاه آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۴۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ داوطلبان مجاز به انتخاب رشته براساس کارنامه صادره از طرف سازمان سنجش آموزش کشور می‌توانند متناسب با مجموعه امتحانی خود حداکثر تا ۸۰ رشته/ محل در دانشگاه آزاد اسلامی انتخاب کنند.
داوطلبان لازم است با مراجعه به سامانه Azmoon.org دفترچه راهنمای انتخاب رشته را دریافت کنند. متقاضیان دوره دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی لازم است پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما و درصورت دایر بودن رشته/ گرایش مورد تقاضا در دانشگاه آزاد اسلامی از طریق سامانه مذکور انتخاب رشته کنند.
داوطلبان لازم است با کد شناسه انتخاب رشته مندرج در ذیل کارنامه صادره از سوی سازمان سنجش آموزش کشور و کد ملی وارد سامانه شوند و پس از پرداخت وجه ثبت نام نسبت به انتخاب رشته/محل‌های مورد نظر خود به ترتیب اولویت اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه آزاد شهرکرد در حمایت از دانشجویان آمریکایی حامی فلسطین
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • نقش مؤثر دانشجویان در فرآیند جهاد تبیین با بهره‌گیری از ظرفیت‌ فضای مجازی
  • اعلام همبستگی دانشجویان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • همبستگی دانشگاهیان هرمزگانی با دانشگاهیان سراسر جهان در دفاع از مردم غزه
  • مهم‌ترین چالش‌ و مشکلات تشکل‌ها عدم اطمینان مسئولان به قشر جوان است
  • آغاز انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی
  • انتخاب رشته داوطلبان دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی تا ۱۰ اردیبهشت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند