Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرکل شیلات خوزستان با تاکید بر سرعت بخشی بر اجرای طرح پرورش ماهیان سردابی شهدای اندیمشک از بهره برداری فاز اول این طرح در آینده نزدیک خبر داد.

فتح اله ابوعلی در خصوص آخرین وضعیت شهرک شیلاتی شهدای اندیمشک اظهار کرد: زیرساخت های این پروژه چندین سال احداث شده بود و سال گذشته از طریق شرکت شهرک های کشاورزی به بخش خصوصی واگذار و پیگیری و هماهنگی لازم برای رفع موانع و مشکلات مربوط به آب و سایر موضوعات انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از شیلات خوزستان، وی با بیان اینکه هم اکنون، سرمایه گذار در حال احداث استخرها و حصار کشی است از راه اندازی فاز اول این طرح در آینده نزدیک خبر داد.

این مقام مسئول همچنین، مساحت این پروژه را ۳۱.۵ هکتار و ظرفیت تولید را ۲ هزار و ۵۰۰ تن ماهی قزل آلای رنگین کمان عنوان کرد و ادامه داد: اشتغال برای یک هزار نفر به صورت مستقیم و غیر مستقیم نیز فراهم می شود.

ابوعلی اظهار کرد: بر سرعت بخشی اجرای این پروژه توافق شده است و به همین منظور اخذ تسهیلات بانک کشاورزی نیز در هفته جاری با حضور سرمایه گذار پیگیری و حل خواهد شد.

مدیرکل شیلات خوزستان در رابطه با زنجیره ارزش و توسعه گفت: علاوه بر اجرای فاز اول، ۳ بخش دیگر تولیدی و بخش صنایع و فراوری محصولات شیلاتی نیز طراحی شده و مراحل اولیه تفاهم نامه طرح کشاورزی قراردادی با سایر تولید کنندگان استان در حال طی شدن است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی اخبار اقتصادی خوزستان شيلات پرورش ماهي فاز اول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

استاندار خراسان جنوبی گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، فاز اول نیروگاه بادی درح به‌زودی به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ جواد قناعت در دیدار با سرمایه‌گذاران شرکت انرژی‌های تجدید پذیر خراسان، اظهار کرد: ایجاد ارزش افزوده از ظرفیت‌ها و مزیت‌های موجود در اولویت برنامه‌های استان است.

وی با اشاره به اینکه بادهای ۱۲۰ روزه از ظرفیت‌های بسیار خوب استان در تولید انرژی‌های پاک است، تصریح کرد: سرمایه‌گذاری در این حوزه می‌تواند به رونق استان کمتر توسعه یافته خراسان جنوبی کمک کند.

استاندار خراسان جنوبی با اشاره به پیشینه کار در محل اجرای نیروگاه بادی درح اظهار داشت: به جهت اهمیت فعالیت این نیروگاه در استان، اجرای این پروژه باید شتاب بگیرد.

وی با اشاره به موارد مطرح شده از سوی سرمایه گذاران در این جلسه و درخواست دریافت تسهیلات از صندوق توسعه ملی، گفت: این درخواست با دید مثبت با محوریت معاونت اقتصادی استانداری پیگیری می‌شود.

قناعت از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی فاز اول پروژه گفت و متذکر شد: روند اجرای کار برای ۱۵ درصد باقیمانده فاز اول شتاب بگیرد تا این مرحله وارد فاز بهره‌برداری شود.

به گزارش‌ایمنا؛ نیروگاه بادی درح با سرمایه‌گذاری ۶۳ میلیون یورویی بخش خصوصی به ظرفیت ۵۰ مگاوات در حال احداث است و فاز اول پروژه شامل چهار توربین و به ظرفیت ۱۰ مگاوات، ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و آماده بهره‌برداری است.

کد خبر 748437

دیگر خبرها

  • استخر‌های ذخیره آب کشاورزی در چهارمحال و بختیاری مهیای پرورش ماهی
  • آغاز پرورش ماهی در استخرهای ذخیره آب کشاورزی چهارمحال و بختیاری
  • فاز اول بیمارستان سلامت سیب و سوران در آستانه بهره برداری
  • بهره برداری از ۸۵۰ طرح عمرانی تا پایان سال در اصفهان
  • بهره‌برداری از بازار گل و گیاه ارغوان تا پایان ۱۴۰۳
  • فاز اول نیروگاه بادی درح به زودی به بهره‌برداری می‌رسد
  • بهره برداری از سردرب دانشگاه یاسوج
  • بهره برداری از طرح آبرسانی روستای گل سفید کیار
  • افتتاح ۴ طرح عمرانی در شهرستان کیار
  • کلنگ احداث طرح زنجیره تولید و پرورش ماهیان سردابی