Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا، مراسم افتتاحیه دومین گردهمایی تحقیق در افکار عمومی ایران شنبه آینده با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی آغاز می شود.

این گردهمایی به همت هسته افکار عمومی و تغییرات اجتماعی مرکز رشد دانشگاه امام صادق(ع) و همراهی پژوهشگاه فرهنگ هنر و ارتباطات، مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران و موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشگاه تهران به مدت پنج روز از ساعت ۱۵ در تالار آیت الله مهدوی کنی دانشگاه امام صادق(ع) با حضور اساتید و صاحب نظران حوزه افکارعمومی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این همایش از برترین پژوهش ها و مراکز فعال حوزه افکار عمومی در سال ۱۴۰۰ تقدیر می شود.

نشست های این گردهمایی با محوریت «سیاست گذاری و افکارعمومی» تشکیل می‌شود و بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده؛ ۱۷ بهمن نشست «سیاست‌های ملی و افکار عمومی»، ۱۸ بهمن نشست «سیاست‌های خبری و مخاطب»، ۱۹ بهمن «مخاطب و سیاست‌های نمایشی» و ۲۰ بهمن «سیاست‌های اقتصادی و افکار عمومی» برگزار می شود.

حسام الدین آشنا، پرویز امینی، سید مجید امامی دبیر شورای فرهنگ عمومی، علیرضا خدابخشی معاون سیاسی رسانه ملی، محسن بنی‌هاشمی، میلاد گودرزی، عبدالکریم خیامی، جواد رمضان نژاد رییس مرکز سیما فیلم، عبدالله بیچرانلو و مهدی موحدی بک نظر از صاحب نظرانی هستند که در این همایش سخنرانی می کنند.

برچسب‌ها محمد مهدی اسماعیلی شورای فرهنگ عمومی افکارسنجی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی شورای فرهنگ عمومی افکارسنجی محمد مهدی اسماعیلی شورای فرهنگ عمومی افکارسنجی افکار عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مدیران امور دانشجویی دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی سراسر کشور ۱۹ تا ۲۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ با حضور داداش‌پور معاون وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و رئیس سازمان امور دانشجویان، گنجی رئیس صندوق رفاه دانشجویان، نعیمی معاون امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، دانشور مدیر کل امور دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان برگزار می‌شود.

در این نشست که به میزبانی دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری برگزار می‌شود حاضرین پس از ارائه تجارب موفق خود در حوزه دانشجویی به تبادل نظر در خصوص پیش‌نویس آیین‌نامه جامع اسکان در سرا‌های دانشجویی، پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی خواهند پرداخت.

در بخش دوم این نشست دو روزه شرکت کنندگان در کارگاه آموزشی تحلیل آسیب‌های روانی- اجتماعی دانشجویان که از سوی دفتر مشاوره، سلامت و سبک زندگی سازمان امور دانشجویان برگزار خواهد شد؛ شرکت می‌کنند.

گفتنی است در پایان این نشست از مدیران دانشجویی شایسته مناطق با اهداء لوح تقدیر، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حضور ۲۴ تیم در نخستین رویداد فناورانه مدیریت شهری و فرهنگ شهروندی قم
  • پیش‌نویس آیین‌نامه جامع تغذیه و رستوران‌های دانشجویی بررسی می‌شود
  • رئیس شورای سیاست‌گذاری دوازدهمین دوسالانه ملی هنر سرامیک ایران معرفی شد
  • همایش «دین، فرهنگ و رسانه‌های نوین» برگزار می‌شود
  • ترویج فرهنگ دینی و اسلامی بهترین خدمت به جامعه است
  • دومین حراج سکه در سال ۱۴۰۳ فردا برگزار می شود+ شرایط
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیر گذار
  • اعلام آمادگی ارمنستان برای برگزاری دومین نشست جهانی زنان تاثیرگذار
  • دومین نشست «عصابیفکن» برگزار شد
  • اینجا آمریکاست و آنهایی که در سمت درست تاریخ ایستاده‌اند