Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به مناسبت فرا رسیدن ایام الله مبارک دهه فجر در حاشیه بازدید از زندان مرکزی تبریز به صورت چهره به چهره با زندانیان گفتگو و مشکلات آن‌ها را بررسی کرد. خبرگزاری میزان- موسی خلیل الهی رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به همراه اعضای شورای قضایی و دادستان مرکز استان و مدیر کل زندان‌های استان از بند‌ها و بخش‌های مختلف زندان مرکزی تبریز بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حاشیه این بازدید رئیس کل دادگستری استان آذربایجان شرقی به صورت چهره به چهره ورعایت دستورالعمل‌های بهداشتی با ۱۲۰ نفر از زندانیان گفتگو و ضمن استماع مسائل و مشکلات آن‌ها دستورات لازم برای حل و فصل موضوعات و مسائل طرح شده زندانیان صادر کرد.
همچنین در ادامه این بازدید ساختمان سالن اجتماعات، مجتمع آموزشی امید و بندپاک مجموعه ترک اعتیاد زندان مرکزی تبریز افتتاح و به بهره برداری رسید.       بیشتر بخوانید:     ساماندهی و کاهش جمعیت کیفری زندانیان ضروری است انتهای پیام/ برچسب ها: آذربایجان شرقی زندان

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: آذربایجان شرقی زندان آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است

وزیر کشور با اشاره تشیکل استان تهران شرقی و غربی گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود و این موضوع در دست بررسی است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، احمد وحیدی روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران با اشاره به موضوع انسداد مرزها گفت: انسداد مرز یک پروژه قدیمی است و کار در مقاطع مختلفی دنبال و بعضاً رها شده است. اکنون رئیس‌جمهور در این خصوص تصمیمات مهمی گرفته‌اند و برای آن منابع جدیدی پیش‌بینی شده تا این کار با همت بیشتری انجام شود که در دست اجراست.

وی با بیان اینکه موضوع استان تهران شرقی و غربی در دست بررسی است، گفت: برنامه تقسیمات کشوری، براساس نیازهای هر منطقه به توسعه و اداره بهتر با توجه به میزان جمعیت، طراحی می‌شود.

وزیر کشور در پاسخ به سوالی درباره توافق با پاکستان برای ورود به خاک این کشور به منظور مبارزه تروریست‌ها، گفت: مقامات پاکستانی کاملاً اظهار آمادگی کردند که با هماهنگی هم اقداماتی هم انجام دهیم. الان بحث ادامه عملیات مطرح نیست؛ موضوع مهم این است که آنها هم کاملاً با جمهوری اسلامی ایران در موضوع مبارزه با تروریسم هم‌نظر هستند. بعد از سفر رئیس جمهور گام‌های خوبی برداشته می‌شود.

وحیدی با اشاره به تخصیص اعتبار برای بازسازی خرابی‌های پس از سیل استان سیستان و بلوچستان، تصریح کرد: فعلاً دولت مصوب کرد که ۱.۵ همت اعتبار تخصیص پیدا کند، البته طبیعتاً ممکن است بیش از اینها نیاز باشد که در وقت مقتضی با ارزیابی‌های مجدد، تخصیص اعتبار خواهد کرد.

کد خبر 749710

دیگر خبرها

  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • وزیر کشور: تقسیم استان تهران به شرقی و غربی در دست بررسی است
  • تلاش دستگاه قضایی برای تحقق شعار سال
  • برگزاری ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ملاقات مردمی استاندار آذربایجان شرقی
  • بازدید  رئیس جمهور از کارخانه ایران خودرو دیزل
  • بهره‌برداری از ۸۰ درصد پروژه‌های آموزشی تبریز
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه