Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرماندار دشتی در آئین افتتاح این پروژه ها گفت:  پروژه های دبستان جهار کلاسه روستای کردوان رئیسی و طرح های هادی در روستاهای بابمنیر، لاور ساحلی و اسماعیل محمودی از توابع بخش کاکی به بهره برداری رسید.

علی بحرانی افزود: دبستان چهار کلاسه کردوان رئیسی در زمینی به مساحت  سه هزار متر مربع و زیر بنای ۴۵۰ متر مربع ساخته شده است که برای احداث آن ۳۰ میلیارد ریال اعتبار هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای اجرای طرح هادی روستاهای بابمنیر ، لاور ساحلی و اسماعیل محمودی شامل ۱۲ هزار متر مربع جدول گذاریِ تعریض و آسفالت معابر با اعتبار ۵۵۰میلیون تومان انجام شده است .

 فرماندار دشتی یادآورشد: در زمان حاضر در تمامی روستاهای دشتی بیش از ۲۰ خانوار  طرح هادی اجرا شده و در روستاهای کمتر از ۲۰ خانوار  نیز طرح بهسازی و آسفالت معابر با همکاری بنیاد مسکن در دست اجراست.

بحرانی تاکید کرد: بهسازی و آسفالت معابر روستایی موجب بهبود مبلمان و وضعیت رفاهی در روستاها شده و باعث ماندگاری جمعیت روستایی و در برخی نقاط مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها  شده است.

برچسب‌ها بوشهر ایرنا شهرستان دشتی بنیاد مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ایرنا شهرستان دشتی بوشهر ایرنا شهرستان دشتی بنیاد مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی

سید مجتبی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر از برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی خبر داد و اظهار کرد: شهرستان آزادشهر ۴۵ روستای بالای ۲۰ خانوار دارد که تا کنون در ۴۲ روستای آن طرح هادی اجرا شده است.

وی با بیان اینکه شاخص اجرای طرح هادی شهرستان آزادشهر ۱۲ درصد از میانگین استانی و ۱۹ درصد از میانگین کشوری بالاتر است، افزود: طی دو سال گذشته ۷۵ پروژه عمرانی در ۴۶ روستا اجرایی شد که نسبت به مدت مشابه قبل، ۲۲۲ درصد رشد داشته است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان آزادشهر گفت: در سال‌جاری میزان اعتبارات جهت اجرای طرح هادی مبلغ هفت میلیارد تومان برای روستاهای شهرستان مصوب شده است.

وی افزود: طی دو سال گذشته با مشارکت دهیاران روستاها، ۴۵ هزار متر مربع زیرسازی و آسفالت در ۲۱ روستای شهرستان از محل اعتبارات قیر بنیاد اجرا شده است.

حسینی اظهار کرد: در سفر نخست ریاست جمهوری به استان یک میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان برای اجرای طرح هادی در ۶ روستا مصوب و تخصیص داده شد و در سفر دوم هم یک میلیارد تومان برای اجرای طرح هادی در ۲ روستا تخصیص داده شده است.

کد خبر 6095311

دیگر خبرها

  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • آغاز عملیات آسفالت معابر کوی نورد اهواز
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • ۸۰ هزار میلیارد ریال طرح عمرانی آماده بهره‌برداری در گناباد است
  • برخورداری ۹۳ درصدی روستاهای شهرستان آزادشهر از طرح هادی
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • پل صاحب روضات آماده بهره‌برداری است
  • سه پروژه بهداشتی و درمانی در شهرستان چالدران به بهره‌برداری می‌رسد