Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@21:43:33 GMT

اوبامیانگ: می‌خواهم کمک کنم بارسا به CL برگردد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۴۹۲۰

اوبامیانگ: می‌خواهم کمک کنم بارسا به CL برگردد

پیر امریک اوبامیانگ ستاره گابنی بارسلونا از حضور در این تیم خوشحال به نظر می‌رسد.

به گزارش "ورزش سه"، بعد از اختلافی که پیر امریک اوبامیانگ با میکل آرتتا پیدا کرد، ابتدا بازوبند کاپیتانی آرسنال از این بازیکن گرفته شد. در ادامه اوبامیانگ به یک نیمکت نشین در آرسنال تبدیل شد و نهایتا همه این اتفاقات باعث شد که مهاجم گابنی در نقل و انتقالات زمستانی قرارداد خود را با این تیم فسخ کرده و راهی بارسلونا شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

اوبامیانگ حالا در جدیدترین مصاحبه خود پیرامون پیوستن به بارسا می گوید: "من بسیار مفتخرم که اینجا هستم. به خصوص به این دلیل که خانواده من از طرف مادرم نیز اسپانیایی هستند، بنابراین من واقعاً از بودن در اینجا خوشحال و مفتخرم. هدف اصلی من این است که به تیم کمک کنم و تمام تلاشم را برای بازگرداندن تیم به لیگ قهرمانان انجام دهم. من از حضور در اینجا خوشحالم و سعی می کنم همه توانم را ارائه دهم."

 

 

 

 

اوبامیانگ در باره کار کردن با ژاوی هرناندز در بارسلونا نیز گفت: "فکر می کنم داشتن ژاوی به عنوان مربی شگفت انگیز است. او بازیکن فوق العاده ای بوده که همه می شناسند و من مطمئن هستم که او به عنوان یک مربی چیزی برای ما به ارمغان خواهد آورد که ما قطعاً یاد خواهیم گرفت."

 

 

ژاوی آرسنال پییر امریک اوبامیانگ بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ژاوی آرسنال بارسلونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۹۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم

به گزارش "ورزش سه"، رافا یوسته، معاون ورزشی باشگاه بارسلونا، در گفتگو با میکروفون دازن، پیش از بازی با والنسیا در مورد تصمیم ژاوی برای ادامه همکاری با بارسا صحبت کرد.

یوسته درمورد تصمیم ژاوی گفت: "تیم بعد از شنیدن این خبر خیلی خوب کار می‌کند. این چیزی بود که رختکن و باشگاه نیاز داشتند، یعنی ثبات.

ژاوی حتی به خوان لاپورت گفت که شور و شوق زیادی دارد، تا آخر روی جوانان حساب می‌کند و اشتیاق به تیم برگشته است. ژاوی گفت ما با پروژه‌ای روبرو هستیم و باید آن را محقق کنیم."

او تایید کرد که هرگز جدایی ژاوی را باور نکرده بود: "وقتی ژاوی به ما گفت که می‌رود هرگز این تصمیم را باور نکردم؛ با خودم گفتم این مرد قرار نیست برود، چون او بارسا را دوست دارد و این بخشی از زندگی اوست.

ما هرگز به مربی دیگری فکر نکردیم. مهم‌تر از همه این است که بازیکنان می‌خواهند به این پروژه ادامه دهند، به خصوص جوانان، و ژاوی همچنین از حمایت هیئت مدیره و مدیریت ورزشی باشگاه برخوردار است."

دیگر خبرها

  • بارسا ۴-۲ والنسیا: بازگشت قدرتمندانه تیم ژاوی
  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • احیای کامل پیر امریک اوبامیانگ و رویای قهرمانی در لیگ اروپا
  • در انتظار حرف آخر هواداران به ژاوی
  • ژاوی: می‌خواهم قرارداد روبرتو تمدید شود/ جاه‌طلبی زیادی دارم
  • با اشتباه مرگبار رایا: تاتنهام شاید برگردد! (عکس)‏
  • چراغ سبز پپ به ستاره سیتی: به بارسا برو!
  • انگیزه برای جنگیدن: ستاره بارسا جدا نمی‌شود
  • ناراحتی ستاره بارسلونا: از این تیم می‌روم!
  • بارسا چاره‌ای ندارد: فروش حداقل یک ستاره