Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان سنندج - مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای کردستان گفت:فرامرز صابری نژاد مهارت آموخته کردستانی شرکت کننده در نوزدهمین دوره مسابقات ملی مهارت در رشته تاسیسات الکتریکی که از ۱۱ لغایت ۱۴ بهمن ماه سال جاری به میزبانی استان اصفهان و با حضور ۱۲ شرکت کننده برگزار شد، موفق شد با کسب ۷۲۲ امتیاز دیپلم افتخار این دوره از مسابقات ملی مهارت را کسب کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سید جمیل احمدی گفت: پروژه این دوره از مسابقات به مدت ۱۷ ساعت تعریف شده بود که فرامرز صابری نژاد مهارت آموخته مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کامیاران توانست با کسب ۷۲۲ امتیاز پس از مهارت آموختگانی از استان‌های اصفهان، مازندران و همدان دیپلم افتخار این دوره از مسابقات را کسب کند.

او با تبریک این موفقیت ارزشمند به مردم شریف استان بویژه تلاشگران عرصه مهارت آموزی گفت: مسابقات ملی مهارت فرصتی مغتنم و ارزشمند جهت شناسایی نخبگان مهارتی کشور و پرورش استعداد و خلاقیت مهارتی این افراد در راستای کمک به رشد و توسعه کشور است.

گفتنی است؛برگزیدگان نوزدمین دوره مسابقات ملی مهارت پس از حضور در اردوی آماده سازی به چهل ششمین دوره مسابقات جهانی مهارت که از تاریخ ۱۲ الی ۱۷ اکتبر سال ۲۰۲۲ (مهر ماه سال ۱۴۰۱) در شهر شانگ‌های کشور چین برگزار خواهد شد اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فنی و حرفه ای دیپلم افتخار ملی مهارت مسابقات ملی مهارت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۴۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم

کاربران شبکه‌های اجتماعی ویدئویی را منتشر کرده‌اند که شهامت و جسارت یک مرد جوان سعودی را در نجات ۴ تن دیگر که در سیل وادی الجعبه در این کشور گرفتار شده بودند، نشان می‌دهد.

به گزارش فرارو، یک مرد جوان که گفته می‌شود عایض الاکلبی نام دارد، با راندن یک لودر و نفوذ به سیلاب وادی الجعبه در شهر بیشه عربستان موفق به نجات این ۴ مرد جوان گرفتار شده است.

در ویدئوی منتشر شده از این اتفاق، یک لودر در وسط آب‌های شدید سیلاب ظاهر می‌شود، سپس دو نفر دیگر توانستند ۴ جوان را که در سیل گیر کرده بودند، نجات دهند.

کاربران شبکه‌های اجتماعی در عربستان سعودی عملیات نجات را که آن را قهرمانانه توصیف کردند، ستودند و به این ویدیو واکنش نشان دادند و از اقدام این شهروند سعودی تمجید کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ۲۴۰ هزار سرباز در کشور مهارت تخصصی فرا گرفتند
  • مهارت آموزی کارکنان وظیفه در استان
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • دوره آموزشی مدیران دبیرستان‌های شبانه‌روزی غرب کشور در سنندج
  • عملیات نجات نفس‌گیر در سیل عربستان؛ مهارت این جوان ستودنی است! | فیلم
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • قهرمانی دانشگاه آزاد شیراز در مسابقات تنیس روی میز منطقه یک کشور