Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - رئیس هیئت مدیره انجمن صنفی مترجمان گفت: مجمع سالیانه انجمن صنفی مترجمان تهران دوم بهمن به صورت مجازی با حضور نماینده وزارت کار برگزار شد. اعضای هیئت مدیره و بازرس انجمن در این مجمع مشخص شدند. محمدرضا اربابی برای دوره سه ساله رئیس انجمن مترجمان تهران، مرتضی سعیدنژاد دبیر انجمن، فرزاد محمدی خزانه دار، مجبوبه خدایی نایب رئیس انجمن و منیژه بدرنژاد بازرس انجمن در این دوره سه ساله هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنا به گفته محمدرضا اربابی در اولین اقدام انجمن صنفی مترجمان در دوره جدید قرار است برنامه‌ها و اهداف پیش روی انجمن مشخص شود.

پیش از این وزارت کار به انجمن صنفی مترجمان اجازه نمی‌داد مجمع سالیانه انجمن صنفی را به صورت مجازی برگزار کند؛ از سوی دیگر امکان برگزاری حضوری این مجمع به دلیل شیوع بیماری کرونا و جمعیت زیاد اعضای انجمن صنفی مترجمان تهران وجود نداشت در نهایت وزارت کار با برگزاری مجازی مجمع سالیانه انجمن صنفی مترجمان موافقت کرد.

اربابی از تلاش انجمن صنفی مترجمان برای بیمه مترجمان چند رسانه‌ای و مترجمان فیلم که با موسسات تابع وزارت ارشاد همکاری می‌کنند خبر می‌دهد و اظهار می‌کند تلاش می‌کنیم بیمه این دسته از مترجمان از طریق صندوق اعتباری هنر انجام شود.

پیش از این با تلاش‌های انجمن صنفی مترجمان، مترجمان کتاب از بیمه اهالی قلم استفاده می‌کنند. این کار از طریق رایزنی با موسسه خانه کتاب و ادبیات ایران به نتیجه رسید، اما بیمه مترجمان همزمان به نتیجه نرسید و نتوانستند از طریق سازمان تامین اجتماعی این دسته از مترجمان را بیمه کنند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ترجمه کتاب مجمع سالیانه انجمن صنفی انجمن صنفی مترجمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی

در رویدادی که نگاه‌ها را به خود جلب کرده است، بیمه البرز به عنوان حامی اصلی، برگزاری چهل و چهارمین دوره مسابقات کشتی فرنگی جام بین‌المللی جهان پهلوان تختی را عهده‌دار شده است.

به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل بیمه البرز، این دوره از مسابقات کشتی فرنگی با حضور بیش از ۲۰۰ کشتی گیر مدعی قهرمانی و با حضور کشتی گیرانی از کشورمان و همچنین چهار کشور برزیل، ارمنستان، عراق و سوریه در محل سالن مسابقات مجموعه ورزشی نفت اهواز از ۶ تا ۷ اردیبهشت برگزار خواهد شد.

این مسابقات بصورت زنده از شبکه‌های سه سیما، ورزش و شبکه استانی خوزستان و با گزارش مستقیم هادی عامل روی آنتن می‌رود.

خاطرنشان می‌شود فضای تبلیغاتی سالن برگزاری این دوره از مسابقات در اختیار بیمه البرز است.

دیگر خبرها

  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • معتمدی: انتخابات کاملاً بی‌طرف را در دوومیدانی برگزار می‌کنیم
  • دهم خرداد ماه، انتخابات نمایندگان احزاب در کمیسیون ماده ۱۰ برگزار می‌شود
  • تاریخ برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • زمان برگزاری انتخابات فدراسیون انجمن‌های ورزشی مشخص شد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • استخراج سالیانه ۳۰ هزار تن ماده معدنی منیزیت در شهرستان سربیشه
  • مردِ شماره «۴۴» گرافیکِ ایران کیست؟
  • هفته گرافیک افتتاح شد
  • اردیبهشت تئاتر مثل قبل برگزار نمی‌شود