Web Analytics Made Easy - Statcounter

عطاء اله اکبری روز پنجشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: بر این اساس هم استانی‌های گرامی در همه شهرهای سیستان و بلوچستان که دارای زمین بوده و برای آن پروانه ساختمان گرفته و می‌توانند با مراجعه به سامانه مذکور و ثبت نام در آن از تسهیلات تعیین شده در طرح نهضت ملی مسکن شهر زاهدان ۳۵۰میلیون تومان و در سایر شهرهای استان ۳۰۰ میلیون تومان برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: علاوه بر اینکه در این طرح خودمالکان برای اخذ تسهیلات ساخت نیازی به سپرده گذاری و یا خرید اوراق ندارند و هیچ‌گونه شرایط دیگر از قبیل مالکیت شخصی و دولتی، تاهل و شرط سکونت نیاز نبوده و پرداخت اقساط در صورت درخواست متقاضی پلکانی نیز می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان با بیان اینکه شهروندان استان از دی ماه امسال تاکنون برای ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی در سامانه ثمن ثبت نام کرده‌اند تصریح کرد: خودمالکان استان می‌توانند به ازای هر واحد به طور مجزا تسهیلات دریافت و در مرحله فروش اقساطی افراد مورد نظر را برای دریافت کارت اقساط و انجام قسط بندی به بانک عامل معرفی کنند.    

وی تصریح کرد: این تسهیلات ۱۸ درصد بوده و ضمانت نامه پرداخت تسهیلات براساس ضوابط و مقررات بانک‌های عامل از آنان اخذ می‌شود. 

اکبری با اشاره به مدارک مورد نیاز برای بهره‌مندی از این طرح گفت: سند مالکیت و پروانه ساختمان تنها مدارک مورد نیاز برای استفاده از این تسهیلات است.

برچسب‌ها سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی مسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی مسکن سیستان و بلوچستان وزارت راه و شهرسازی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان

دیگر خبرها

  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • زمین و تسهیلات از دولت ساخت با مردم/ به جز چند کلانشهر دولت مشکلی برای تامین زمین ندارد
  • دریافت تسهیلات درجاسازی واحد‌های فرسوده روستایی واقع در حریم ممنوعه میراث فرهنگی
  • تحویل واحدهای مسکن ملی به متقاضیان تا پایان امسال
  • فنرباحچه 2-1 بشیکتاش؛ پیروزی آسان قناری‌ها برابر حریف ده نفره
  • تذکر کمیسیون اصل نود به ۴ دستگاه برای پیوستن به سامانه اعتبارسنجی
  • رفتارهای متناقض در زمینه عرضه زمین و پرداخت وام ساخت مسکن، مردم را سردرگم کرده است
  • زندگی پس از سیل در دشتیاری سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) مناطق سیل زده سیستان و بلوچستان
  • ساخت۱۸۰ کیلومتر راه روستایی در سیستان وبلوچستان