Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاظم غنی زاده روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این واحدها شامل تولید سبد پلاستیکی با ۳۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری و اشتغال زایی ۶ نفر است که می‌تواند بیش از این میزان نیز افزایش یابد.

وی اضافه کرد: همچنین به همین مناسبت یک کارگاه خیاطی نیز با یک میلیارد ریال سرمایه گذاری در این شهرستان به بهره‌برداری رسیدکه با آغاز به کار آن برای پنج نفر از جوانان منطقه اشتتغال زایی ایجاد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایرنا، به همین مناسبت همچنین جمعی از مسوولان و اقشار مختلف مردم این شهرستان امروز با حضور در مزار شهدا اقدام به غبار روبی و عطرافشانی این مزار کردند.

در دهه فجر امسال ده ها طرح تولیدی و اقتصادی و عمرانی در سلماس به بهره برداری می رسد.

برنامه های ویژه دهه فجر از ۱۲ بهمن در آذربایجان غربی آغاز شده و تا جمعه هفته آینده، ۲۲ بهمن ادامه خواهد داشت.

سلماس از شهرهای شمالی آذربایجان غربی است.

برچسب‌ها انقلاب اسلامی ایران آذربایجان غربی بهمن ارومیه سلماس دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انقلاب اسلامی ایران آذربایجان غربی بهمن انقلاب اسلامی ایران آذربایجان غربی بهمن ارومیه سلماس دهه فجر دهه فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس در گفتگو با خبرنگاران اظهار  کرد: ۵۳۶  اثر به زبان ترکی به دبیرخانه هجدهمین  جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجان ارسال شده است، که از این تعداد ۴۱۶ مورد از داخل کشور و استان‌های مختلف و ۱۲۰ اثر از کشور‌های خارجی از جمله ترکیه، آلمان، جمهوری، آذربایجان، عراق، هلند، روسیه، ترکمنستان، گرجستان و عراق بوده است.

رامین پورعباس ادامه داد: ۶۰ نفر از شاعران از کشور‌های مختلف در این دوره از جشنواره به دبیرخانه اثر ارسال کرده اند که از این تعداد ۵۰ نفر مرد و ۱۰ نفر زن هستند.

وی می گوید: ۴۱۶ اثر از ۲۱۰ نفر در استان‌های مختلف کشور آثار خود را به دبیر خانه هجدهمین دوره جشنواره شعر رضوی به زبان ترکی آذری ارسال کرده اند که از این تعداد نیز ۵۸ نفر زن و ۱۵۲ نفر مرد هستند.

به گفته رئیس اداره فرهنگ و ارشاد سلماس  مراسم اختتامیه این جشنواره از شبکه جهانی سحر ترکی پخش خواهد شد و همچنین ارتباط زنده با حرم قدس رضوی در جشنواره انجام خواهد شد.

مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره بین المللی شعر رضوی به زبان ترکی آذربایجانی ۲۶ اردیبهشت ماه در شهرستان سلماس برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

دیگر خبرها

  • بازدید هیات اعزامی از کشور عراق از توان تولیدی و صادراتی استان آذربایجان غربی در محصول سیب 
  • مانور سراسری مبارزه با زنگ زرد گندم در آذربایجان غربی آغاز شد / مبارزه بر علیه بیماری‌های برگی در بیش از ۲ هزار هکتار از مزارع غلات استان
  • اهداء ۲ دستگاه اکسیژن ساز به بانک امانات تجهیزات پزشکی جمعیت هلال احمر سلماس
  • آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه
  • نخستین مرکز شیمی‌درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • آغاز پروازهای حج تمتع فرودگاه ارومیه از ۱۸ خرداد
  • حضور نماینده المپیکی آذربایجان‌غربی در اردوی تیم ملی روئینگ
  • برگزاری سومین سوگواره منطقه‌ای نی ناله در تبریز
  • میزبانی سلماس از جشنواره بین المللی شعر رضوی ترکی