Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مراسم آئین غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای شهرستان رباط‌کریم با حضور مسئولان در امامزاده عماد‌الدین (ع) برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رباط‌کریم،  مراسم آیبن غبار روبی و گلباران مزار مطهر شهدای امامزاده عماد الدین علیه السلام به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر  با حضور امام جمعه، نماینده مجلس، فرماندهان نظامی و انتظامی و دیگر مسئولین شهرستان رباط کریم همزمان با سالروز ولادت با سعادت امام محمد باقر علیه السلام در سومین روز از دهه مبارک فجر ( با عنوان روز انقلاب اسلامی،جهاد و مقاومت و ایثار و شهادت) برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مزار شهدای استان کردستان به مناسبت دهه فجر غبارروبی و گلباران شدچهل‌و‌سومین فجر انقلاب| گلباران تمثال حضرت امام راحل در اردستان به روایت تصویرزادگاه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی در خمین گلباران می‌شود

 

گفتنی است حاضرین در این مراسم با حضور در  قبور مطهر شهدای آستان مقدس امامزاده عماد الدین (ع) ، نسبت به مقام والای شهیدان ادای احترام کردند و با قرائت فاتحه و گلباران، یاد و خاطره شهدا و بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران امام خمینی (ره) را گرامی داشتند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم

آئین عزاداری سوگواری شهادت امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم در ورامین برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ورامین، آئین عزاداری سالروز شهادت رئیس مکتب جعفری صبح امروز ساعتی قبل از اذان ظهر همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) در ورامین برگزار شد.

تشییع باشکوه شهید گمنام عملیات خیبر در ‌باقرشهر + فیلم

در این مراسم دسته عزاداری با حضور پرشور مردم ولایتمدار و متدین شهرستان ورامین از مصلی صاحب‌الزمان (عج) به سوی مزار شهدای سید فتح‌الله (ع) این شهرستان با ذکر امام صادق و نوحه‌سرایی حرکت کرد.

.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آئین تجلیل از خانواده معظم ۲۰شهید روحانی و طلبه ورامین️ برگزار شد
  • عزاداری ورامینی‌ها در سالروز شهادت امام صادق (ع) + فیلم
  • آئین وداع با پیکر مطهر شهدای تازه تفحص شده در امامزاده نرمی
  • در سوگ امام جعفر صادق (ع) فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • در سوگ صادق آل محمد فردا در گلستان مراسم دسته روی برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطرافشانی قبور مطهر شهدای شهرستان خوروبیابانک
  • غبارروبی قبور شهدای فرهنگی در شهرستان آران و بیدگل
  • آئین غبار روبی و گلباران مزار شهدای پیرانشهر بمناسبت روز معلم
  • عطر افشانی مزار شهدا درپلدشت
  • برگزاری مراسم عزاداری شهادت امام جعفر صادق در ۱۵ امامزاده گلستان