Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنج شنبه ایرنا به نقل از معاونت هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران، حسین نظری با اعلام این خبر و با تاکید بر اینکه اولویت ما در مناطق شهرداری ایجاد رفاه و آسایش بیشتر شهروندان است، گفت: تمام محورهای مسیر خیابان انقلاب تا آزادی حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی در راستای طرح «تحول نگهداشت شهر» پایش می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: این طرح بمنظور رفع معضلات نگهداشتی شهر اعم از مشکلات فنی و عمرانی، ترافیکی، خدمات شهری و فضای سبز جمعه ۱۵ بهمن با  همت معاونت‌های اجتماعی و فرهنگی، خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و فنی و عمران با حضور عوامل اجرایی و نظارتی در مناطق دو، پنج، ۶، ۷، ۹، ۱۰، ۱۱ و ۱۲ اجرا می‌شود.

معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با اشاره به اینکه طرح «تحول نگهداشت شهر» از ۲۲ آبان با هدف رضایت بیشتر شهروندان و با همکاری تمامی معاونت‌های شهرداری تهران آغاز شد، گفت: گزارش‌های دستگاه‌های نظارتی گویای رضایت نسبی شهروندان محترم از اجرای این طرح بوده است و امیدواریم با ادامه اجرای این طرح که مبنای آن درخواست شهروندان است، بتوانیم در روزهای پایانی نیز خدمات مطلوبی به شهروندان محترم ارائه دهیم.

نظری تصریح کرد: در کنار طرح «تحول نگهداشت شهر» که با همت معاونت‌های خدمات شهری، حمل‌ونقل و ترافیک و فنی و عمران انجام می‌شود؛ ویژه برنامه‌های فرهنگی مناطق ۲۲ گانه، سازمان‌ها و مراکز شهرداری تهران در گرامیداشت ایام دهه فجر نیز به اهتمام معاونت اجتماعی و فرهنگی انجام می‌شود.

وی در خصوص برنامه‌های فرهنگی ایام دهه فجر که به همت معاونت اجتماعی و فرهنگی در مناطق ۲۲ گانه برگزار می‌شود، گفت: تشکیل ستاد منطقه‌ای دهه مبارک فجر، پویش خدمات‌رسانی کسبه، اصناف و مشاغل خدماتی به محرومان و نیازمندان، مشارکت با اقلیت‌های مذهبی در برگزاری جشن‌ها، کاروان نور، برگزاری تورهای گردشگری انقلاب و تجلیل از مبارزان دوران انقلاب اسلامی در این روزها برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: برگزاری تور گردشگری مدرسه انقلاب، برپایی غرفه‌های فرهنگی_ بصیرتی، نمایشگاه ایران ما، انقلاب ما، برپایی نمایشگاه عکس انقلاب اسلامی و تشکیل ستاد نوجوانان دهه مبارک فجر نیز از اهم برنامه‌های فرهنگی در این ایام است که در تمامی این برنامه‌ها دستورالعمل‌های بهداشتی کرونا در نظر گرفته می‌شود.

برچسب‌ها شهرداری تهران شهر تهران راهپیمایی ۲۲ بهمن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرداری تهران شهر تهران راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرداری تهران شهر تهران راهپیمایی ۲۲ بهمن شهرداری تهران برنامه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز احداث مترو رباط کریم

حمیدرضا الهیاری شهردار رباط کریم با اشاره به آغاز عملیات اجرایی ایستگاه مترو بازارک رباط کریم، یکی از مهمترین مطالبات شهروندان شهرستان رباط کریم را احداث مترو عنوان کرد وگفت: بسیار خرسندیم که این خواسته به حق امروز محقق شد و انشاالله با بهره برداری از این ایستگاه که در امتداد خط یک مترو است ضمن افزایش دسترسی شهروندان، کاهش ترافیک را شاهد خواهیم بود.

وی با بیان اینکه خوشبختانه بسیاری از پروژه‌های شهری در راستای خدمت رسانی بیشتر به مردم در مرحله انجام است، احداث ایستگاه مترو را شاخص‌ترین پروژه شهرستان ذکر کرد و گفت: این طرح بعد از تملک اراضی و هماهنگی با شرکت مترو تهران و تایید نقشه‌ها توسط شهرداری رباط کریم اجرایی می‌شود و با توجه به اینکه تعداد قابل توجهی از همشهریان عزیزمان در این شهرستان کارگر هستند، آغاز ساخت این پروژه در روز کارگر را هدیه مدیریت شهری شهرداری رباط کریم به این شهروندان می‌دانیم.

شهردار شهرستان رباط کریم با یادآوری اینکه مکان یابی این ایستگاه در زمان طراحی خط یک مترو تهران توسط شهرداری تهران تعیین شده تصریح کرد: اگرچه در سفر رییس جمهور به شهرستان رباط کریم مصوب شده بود که احداث توسط شهرداری تهران صورت پذیرد، اما به دلایلی این امر محقق نشد و شهرداری رباط کریم بر اساس توافق و از طرفی نیاز مردم به اجرای این پروژه و وعده به شهروندان این مطالبه مردمی را امروز محقق کرد.

اللهیاری گفت: این سکو به طول ۱۴۵ متر و به عرض ۷ متر در هر دو طرف خط ریلی در زیربنای ۲۷۰۰ متری احداث و همچنین مسیر دسترسی به سکو، آسانسور، ایستگاه تاکسی و دوربرگردان مسیر ایستگاه توسط شهرداری رباط‌کریم پیگیری و اجرا خواهد شد و سایر اقدامات فنی و الکترونیکی نیز توسط شرکت مترو تهران صورت خواهد گرفت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • آغاز احداث مترو رباط کریم
  • احداث مسیرهای پل ولایت و پل ششم در مراحل پایانی
  • رفاقتی در میان راهپیمایی‌ها/ از تدریس برابر چشم ساواک تا تشکیل شبکه‌های زیرزمینی
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • در جلسه عصر امروز شورای‌عالی انقلاب فرهنگی صورت گرفت؛ تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش
  • لزوم تمرکز فعالیت‌های عمرانی در معاونت فنی شهرداری تهران
  • آماده سازی کتیبه‌های دست نویس ایوان های صحن انقلاب و آزادی ویژه دهه کرامت
  • چرا شهرک‌های فدک و کوثر شاهرود به شهرداری واگذار نشد؟
  • شهرداری ۳۰۰ میلیارد تومان در حوزه گردشگری همدان هزینه می‌کند