Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@01:06:44 GMT

گلزار شهدای خراسان رضوی گلباران شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۵۷۴۶

گلزار شهدای خراسان رضوی گلباران شد

گروه استان‌ها-گلزار شهدا در ۹۰ شهر و بیش از هزار و ۳۰۰ روستای خراسان رضوی همزمان با دهه مبارک فجر عصر پنجشنبه گلباران و عطرافشانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، مهدی طوریان، مسئول روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران خراسان رضوی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهارداشت: مراسم مرکزی عطرافشانی و گلباران مزار شهدا با عنوان "میهمانی لاله‌ها" و گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی (ره) و بیش از 17 هزار شهید سرافراز و گلگـون کفن خراسان رضوی، همزمان در گلزار بهشت رضا(ع) مشهد برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طوریان افزود: سخنرانی، اجرای سرود و همراهی یگان‌های مختلف نیروهای نظامی و انتظامی و مداحی مداحان اهل بیت (ع) از جمله برنامه‌های این مراسم در گلزار شهدای بهشت رضا(ع) بود.

آئین غبارروبی و گلباران مزار شهدای رباط‌کریم برگزار شدمزار شهدای استان کردستان به مناسبت دهه فجر غبارروبی و گلباران شدآستان مقدس امامزاده سید ابراهیم(ع) زنجان غبارروبی شد

وی ادامه داد: نظیر این مراسم در گلزار شهدای حرم مطهر رضوی (ع) و گلزار شهدای آرامستان خواجه ربیع و شهدای گمنام جبل النور کوهسنگی مشهد نیز برگزار شد بر این اساس درهزار و400نقطه استان خراسان  رضوی مراسم عطر افشانی و گلباران برگزارشد.

انتهای پیام/281/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گلزار شهدای خراسان رضوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی

دریافت 53 MB

تصویربردار: سیدحسین میرپور

کد خبر 6091380

دیگر خبرها

  • برگزاری کارگاه آموزشی شعر رضوی به زبان ترکی آذری در خوی
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • تحصیل ۷۰ هزار اتباع خارجی در خراسان رضوی
  • پارک شهدای سنندج به پاتوق فرهنگی تبدیل می‌شود
  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • جشن بزرگ «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا علیه السلام برگزار می‌شود
  • برپایی جشن «خدا قوت کارگر» در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)