Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-03@03:40:02 GMT

به لورکوزن به خاطر خرید سردار تبریک می‌گویم!

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۵۷۵۷

به لورکوزن به خاطر خرید سردار تبریک می‌گویم!

نام آزمون در طول پنجره‌های نقل و انتقالاتی اخیر بارها در کنار نام بسیاری از تیم‌های اروپایی به گوش رسیده بود.

با این حال این بازیکن در پنجره نقل و انتقالات زمستان 2022 با امضای قراردادی پنج ساله به بایرلورکوزن ملحق شد تا از این پس در بوندس‌لیگا به میدان برود.

در بین اعضای زنیت سن‌پترزبورگ به‌ندرت کسی هست که این مهاجم ایرانی را به اندازه تیموشچک بشناسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین موضوع باعث شده که روزنامه بیلد صحبتی با این ستاره سابق بایرن مونیخ درباره بازیکن تازه‌وارد به بوندس‌لیگا داشته باشد.

بیلد: آقای تیموشچک، لورکوزن با جذب آزمون چه سبک مهاجمی را به‌خدمت گرفته است؟

تیموشچک:« گلزنی با قدرت تمام کنندگی خوب با هر دو پا که در حرکات و اقداماتش غیرقابل پیش‌بینی است. او تنها به یک گل دیگر نیاز داشت که بتواند بیشترین گل زده یک بازیکن خارجی را در لیگ روسیه به نام خودش ثبت کند. این کمی من را ناراحت کرد که او نتوانست این رکورد را از آن خودش کند.»

بیلد: بزرگترین نقاط قوت او چیست؟

تیموشچک:« این‌که او علی‌رغم قد 186 سانتیمتری‌اش بسیار سریع است. او از این سرعت برای باز کردن فضاها استفاده می‌کند. او هم‌چنین به شکلی باورنکردنی به هوا می‌پرد و خوب ضربه سر می‌زند که ممکن است به این دلیل باشد که در بچگی بازیکن حرفه‌ای والیبال بوده است. او یک ورزشکار واقعی است! من فکر می‌کنم فوتبال سریع لورکوزن با او سازگار باشد. باید به این تیم به خاطر چنین خریدی تبریک بگویم!»

بیلد: آزمون را با کدام مهاجم بزرگ مقایسه می‌کنید؟

تیموشچک:« او کمی شبیه به کلوزه است. میرسلاو هم بسیار سریع بود، ضربات سر قدرتمندی داشت و در حرکاتش هوشمندی بسیاری دیده می‌شد...»

بیلد: اما؟

تیموشچک:« بوندس‌لیگا با سرعت بالاتر، کیفیت و نظم تاکتیکی سطح کاملا متفاوتی برای سردار است و او باید اول خودش را ثابت کند. اما او هنوز جوان است و توانایی بسیاری برای یادگیری دارد. او امروز بازیکن بسیار بهتری نسبت به زمانی است که به زنیت پیوست.»

بیلد: برای این کار باید در چه مواردی پیشرفت کند؟

تیموشچک:« در کارهای دفاعی. من عادت داشتم او را اذیت کنم که باید بیشتر برای تیم دوندگی داشته باشد. بنابراین همیشه وقتی در یک بازی بیشتر تلاش می‌کرد به خودم افتخار می‌کردم. او می‌تواند قدرتش در پرس کردن دفاع حریف را هم بهبود ببخشد. او حتی می‌تواند ضربات سر خوبش را هم بهبود ببخشد. گاهی زمان‌بندی او برای انجام این کار خیلی خوب نیست.»

بیشتر بخوانید:

بازگشت دو ایرانی به جمع بهترین‌های لیگ ترکیه آشنایی با زوج دوست‌داشتنی دنیای فوتبال/عکس رامین رضاییان؛ دلیل استقلالی نشدن بازیکن تیم ملی

بیلد: آزمون را به‌عنوان یک انسان توصیف کنید...

تیموشچک:« او بسیار صحبت می‌کند. حتی وقتی با مترجم هم بود خیلی حرف می‌زد. همیشه می‌خندد و دوست دارد شوخی کند. سردار بسیار بامزه است اما در عین حال فردی آرام و باملاحظه است. من رابطه نزدیکی با او داشتم.»

بیلد: آیا چیزی هست که لازم باشد هواداران لورکوزن درباره او بدانند؟

تیموشچک:« او علاقه بسیاری به اسب‌ها دارد! او در ایران اسب‌های زیادی دارد، افراد بسیاری با آن‌ها تمرین می‌کنند و  سردار دوست دارد از آن‌ها در مسابقات استفاده کند. هروقت یکی از اسب‌هایش در رقابتی برنده می‌شد یا اسب جدیدی از خارج از کشور می‌خرید و درباره آن با من صحبت می‌کرد چشم‌هایش برق می‌زد.»

بیلد: آیا توصیه‌ای برای آزمون دارید تا به او در موفقیتش در آلمان کمک کند؟

تیموشچک:« همان‌طور که گفتم بوندس‌لیگا در سطح متفاوتی است. فقط باید به دو مهاجمی نگاه کنید که با آنها رقابت خواهد کرد. حالا او باید نشان دهد که واقعا بازیکن خوبی است. من به او گفتم که این دنیای متفاوتی خواهد بود و تو باید بجنگی و بیشتر تلاش کنی!»

258 251

کد خبر 1599319

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: لژیونر فوتبال سردار آزمون بوندس لیگا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون

مدیر باشگاه لورکوزن درباره تقابل سردار آزمون برابر تیم سابقش در لیگ اروپا صحبت و عنوان کرد هیچ بندی در قرارداد او مبنی بر بازی‌نکردن برابر لورکوزن وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، بایرلورکوزن پنجشنبه‌شب در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا مقابل رم قرار خواهد گرفت. سردار آزمون که از ابتدای فصل به صورت قرضی از لورکوزن به رم پیوسته است، در این بازی فرصت تقابل با تیم سابقش را دارد.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایر لورکوزن، درباره رویارویی‌ سردار آزمون، مهاجم تیم ملی فوتبال ایران، با باشگاه سابقش در نیمه‌نهایی لیگ اروپا گفت: این چیزها در حال حاضر در فوتبال عادی است. هیچ بندی در قرارداد قرضی سردار وجود ندارد که بازیکن ایرانی را از بازی مقابل تیم سابقش منع کند. آزمون تا سال ۲۰۲۷ با لورکوزن قرارداد دارد و اکنون به صورت قرضی در رم بازی می‌کند.

تصمیم‌گیری درباره آینده آزمون تا ژوئن

مهاجم ایرانی در شرایط خوبی است. او در جریان دیدار هفته قبل برابر ناپولی پنالتی گرفت و موثر بازی کرد. بازیکن ایرانی در این فصل سری آ، سه گل و دو پاس گل در ۲۰ بازی ثبت کرده است.

آزمون در رم راحت است و دوست دارد در این تیم بماند. دانیله دروسی، سرمربی ۴۰ ساله رم، نیز این بازیکن را دوست دارد ولی خیلی چیزها به این بستگی دارد که جالوروسی به لیگ قهرمانان صعود کند. در شرایطی که رم بخواهد قرارداد آزمون را دائمی کند باید ۱۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن پرداخت کند که در این صورت سود خوبی به لورکوزن می‌رسد.

این مهاجم ژانویه ۲۰۲۲ با مبلغ ۲.۵ میلیون یورو از زنیت سن‌پترزبورگ به لورکوزن پیوست. با این حال آسیب‌دیدگی باعث شد آزمون نتواند خودش را در لورکوزن نشان دهد. بعید است آزمون دوباره برای لورکوزن بازی کند. گفته می‌شود علاوه بر رم، تیم‌های دیگری در ایتالیا و همچنین باشگاه‌های انگلیسی و اسپانیایی به جذب او علاقه‌مندند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سردار آزمون اجازه بزن بزن نداد!(عکس)
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • سردار آزمون رخ به رخ غول آشنا
  • پیشنهاد‌هایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • پیشنهادات سردار آزمون از لالیگا، سری‌آ و لیگ برتر انگلیس
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار
  • موضع رسمی باشگاه لورکوزن درباره سردار آزمون
  • پیشنهادهایی از انگلیس، اسپانیا و ایتالیا برای سردار آزمون
  • موضع رسمی لورکوزن درباره سردار آزمون
  • پایان لیگ ملت‌‌های والیبال برای ملی‌پوش هلند!