Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@00:28:12 GMT

تسلیت سرلشکر جعفری برای درگذشت پدر حجت‌الاسلام قمی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۵۷۹۷

تسلیت سرلشکر جعفری برای درگذشت پدر حجت‌الاسلام قمی

به گزارش خبرگزاری مهر، سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیة‌الله (عج) با صدور پیامی، درگذشت پدر حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر جعفری به شرح زیر است:

انَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُون

جناب حجت‌الاسلام والمسلمین شیخ محمد قمی

رئیس محترم سازمان تبلیغات اسلامی

سلام علیکم؛

با احترام و تمکین بر مشیت الهی؛

بدینوسیله تسلیت و ابراز همدردی خود را در سوگ درگذشت پدر بزرگوارتان تقدیم داشته و برای آن مرحوم، غفران الهی و علو درجات و برای حضرتعالی و سایر بازماندگان، صبر جمیل و اجر جزیل را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بی‌شک تربیت فرزندان شایسته‌ای همچون جنابعالی، بزرگترین توشه راه و حسنه جاریه برای روح آن مرحوم خواهد بود. انشاءالله

کد خبر 5416118

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد علی جعفری حجت الاسلام محمد قمی سازمان تبلیغات اسلامی محمدعلی جعفری مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی ایران آیت الله صافی گلپایگانی دهه فجر مقام معظم رهبری مهر انقلاب شورای نگهبان ایران ایالات متحده امریکا رئیس جمهور علی بهادری جهرمی رحیم زارع محمد مخبر کمیسیون تلفیق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام جواد جعفری ظهر سه‌شنبه در همایش حکمت مطهر که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه پاسداران برگزار شد، ضمن تبریک به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی سپاه و تقارن این هفته با روز معلم، اظهار کرد: بی‌شک این روز بهانه‌ای ارزشمند برای قدردانی از معلمانی است که محصول تلاش‌شان دانش‌افزایی انسان‌ها است.

وی از شهید مطهری به عنوان یکی از معلمان با دانش روزگار یاد کرد و با بیان اینکه عقاید و افکار این شهید بزرگوار همواره روشنگر راه رهجویان بوده است، افزود: این عقاید و افکار باعث شده است تا شهید مطهری به یک الگوی بی‌بدیل در جامعه تبدیل شود.

نماینده منتخب مردم زنجان در مجلس خبرگان رهبری با یادآوری اینکه در احادیث بسیاری به اهمیت علم و دانش اشاره شده است، خاطرنشان کرد: در یکی از این احادیث به نقل از امام صادق (ع) آمده است که انسان با علم و دانش و کسب آگاهی است که به تقرب الهی دست یافته و در این مسیر گام برمی‌دارد.

جعفری با تاکید بر اینکه پیروان اهل‌بیت همواره حرکت در مسیر علم و دانش را سرلوحه امور خود قرار دادند، خاطرنشان کرد: مهم‌ترین مولفه ایجاد عدالت اقتصادی در جامعه، برخورداری از مبانی دینی است، لذا افرادی هستند که علی‌رغم برخورداری از دانش، راه ضلالت و گمراهی را در پیش گرفته‌اند.

کد خبر 6093164

دیگر خبرها

  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • پویش دست‌های مهربان در کردستان برگزار شد
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی درپی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت انجمن رسانه‌های ورزشی در‌‌ پی درگذشت مسعود اسکویی
  • پیام تسلیت رئیس رسانه ملی در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • تسلیت وزیر ورزش در پی درگذشت مسعود اسکویی
  • مسعود اسکویی مجری پیشکسوت درگذشت
  • انسان در سایه آگاهی و دانش به تقرب الهی می‌رسد
  • تقدیر سرلشکر سلامی بابت پوشش رسانه‌ای وعده صادق