Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-02@03:24:23 GMT

بختیاری‌زاده: هیات‌مدیره از اول مخالف من بود!

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۶۰۱۴

بختیاری‌زاده: هیات‌مدیره از اول مخالف من بود!

سرمربی سابق استقلال خوزستان توضیحاتی را درباره پایان همکاری‌اش با باشگاه آبی‌پوش ارائه کرد.

به گزارش "ورزش سه" دقایقی قبل با اعلام رسمی مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان، پایان همکاری این باشگاه با سهراب بختیاری‌زاده اعلام شد تا بعد از نیم‌فصل حضور روی نیمکت آبی‌های اهوازی و حضور در رتبه پنجم لیگ یک با 27 امتیاز، بختیاری‌زاده به کار خود در خوزستان پایان داده و استقلال نیز نیم‌فصل دوم را با سرمربی جدیدی آغاز کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

با توجه به نتایج به دست آمده برای استقلال خوزستان، برکناری بختیاری‌زاده عجیب و غیرمنتظره بود؛ به واسطه این پایان همکاری با توافق طرفین، به سراغ سرمربی سابق استقلال خوزستان را رفتیم تا علت این قطع همکاری را جویا شویم.

 

سهراب بختیاری‌زاده در گفتگو با خبرنگار ما توضیح داد: هیات مدیره از اول مخالف من بود و الان هم مرا خواستند و این جدایی خواست باشگاه بود؛ هیات مدیره مخالف همکاری بود و این در حالیست که تیمم پنجم است و فاصله زیادی با صدر نداریم. 

 

وی افزود: تا یک هفته پیش لیست بازیکنانی که میخواستیم را اعلام کردیم و زمان و مکان اردو نیم‌فصل را هم مشخص کردیم اما حالا هیات مدیره گفته باید 30 امتیاز می‌گرفتیم؛ دیروز باید مس شهربابک را می‌بردیم اما کلی موقعیت از دست دادیم و نشد.

 

با این وصف پایان همکاری بختیاری‌زاده و استقلال خوزستان قطعی بوده و باید دید چه کسی جانشین او در نیم‌فصل دوم می‌شود؛ استقلال خوزستان در اولین بازی نیم‌فصل دوم، 2 اسفند مقابل سایپا تهران در خانه به میدان می‌رود.

سهراب بختیاری‌زاده (مربی)

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: سهراب بختیاری زاده مربی استقلال خوزستان پایان همکاری بختیاری زاده هیات مدیره نیم فصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۰۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال استقلال خوزستان و ملوان در چارچوب دیدار هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۸:۱۵ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه غدیر اهواز مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند.

رضا جعفری تک گل تیم ملوان را در دقیقه ۳۸ به ثمر رساند؛ عثمان الدونگ در دقیقه ۶۰ گل تساوی را به ثمر رساند.

خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان کد خبر 749866

دیگر خبرها

  • جزییات جدید از برکناری شبانه خطیر | واکنش فوری رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال
  • تساوی بی‌حاصل استقلال خوزستان و ملوان در اهواز
  • آجورلو یا سعید آذری مدیرعامل استقلال می‌شوند؟
  • تغییرات در رأس باشگاه استقلال؛ سمیعی جانشین خطیر شد
  • «خطیر» دیگر مسئولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • دلیل برکناری خطیر مشخص شد
  • مهدی افضلی: «خطیر» دیگر مسوولیتی در باشگاه استقلال نخواهد داشت
  • استقلال خوزستان و ملوان، هردو ناراضی از تساوی
  • خلاصه بازی استقلال خوزستان و ملوان + فیلم
  • زمان برگزاری مجمع باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس