Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-01@00:31:08 GMT

گلات خریدهای ناکام پرسپولیس!

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۶۱۶۷

گلات خریدهای ناکام پرسپولیس!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سرمربی پرسپولیس بارها از رفتن و جدایی کنعانی زادگان، نوراللهی یا حتی شهریار مغانلو به صورت مستقیم و غیر مستقیم گلایه کرده است درحالی که در نقل و انتقالات تابستانی این باشگاه با نظر مستقیم یحیی گل محمدی ۵ بازیکن جدید خرید. خرید این نفرات با نظر مستقیم و اصرار یحیی گل محمدی و بدون دخالت باشگاه یا مدیریت پرسپولیس انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وقتی احمد نوراللهی به امارات رفت، معمای جای خالی او به سردرد اصلی سرخپوشان تبدیل شد و همه نگران جای خالی مرد شماره ۸ بودند. نوراللهی در سال های اخیر یکی از وزنه های موفقیت پرسپولیس بود و نقشی غیر قابل کتمان داشت اما خروج او از باشگاه، قرمزها را به کما برد. گل محمدی پس از این جدایی، اصرار زیادی به خرید رضا اسدی، به عنوان جانشین هافبک جدا شده داشت. اسدی که سودای موفقیت و پیشرفت در سر داشت به اتریش رفت اما در آنجا به توفیقی نرسید و تلاش گل محمدی برای جذب او، باعث شد تا این بازیکن با سر و صدای زیاد به ایران بیاید. اسدی در نیم فصل اول اکثر بازی ها را از نیمکت نظاره کرد و بیشتر به عنوان یار تعویضی وارد میدان شد که در آن دقایق هم نتوانست نقش مثبتی ایفا کند؛ موضوعی که انتقادهای شدیدی را به دنبال داشت و باعث واکنش او به این انتقادها شد. این هافبک سرخپوشان در نیم فصل اول نه در فاز بازیسازی و نه در بازی تخریبی و کارهای دفاعی، عملکرد خوبی نداشت و رسما یکی از بدترین خریدهای یحیی در نیم فصل اول باشد.

اسدی که قرار بود جای خالی انوراللهی را در پازل تاکتیکی یحیی پر کند، با هیاهوی زیاد از سن پولتن اتریش به تهران آمد اما تا هفته پانزدهم لیگ شبحی از آنچه که تصور می شد بوده و درخشش خاصی نداشته. اسدی در اکثر بازی ها به نیمکت پرسپولیس سنجاق شده و بعید است به این راحتی ها به ترکیب اصلی تیمش برسد. موضوعی که می تواند درهای خروجی باشگاه را به روی او هم باز کند و نامش را در لیست خروج گل محمدی قرار دهد؛ یک پایان تلخ برای ستاره ای که نیامده خاموش شد.

برای خواندن مشروح این گزارش اینجا را کلیک کنید.

251254

کد خبر 1599351

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: باشگاه پرسپولیس یحیی گل محمدی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ بعد از جدایی یحیی گل‌محمدی از پرسپولیس، این مربی با باشگاه پرسپولیس به توافق رسید تا مطالباتش را در سه قسط دریافت کند اما با اینکه که قسط اول از سوی پرسپولیس پرداخت شد، قسط دوم و سوم پرداخت نشده است.

به گزارش ایسنا؛ دیروز (۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳) موعد پرداخت قسط سوم بوده است که این کار انجام نشده است. این در حالی است که بر اساس توافق طرفین، در صورت پرداخت‌نشدن قسط سوم در زمان مشخص‌شده، گل‌محمدی می‌تواند حدود پنج میلیارد تومان به عنوان جریمه دریافت کند. این یعنی اگر گل‌محمدی از پرسپولیس شکایت کند، علاوه بر پرداخت دو قسط، باید پنج میلیارد تومان هم جریمه بدهد.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901512

دیگر خبرها

  • اتفاق خوب برای سپاهان در آستانه دیدار با پرسپولیس
  • اسدی به پرسپولیس رسید
  • مربی پرسپولیس هم راهی تبریز می‌شود!
  • پرسپولیس قسط سوم یحیی را پرداخت نکرد
  • بدقولی دوباره پرسپولیس به گل‌محمدی
  • تکلیف قهرمان لیگ همین فردا معلوم می‌شود! | اگر یحیی مانده بو چنین نتایجی کسب نمی شد
  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • پرسپولیس فعلا سهمیه مستقیم لیگ نخبگان را در جیب دارد
  • رضا اسدی برای پرسپولیس تست می‌دهد
  • هدف جدید پرسپولیس سهمیه مستقیم لیگ نخبگان