Web Analytics Made Easy - Statcounter

ظاهر فیضه روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اظهار داشت: گزارشی از یک مورد انفجار در یکی از محله های این شهر به مرکز شماره یک آتش نشانی اعلام شد که در اولین فرصت تیم‌های امداد به محل اعزام شدند. وی ادامه داد: آتش نشانان توانستند در کمترین زمان ممکن حریق را مهار کنند اما متاسفانه به علت انفجار و آتش گرفتن این منزل مسکونی، یک زن جوان در دم جان باخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیضه نگهداری و انفجار مواد محترقه را علت این حادثه اعلام کرد و گفت: این حادثه متاسفانه بیش از ۳۵۰ میلیون ریال خسارت به بار آورده است. وی از مردم خواست با نزدیک شدن به ایام آخر سال و جشن های چهارشنبه سوری هرگز از مواد محترقه غیرمجاز و دست ساز استفاده نکرده و برای جلوگیری از این چنین حوادثی از جمع آوری و نگهداری مواد محترقه در منزل خوداری کنند.

نشت گاز باعث انفجار منزلی مسکونی و سوختگی شدید یک نفر شد  مسول روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان همچنین گفت: هفته گذشته نیز در پی اعلام وقوع انفجار و آتش گرفتن منزلی در کوچه زاگرس هشت محله امیرآباد بلافاصله یک تیم از آتش نشانان ایستگاه شماره ۲ این سازمان به محل اعزام شدند. فیضه در ادامه افزود: آتش نشانان پس از رسیدن به محل بلافاصله عملیات اطفای حریق را آغاز کرده و از سرایت آن به طبقات مجاور جلوگیری کردند. وی اظهار کرد: علّت این حادثه نشت گاز بوده که متاسفانه باعث وارد آمدن خسارات زیادی به ساکنان آن شد. مسوول سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان افزود: در این حادثه یک زن جوان نیز بشدت دچار سوختگی شد که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان انتقال داده شد. وی گفت: این مصدوم به علت شدت سوختگی به یکی از مراکز درمان سوختگی مرکز استان اعزام شده است.

برچسب‌ها آتش نشانی آتش سوزی اطفای حریق آذربایجان غربی بوکان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آتش نشانی آتش سوزی اطفای حریق آتش نشانی آتش سوزی اطفای حریق آذربایجان غربی بوکان مواد محترقه آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۱۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند

به گزارش خبرنگار مهر، وحید شادی نیا در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: حادثه عصر امروز یکشنبه که براثر انفجار در چاه فاضلاب به علت نامشخص روی داد.

وی ادامه داد: براثر این حادثه چهار نفر دچار مصدومیت شد و توسط اورژانس به بیمارستان امام رضا تبریز منتقل شدند.

کد خبر 6091454

دیگر خبرها

  • تصادف مرگبار در خوزستان ۴ نفر را به کام مرگ کشاند
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • مرگ جوان اصفهانی به دنبال سقوط در کانال آب
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد
  • خودروی سواری در تصادف با میکسر مچاله شد
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار در پارک پرواز تبریز
  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد