Web Analytics Made Easy - Statcounter

لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر در مصاحبه با کانال باشگاه اینتر در مورد توپ طلای لیونل مسی و اسطوره باشگاه اینتر، دیگو میلیتو صحبت کرد. مارتینز معتقد است قهرمانی در کوپا آمریکا تاثیر زیادی در فتح هفتمین توپ طلای لیونل مسی داشته است. لائوتارو مارتینز در سال ۲۰۱۴ به آکادمی باشگاه ریسینگ پیوست و در آن باشگاه با دیگو میلیتو ملاقات کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، لائوتارو مارتینز در این مصاحبه گفت:

دیگو میلیتو تاریخ سازی کرده است و می توانم بگویم که ما با هم دوست هستیم. ما اغلب با هم صحبت می کنیم و او همیشه در مواقع نیاز به من کمک می کند. چیزهای بسیار زیادی از او یاد گرفته ام. این که در اولین بازی ام به جای او به میدان رفتم، معنای زیادی برای من داشت. او به هنگام ترک زمین، ایستاده تشویق شد و من آرزو داشتم روزی چنین چیزی را تجربه کنم. من برای رسیدن به اهدافم، سخت کار کرده ام.

آرژانتین برای ۲۸ سال هیچ جام بین المللی ای را نبرده بود و قهرمانی در کوپا آمریکا احساس فوق العاده ای داشت. این رویای ما و همچنین مسی بود. او مدت زیادی است که برای تیم ملی بازی می کند و بالا بردن جام کوپا آمریکا در ماراکانا، لحظه فراموش نشدنی ای بود. این هدف مهمی بود و ما با روحیه و کار تیمی و با حضور مسی که رهبر ماست، به این هدف رسیدیم. او بهترین بازیکن جهان است، هفت بار فاتح توپ طلا شده و این خود گویای همه چیز است. باور دارم که قهرمانی در کوپا آمریکا در مسیر فتح توپ طلا اهمیت زیادی برای او داشت.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: قهرمانی در کوپا آمریکا لائوتارو مارتینز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۲۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری


به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، دبیر هفتمین دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری از ثبت نام بیش از هزار و ۹۰۰ نفر در این مرحله از آزمون خبر داد و گفت: جشنواره امسال به سه صورت تلفنی، مجازی و حضوری برگزار می‌شود.

فلاح خوش مشرب، افزود: همه کارگران به همراه خانواده‌هایشان می‌توانند در همه سنین و از سراسر کشور در این مسابقات شرکت کنند.

وی اضافه کرد: از هزار و ۶۱۹ نفر که در این مرحله شرکت کرده اند ۸۰۰ نفر بانوان و ۸۱۹ نفر آقایان هستند، همچنین ۱۷۶ نفر در بخش اذان، ۳۴۶ نفر در بخش حفظ جزء ۳۰، ۴۷ نفر در مداحی، ۵۴۶ نفر در بخش قرائت و ۴۴۶ نفر در بخش تفسیر حضور دارند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • پایان کار دونده های ایران با دو مدال و کسب نخستین طلای جوانان
  • واکنش سخنگوی دولت به رکوردشکنی دونده زن ایرانی در آسیا
  • نمای دیدنی از بسته شدن سقف آتلانتا استادیوم، از ورزشگاه های میزبان جام جهانی 2026 و کوپا آمریکا 2024 / فیلم
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در قهرمانی آسیا
  • نشان طلای تاریخی عیدیان در ۴۰۰متر با مانع دختران
  • طلای تاریخی دختر ایرانی در دوی ۴۰۰متر با مانع
  • دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا| تاریخ سازی نازنین عیدیان/ طلای ۴٠٠ متر با مانع برای عیدیان
  • تاریخ‌سازی عیدیان با کسب طلای دوومیدانی جوانان قهرمانی آسیا
  • کسب طلای تاریخی دختر دونده ایران در قهرمانی آسیا
  • مرحله مقدماتی هفتمین دوره مسابقات قرآن جامعه کارگری