Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@17:59:46 GMT

رقابت میلان با یووه و تاتنهام برای جذب ستاره رم

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۶۲۷۷

رقابت میلان با یووه و تاتنهام برای جذب ستاره رم

سه باشگاه میلان، یوونتوس و تاتنهام در تلاش هستند تا نیکولو زانیولو، ستاره رم، را در تابستان پیش رو به خدمت بگیرند.

به گزارش "ورزش سه"، زانیولو به یکی از بازیکنان درخشان رم تبدیل شده و قراردادش با این باشگاه در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد اما ظاهرا مذاکرات برای تمدید این قرارداد با مشکل مواجه شده است.

تیاگو پینتو، مدیر این باشگاه، روز گذشته در کنفرانس خبری حاضر شد و صحبت‌هایی را درباره این بازیکن مطرح کرد که بیش از پیش به شایعات دامن زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او مدعی شد که نمی‌تواند تضمینی درباره ادامه حضور زانیولو در ترکیب رم در فصل آینده بدهد.

بسیاری از منابع خبری ایتالیایی مانند اسکای اسپورت ایتالیا و روزنامه کوریره دلو اسپورت مدعی شده‌اند که یوونتوس و تاتنهام دو گزینه اصلی جذب این هافبک هجومی در صورت تلاش رم برای فروش او در تابستان پیش رو هستند.

 

 

حالا اسپورت ایتالیا نیز خبر داده که میلان هم تماس‌هایی با نمایندگان و اطرافیان این بازیکن برقرار کرده و اعلام کرده که آنها نیز علاقمند هستند تا مذاکراتی را درباره شرایط زانیولو داشته و در آینده نزدیک پیشنهادی را نیز به او ارائه کنند.

این بازیکن 22 ساله پیش از این به اردوی تیم ملی ایتالیا نیز دعوت شده و در هشت دیداری که پیراهن این تیم را برعهده داشته موفق شده دو گل نیز به ثمر برساند. این در حالی است که او از ناحیه رباط صلیبی دچار مصدومیت شد، در غیر این صورت می‌توانست آمار بسیار بهتری را به جای بگذارد.

زانیولو تا این جای فصل موفق شده در 26 دیداری که در تمامی رقابت‌ها برای رم انجام داده چهار گل به ثمر برساند و پنج پاس گل نیز ارسال کند.

آ اس رم آث میلان تاتنهام یوونتوس

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آ اس رم آث میلان تاتنهام یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۲۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

بازی رفت دو تیم در سن‌سیرو با نتیجه ۱ بر ۰ به سود یوونتوس به پایان رسید. آث میلان در رده دوم و یوونتوس در رده سوم رده بندی لیگ ایتالیا حضور دارند و تیم بولونیا با شاهکار تیاگو موتا با اختلاف دو امتیازی در تعقیب تیم یوونتوس قرار دارد. تیم رم ایتالیا نیز برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان در تعقیب این دو تیم قرار دارد. تیم اینترمیلان ایتالیا هفته گذشته با پیروزی دو بر یک در دربی دلا مادونینا چند هفته مانده به پایان رقابت‌ها با اختلاف چشمگیر و با قاطعیت کامل قهرمان سری آ ایتالیا شد. 

tags # یوونتوس ، آث میلان سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • یوونتوس - میلان؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب احتمالی دو تیم یوونتوس و میلان
  • ساعت پخش بازی یوونتوس و آث میلان امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • قطعی: ستاره ایتالیایی یورو را از دست داد
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • یک شاهکار دیگر از گاسپرینی/ آتالانتا حریف یووه در فینال کوپا ایتالیا