Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌هاـ مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد در بازدید از کارخانه قرق گلستان گفت: موضوع تبدیل وضعیت کارگران روزمزد و شرکتی این واحد تولیدی پیگیری می‌شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان،  حسین عامریان  امروز پیش‌از ظهر در جریان بازدید از کارخانه قرق گلستان اظهار داشت:  در جریان بازدید از این واحد تولیدی کارگران مشکلات خود را مطرح کردند که عمده موارد مطرح شده در زمینه تعیین تکلیف شرایط قراردادهایشان بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



عامریان در ادامه گفت: کارگران کارخانه مشکلات خود را به ویژه در زمینه قراردادهای کاری، تبدیل وضعیت و اشتغال فرزندان کارگران در شرف بازنشستگی با عامریان و شیخان درمیان گذاشتند.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی فولاد همچنین افزود: کارگران این مجتمع موارد متعددی را مطرح کردند و در خصوص تبدیل وضعیت کارگران روزمزد و شرکتی با توجه به قول مدیرعامل شرکت موضو پیگیری خواهد شد.

عامریان گفت: هدف اصلی ما از این بازدید دیدار با کارگران، شنیدن مشکلات آنان و خداقوت به این تلاشگران بود. شکرخدا همه مسئولان اجرایی و نمایندگان استان برای بهبود وضعیت این مجتمع همدل و همراه هستند.

وی افزود: همه باهم تلاش خواهیم کرد تا مجتمع تولیدی را علاوه براین که به جایگاه اصلی خود برسانیم بلکه زمینه توسعه صادرات محصولاتش را نیز فراهم کنیم.

همزمان با ایام الله دهه فجر بسته‌های معیشتی به کارگران روزمزد شهر ایلام اهداء شدسایه شوم کرونا بر زندگی کارگران روزمزد؛ کارگرانی که نه قرارداد دارند نه بیمهمشکلات کارگران روزمزد قزوینی زیر ذره‌بین تسنیم + فیلم


در همین حال  رمضانعلی سنگدوینی، نماینده گرگان در مجلس شورای اسلامی نیز ضمن تقدیر از اهتمام مدیرعامل صندوق فولاد درباره بازدی از این مجتمع تولیدی  گفت: با بازنشسته شدن نیروهای قدیمی مجتمع امکان به کارگیری فرزندان آنها فراهم می شود و امیدواریم مدیرعامل صندوق فولاد و مدیرعامل شرکت در این خصوص و همچنین درباره تبدیل وضعیت نیروهای روزمزد و شرکتی مساعدت لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مدیرعامل صندوق کارگران روزمزد تبدیل وضعیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی

استاندار یزد نساجی و پوشاک از مهم‌ترین محورهای توسعه صنعتی در سند یزد نوین دانست و گفت: یکی از هدفگذاری‌های استان در کنار توسعه صنعت نساجی و پوشاک، «تبدیل یزد به قطب تولید ماشین آلات نساجی» است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی استانداری یزد، در آئینی با حضور مهران فاطمی؛ استاندار یزد سیزدهمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات و محصولات صنعت نساجی و پوشاک در استان افتتاح شد.

مهران فاطمی، استاندار یزد در حاشیه بازدید از نمایشگاه، به سبقه تاریخی یزد در حوزه هنر صنعت نساجی اشاره کرد و گفت: حوزه نساجی و پوشاک؛ یکی از مهمترین محورهای توسعه صنعتی یزد و سند یزدنوین بوده و مسائل مربوط به آنها با جدیت پیگیری می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۳ به نام «جهش تولید؛ با مشارکت مردم»، خاطرنشان کرد: بخش نساجی و پوشاک از بهترین بخش‌هایی است که با جلب مشارکت مردم، می‌توان در آن جهش ایجاد کرد.

استاندار یزد با اشاره به نگاه ویژه مجموعه مدیریتی استان به حوزه نساجی و پوشاک، تصریح کرد: در راستای رونق فعالیت‌های این حوزه، ضمن ارائه تسهیلات مورد نیاز، پیگیری‌های لازم برای حل مسائل موجود به ویژه در حوزه صادرات انجام می‌شود.

فاطمی در ادامه یکی از رویکردهای مورد پیگیری در استان را حرکت به سمت اقتصاد دانش بنیان دانست و افزود: یکی از هدفگذاری‌های استان در کنار توسعه صنعت نساجی و پوشاک، «تبدیل یزد به قطب تولید ماشین آلات نساجی» است.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان در همین راستا خاطرنشان کرد: در راستای تحقق هدف‌گذاری مذکور، حمایت‌های لازم از شرکت‌های فعال در این حوزه انجام خواهد شد.

استاندار یزد در پایان خاطرنشان کرد: امید است در پرتو اقدامات مورد پیگیری، استان یزد در حوزه صنعت نساجی، به روزهای اوج خود بازگردد و روز به روز گسترده‌تر شود.

کد خبر 750198

دیگر خبرها

  • وضعیت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به کجا رسید؟ / تکلیف نیروهای شرکتی چه می‌شود؟
  • توضیحات فولاد ازنا در مورد یک خبر
  • تکذیب خبر اخراج کارگران شرکت حریر خوزستان
  • موضوع عدم تبدیل وضعیت نیرو‌های شرکتی در برخی از بانک‌ها پیگیری شد
  • 3 کارخانه تولید سیم مفتول بزرگ ایران (به همراه راهنمای استعلام قیمت)
  • هدف‌گذاری تبدیل یزد به قطب تولید ماشین‌آلات نساجی
  • احداث شهرک‌های مسکونی کارگری در مجاورت مجتمع‌های صنعتی را دنبال می‌کنیم
  • رونق تولید در ایرانی‌ترین صنعت پتروشیمی کشور
  • تبدیل وضعیت رانندگان استیجاری ایثارگر چه زمانی انجام می‌شود؟
  • قرارداد پیمانکاری در گروه ملی فولاد تخلف قانونی است / درویشی: فقط مطالبات صنفی کارگران را پیگیری می‌کنیم +فیلم