Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-05-01@03:45:17 GMT

افزایش ۲.۷ میلیارد یورویی جوایز در فوتبال اروپا

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۶۳۴۷

رییس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) از افزایش ۲.۷ میلیارد یورویی جوایز رقابت‌های باشگاهی اروپا خبر داد.

به گزارش ایرنا، «الکساندر چفرین» رییس اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) با اعلام این خبر، اظهار داشت: مجموع صندوق جوایز یوفا در سه تورنمنت باشگاهی با افزایش ۱۱ درصدی به ۲.۷ میلیارد یورو خواهد رسید. این افزایش در هرم فوتبال ۶۰ درصد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته این فقط تنها شاخص‌هایی نیستند که با وجود همه‌گیری ویروس کرونا شاهد اعتماد به فوتبال در سطح بالایی بودیم.

وی افزود: درآمد حامیان مالی در سال ۲۰۲۰ افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود در سال ۲۰۲۱ نیز این گونه بوده باشد. سرمایه‌گذاری مالکان باشگاه‌ها همچنان خوب است و پرداخت دستمزدهای بازیکنان و تعهدهای نقل‌ و انتقال‌ها به خوبی صورت گرفت. همه‌گیری چه ادامه یابد یا محو شود فوتبال اروپا در سال ۲۰۲۲ قدرتمند و باثبات می‌ماند.

در فصل ۲۰۲۲ - ۲۰۲۱ علاوه بر لیگ قهرمانان و لیگ اروپا رقابت باشگاهی دیگری نیز با عنوان لیگ کنفرانس در حال برگزاری است. فینال این تورنمنت‌ها اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در شهرهای سن‌پترزبورگ، سویا و تیرانا برگزار خواهند شد.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: فوتبال اروپا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فولاد میزبان آلومینیوم

در ادامه رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس و در هفته بیست و پنجم آلومینیوم اراک در خانه میزبان فولاد خوزستان است.
در این دیدار که در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود نماینده فوتبال استان مرکزی که با ۳۰ امتیاز در جایگاه دهم جدول رده‌بندی قرار دارد پس از حذف پرسپولیس از رقابت‌های جامع حذفی برای جبران امتیازات از دست رفته در لیگ برتر، به دنبال برتری مقابل میهمان خوزستانی خود است.
در آن سوی میدان فولاد خوزستان که در دو بازی اخیر مقابل تیم‌های شمس آذر و مس رفسنجان بازنده بوده، هم اکنون با ۲۱ امتیاز و ۹ امتیاز کمتر از آلومینیوم اراک ۳ رده پایین‌تر از این تیم، در اندیشه کسب ۳ امتیاز این مسابقه است.

در ۵ دیدار رودرروی گذشته دو تیم سهم فولاد ۳ و سهم آلومینیوم یک پیروزی بوده و یکی از مسابقات آنها با تساوی به پایان رسیده است.

دو تیم از ساعت ۱۸:۱۵ چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت مقابل یکدیگر به میدان می‌روند.

باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • معرفی نامزدهای کسب جوایز بهترین‌های فوتبال فرانسه در سال ۲۰۲۴
  • بزرگترین بازیکنان ناکام تاریخ لیگ قهرمانان اروپا؛ بیشترین بازی اما بدون قهرمانی!
  • فولاد میزبان آلومینیوم
  • بازگشت ویسنته دل‌بوسکه به فوتبال اسپانیا
  • مطهری: قبل از بازی در مورد مسائل فنی حرف نمی‌زنم
  • قوانین سختگیرانه اتحادیه اروپا یقه آیپد را گرفت!
  • رسمی؛ قهرمان جام حذفی به پلی‌ آف لیگ نخبگان می‌ رود
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است
  • افزایش ۲۰۰ میلیون یورویی سرمایه صندوق ضمانت صادرات
  • نتایج دیروز و دیشب فوتبال باشگاهی اروپا