Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، دیوار بزرگ چین با حدود ۲۲۴۰سال قدمت، شاهد لحظه تاریخی دیگری بود. مشعل بازی‌های المپیک زمستانی ۲۰۲۲ پکن در سفر خود به آشیانه پرنده برای مراسم افتتاحیه بازی‌های المپیک زمستانی پکن، از بخشی از دیوار عبور کرد. ⁠

حاملان مشعل شامل قهرمان المپیک یانگ کیان و اسطوره هنرهای رزمی یعنی «جکی چان» بازیگر برجسته بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های المپیک زمستانی از فردا شنبه (۱۵بهمن) آغاز می‌شود.

کاروان ورزشی کشورمان با سه ورزشکار و ۲ مربی در رشته‌های اسکی آلپاین و صحرانوردی در این بازی‌ها شرکت خواهند داشت.

«عاطفه احمدی» و «حسین ساوه شمشکی» ۲ نماینده اسکی آلپاین کشورمان در این بازی‌ها هستند که با مربیگری «باقر کلهر» عازم چین شدند.

قرار بود «سیدستار صید» المپین با سابقه اسکی صحرانوردی کشورمان و «مصطفی میرهاشمی» مربی اسکی صحرانوردی به این دوره از بازی‌ها اعزام شوند که متاسفانه به دلیل مثبت شدن تست کرونا از اعزام به چین بازماندند. با موافقت کمیته برگزاری بازی‌ها، «دانیال ساوه شمشکی» به عنوان ورزشکار اسکی صحرانوردی و «محمدتقی شمشکی» به عنوان مربی این رشته جایگزین صید و میرهاشمی شدند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: المپیک زمستانی پکن اسکی اسکی المپیک زمستانی پکن المپیک زمستانی بازی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۳۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک

به گزارش "ورزش سه"، پنجره زمستانی بسته پرسپولیس بابت بدهی به رادوشویچ، یکی از چالش‌های این فصل سرخپوشان بود که سبب شد ستاره‌های جدید این تیم هفته‌های ابتدایی نیم فصل دوم را از دست بدهند.

عبدالکریم حسن، اوستون ارونوف و عیسی آل کثیر خریدهای جذاب پرسپولیس در زمستان بودند که در هفته شانزدهم به همین دلیل روی سکو نشسته بودند و نتوانستند مقابل آلومینیوم در اراک به میدان برودند.

این بازیکن‌ها که این هفته‌ها روی فرم هستند و حسابی در ترکیب پرسپولیس جا افتاده‌اند، این بار مقابل آلومینیوم در چارچوب جام حذفی فرصت بازی کردن دارند.

دیگر خبرها

  • کمیته ملی المپیک قهرمانی تیم ملی فوتسال را تبریک گفت
  • (عکس) واکنش معنادار دروازه‌بان آلومینیوم به شکست پرسپولیس
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • یونانی‌ها مشعل المپیک را به پاریس تحویل دادند
  • سفر مشعل المپیک از یونان به فرانسه با کشتی قدیمی+ عکس
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟
  • تحویل مشعل المپیک به فرانسه
  • (ویدئو) رکورد جهانی اسکی پرش شکست
  • خریدهای زمستانی پرسپولیس برای انتقام در اراک
  • کشتی فرنگی در چه اوزانی در المپیک شانس مدال دارد؟