Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته گذشته و در جریان برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا رئیس فدراسیون هندبال ایران با ریاست کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  روابط عمومی فدراسیون هندبال، در جریان برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا به میزبانی عربستان علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال ایران با صالح بن عاشور رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا در مورد مباحث مختلف داوری از جمله حمایت از داوران ایرانی برای حضور هرچه بیشتر در مسابقات بین‌المللی دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

    در این دیدار پاکدل ضمن تشکر از تلاش‌های بن عاشور در کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا در مورد آینده داوران ایرانی به بحث و تبادل نظر پرداخت و با اشاره به توانمندی و کیفیت داوران زن و مرد ایرانی حمایت بیشتر کمیته داوران آسیا از داوران ایران و حضور ناظر از ایران در مسابقات آسیایی را خواستار شدند.     رئیس فدراسیون هندبال با اشاره به سطح برخی از داورانی که در مسابقات جهانی بانوان در اسپانیا حضور داشتند، گفت: سطح برخی از دوران ما بسیار بالاتر از داوران حاضر در رقابت‌های قهرمانی جهان بانوان اسپانیا است و می‌خواهیم کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا از آنها حمایت کند و نام این داوران در فهرست داوران بین‌المللی قرار گیرد.     در ادامه این نشست رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا به تلاش‌های خود برای بر عادلانه بودن قضاوت‌ها اشاره کرد و گفت: اگرچه شاید مشکلاتی در گذشته در زمینه داوری‌ها وجود داشته، ولی تلاش کردیم این موارد برطرف شود، چرا که ما قاضی هستیم و لازمه قضاوت عدالت است.     وی همچنین به پیگیری‌ها و تلاش‌های پاکدل در خصوص داوران ایرانی و جایگاه آنان در آسیا و جهان اشاره کرد و خطاب به رئیس فدراسیون هندبال ایران گفت: از تلاش مداوم شما برای حمایت از داوران ایرانی و پیگیری‌هایی که برای دعوت از داوران ایرانی در مسابقات بین‌المللی دارید تشکر و قدردانی می‌کنم. شما یک مدیر سخت‌کوش و باتدبیر هستید و خوشحالم که خانواده هندبال آسیا اعضایی چون شما دارد.     بن عاشور با تاکید بر کیفیت داوران هندبال ایرانی، از قضاوت کوبل داوری ایران در مسابقات قهرمانی آسیا در عربستان ابراز رضایت نمود و گفت: حضور کوبل بانوان ایرانی در مسابقات قهرمانی بانوان آسیا در کشور اردن نیز اتفاق بسیار خوبی بود. بانوان داور ایرانی، بسیار با انگیزه و آماده هستند که این امر حاکی از سطح آموزش و آماده‌سازی خوب داوران در کشور ایران است.     رئیس کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا در پاسخ به درخواست پاکدل مبنی بر افزوده شدن چهار کوبل داوری ایران به فهرست بین‌المللی و همچنین حضور دوباره کوبل بانوان در مسابقات آسیایی و حتی جهانی گفت: در این باره قول همکاری حداکثری و حمایت کامل را می‌دهم. ما همه مانند یک خانواده هستیم، اگر من از داور ایرانی حمایت کنم در حقیقت از آن کشور حمایت نکرده‌ام بلکه از داوران آسیایی حمایت کرده‌ام.     وی در ادامه با اشاره به دیده شدن بانوان داور ایرانی در مسابقات بین‌المللی، خاطر نشان کرد: حضور در مسابقات آسیایی فرصتی برای دیده شدن عملکرد خوب بانوان ایرانی است تا بتوانند فرصت حضور در مسابقات جهانی را پیدا کنند. شاید دید اروپایی‌ها البته به شکل نادرست، این است که بانوان داور آسیایی از آن‌ها ضعیف‌تر هستند ولی حقیقت اینطور نیست. امیدوارم در آینده بتوانیم به چنین هدفی دست پیدا کنیم.     در انتهای این نشست علیرضا پاکدل از رئیس کمیته داوران هندبال آسیا برای حضور در کشور ایران به منظور برگزاری یک دوره پیشرفته داوری هندبال دعوت کردند که او نیز قول انجام این دوره را با وجود فشردگی برنامه‌های خود در  سال ۲۰۲۲ داد و اعلام کرد بعد از ماه مبارک رمضان به ایران سفر خواهد کرد.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: کمیته داوران فدراسیون هندبال آسیا رئیس فدراسیون هندبال رئیس کمیته داوران داوران ایران داوران ایرانی هندبال ایران بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۳۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس، نخستین روز رقابت های بین المللی تنیس ساحلی در بخش بانوان و آقایان برگزار و تیم‌های حاضر در راند نخست جدول اصلی با هم دیدار کردند.

این مسابقات در بخش آقایان با انجام ۱۶ دیدار پیگیری شد و در پایان برترین ها به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند و در بخش بانوان نیز ۸ تیم مدعی جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را به دست آوردند.

مسابقات امروز با انجام ۱۴ دیدار دیگر پیگیری می شود.در بخش بانوان ۱۴ و در بخش آقایان ۳۰ تیم حضور دارند.

سرداوری و مدیریت این مسابقات در بخش آقایان بر عهده مسیح صلاح سرداور نشان نقره و کسری حجازی است و در بخش بانوان لعیا خیام باشی داور نشان سفید کشورمان و سمیرا قدسی به عنوان سرداور و مدیر مسابقات، حضور دارند.

این مسابقات از ۷ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در زمین‌های تنیس مارینا و پلاژ بانوان آغاز شده و در حال برگزاری است.

کد خبر 6089714

دیگر خبرها

  • معرفی داوران و ناظران هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • دختران هندبال آماده قدرت نمایی با مربی قدیمی
  • برگزاری اردوی تدارکاتی تیم‌های هندبال بانوان و جوانان دختر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک