Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - به مناسبت چهل و سومین پیروزی شکوهمتد انقلاب اسلامی عطرافشانی و‌ گلباران قبور مطهر در شهرستان های استان تهران همزمان سراسر کشور برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهریار ، همزمان با ایام‌ الله دهه فجر طی مراسمی با حضور شهردار، رئیس و اعضای شورای اسلامی، فرمانده سپاه ناحیه امام هادی علیه السلام و دیگر مسئولین شهر اندیشه قبور مطهر شهدای گمنام این شهر عطر افشانی و‌ گلباران شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حاشیه این مراسم بهروز کاویانی ضمن تبریک سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ،شهدا را آیینه تمام‌ نمای اخلاص ، معرفت و‌ ایثار دانست و گفت : تلالو ایثار ، معرفت و مردانگی که بر گرفتن از ایمان و اخلاص است ، از خصوصیات بارز شهدا بود ، شهدایی که که مرزهای پاسداری و پایداری را فتح و در بارگاه احدیت جاودان ماندند.

در ادامه الهام افراشته رئیس شورای اسلامی شهر اندیشه اظهار داشت : دهه فجر فرصت مغتنمی است که بار دیگر با آرمانهای شهدا تجدید میثاق نماییم و قدردان نعمت امنیت و آرامشی باشیم که شهدا سهم بزرگی در تحقق این موضوع داشتند

وی افزود: انسانهای بزرگ اندیش که ظاهر و تجملات دنیوی را رها کردن تا روزی و آجر تلاشهای بی منت خود را نزد پروردگار بپذیرد باشند و بر ما واجب است که بارها و بارها این ایثارگری ها و جانفشانی ها را برای خود مرور کنیم تا اسیر زرق و برق دنیا نشویم، گفتنی است در پایان این مراسم با حضور مسئولین و خانواده محترم شهدا ، جانبازان و ایثارگران و مردم شریف شهر اندیشه قبور و مزار پاک شهدا عطرآگین و گلباران شد.

گلزارهای شهدای شهرستان پاکدشت گلباران شد

 عصر امروز و با حضور خانواده های معظم شهدا و جانبازان و مسئولان ارشد شهرستانی، 17 گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، مدافع حرم، مدافع سلامت و مدافع وطن با گلاب عطر افشانی و با نثار گل واژه صلوات و شاخه گلهای محمدی و داودی گلباران شد.

در این مراسم پراز معنویت سرهنگ رضا امجدی با اشاره به نقش حضورها و سرکشی به خانواده شهدا، آنرا درسی پراز علم وجودی دانست و اظهارکرد: فلسفه گرامی داشت شهدا، زیارت خانواده های این عزیزان، ادای دینی کوچک برای جلوگیری از فراموش شدن و درسی بزرگ برای همه در این زندگی های امروزی است.

وی گفت: مجاهدت و جانفشانی شهدا و صبر خانواده های این بزرگ مردان و زنان باعث امنیت امروز جامعه شده تا چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی را اینگونه برای افزایش بصیرت جامعه با بیان حقایق سخت آن روزگاران به نسل جدید انقلاب و تبیین آن در لایه لایه های اصلی جامعه جشن بگیریم.
فرمانده سپاه پاکدشت افزود: با جانفشانی این عزیزان امروز انقلاب اسلامی با درخششی بسیار از گذشته در دنیا تلالو دارد و آزادی خواهان بسیاری از آن سرمشق می گیرند و انقلاب اسلامی به عنوان نقطه قوت عزت و افتخار در جهان شناخته شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: دشمن در سنگرهای مختلف جنگ سخت، نیمه سخت، فرهنگی و اقتصادی باهمه توان جنگید و امروز شاهد اقراری سخت از سوی آنان و کشورهای همراهشان در شکست خوردن هستیم، آنان از تریبون های خود به صراحت اعلام کرده و می کنند که دیگر یارای نبرد با ملت ایران اسلامی را ندارند.

مزار شهدای شهرستان بهارستان گلباران شد

 مراسم عطرافشانی و گلباران مزار شهدای امام زاده باقر(ع) و امامزاده لطیف (ع) در چهل و سومین ایام الله دهه مبارک فجر برگزار شد.

به مناسبت ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی مراسم غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار مطهر شهدای امام زاده باقر(ع) و امامزاده لطیف(ع) شهرستان بهارستان با حضور فرماندار ، ائمه جمعه و جماعت ، شهرداران و بخشداران و شوراهای اسلامی و خانواده های معظم شهدا برگزار شد.

انتهای پیام/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انقلاب اسلامی گلباران شد برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۴۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا علیجانی اظهار کرد: پیکر مطهر این شهدا طی روزهای گذشته در منطقه عملیاتی فکه در جغرافیای شهرستان دهلران پیدا شده است.

وی افزود: این شهدا سال ۱۳۶۲ در عملیات والفجر یک به شهادت رسیده‌اند.

علیجانی ادامه داد: این شهدای تازه تفحص شده همگی دارای پلاک هویتی هستند.

وی یادآور شد: پیکر مطهر این شهدا به معراج شهدای تهران برای تشخیص هویت، آزمایشات تخصصی دی. ان. ای و استان محل اعزام فرستاده می شود.

کد خبر 6088463

دیگر خبرها

  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران دهم خرداد برگزار می‌شود
  • کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • سومین کنگره شهدای دانشگاه آزاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود
  • غبارروبی و عطرافشانی گلزار شهدای آبادان
  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران