Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، فرزاد رستمی روز پنجشنبه در آیین افتتاح پروژه محور ساحلی بندر ریگ به گناوه افزود:  برای اجرای این پروژه ، بحث محدودیت اعتباری وجود دارد و  با اعتبارات استانی امکان پذیر نیست و نیاز به اعتبار ملی دارد.

وی اظهارداشت: در این ارتباط با یک مشاور از طریق وزارتخانه عقد قرارداد شده  برای مطالعات توجیه فنی اقتصادی این مسیر که   درحال نهایی شدن است تا بتوانیم برای بودجه سال ۱۴۰۲ اخذ ردیف ملی برای باند دوم این محور  داشته باشیم تا شروع بکار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رستمی، به مشخصات فنی پروژه محور ساحلی بندرریگ به گناوه اشاره کرد و گفت: این پروژه در ادامه محور ساحلی بوشهر به بندرریگ  است که بلحاظ اتصال مستقیم ریگ به گناوه به طول ۱۳ کیلومتر در فاز اول با حجم عملیات زیرسازی ۳۸۲ هزار مترمکعب ، حجم عملیات روسازی با  بیش از ۸۳ هزارمترمکعب ، ۳۵ دستگاه ابنیه فنی و  ۲۱ هزار تن آسفالت ، تکمیل شده است.

وی با بیان اینکه  محور ساحلی بندر ریگ به گناوه در سه فاز اجرایی مطالعه شده است افزود: فاز اول آن اتصال میدان ورودی ریگ به میدان ورودی شهر گناوه و در ادامه فاز دوم که قبل از روستای گشویی به نوروزآباد وصل می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: اصل بحث مطالعه فاز اجرایی پروژه جاده ساحلی بندرریگ به گناوه ، خروج بحث ترافیکی گناوه بخصوص گمرکات است که مطالعات آن انجام شده است و  انتظار داریم با همکاری شهرداری برای احداث پل بر روی خور و حدود ۳ کیلومتر مسیر انجام و ارزش این محور دوچندان خواهد شد.

وی گفت: جا دارد تقدیر و تشکر از همکاران در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان بوشهر بخاطر  ایمن سازی ،خط کشی و نصب تابلو علایم و  پیمانکار پروژه یکی از پیمانکاران خوشنام  که علیرغم مطالبات بسیار بالایی به غیر از این پروژه داشتند و مطابق قولی که دادند،توانستیم پروژه محور ساحلی ریگ به گناوه در دهه فجر تکمیل و افتتاح شود.

برچسب‌ها بوشهر وزارت راه و شهرسازی گناوه دهه فجر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر وزارت راه و شهرسازی گناوه بوشهر وزارت راه و شهرسازی گناوه دهه فجر ریگ به گناوه محور ساحلی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه، دستگیری ۱۰ نفر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، سردار مهدی حاجیان امروز _ شنبه هشتم اردیبهشت _ در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای ۲ باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قراردادند.

وی افزود: مأموران با انجام کارهای اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی ۴ دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان ۲ باند مواد مخدر شده و آن‌ها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام‌گرفته از خودروهای توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

وی همچنین از دستگیری ۱۰ عضو باندهای قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیرشده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

حاجیان در پایان مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهم‌ترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد.

کد خبر 748518

دیگر خبرها

  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • چرا افراد مسن سرعت حرکت بدنشان کم می‌شود؟
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • اتمام عملیات باند شرقی کیلومتر ۷۴ تا ۷۷ رینگ حفاظتی شهر اصفهان
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • برگزاری روز نخست رقابت‌های بین المللی تنیس ساحلی
  • قطعه پنج باند دوم مسیر خاش به زاهدان در حال اجرا است
  • چرا با افزایش سن سرعت حرکت ما کم می‌شود؟
  • اختصاص هزار میلیارد ریال بودجه عمرانی ویژه منطقه ۳ اراک
  • پسماند و پساب مشکل اصلی شهرهای ساحلی