Web Analytics Made Easy - Statcounter

صداوسیمای مرکز فارس امروز میزبان یادواره شهید شاخص رسانه ملی در سال ۱۴۰۰ بود. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

همزمان با دهه فجر یادواره شهید «عبدالرسول مصطفایی» نخستین شهید خبرنگار در دوران دفاع مقدس و شهید شاخص رسانه ملی در سال ۱۴۰۰ در صداوسیمای مرکز فارس برگزار شد.

در این مراسم رئیس رسانه ملی در ارتباط ویدئو کنفرانسی شهدا را ارزشمندترین الگو و سرمشق در دوره تحول در مسئولیت رسانه‌ای خانواده صداوسیما بیان کرد و گفت: در دوره جدید رسانه ملی که با شعار هویت محوری و عدالت گستری، توصیف شده رهبر معظم انقلاب، مردم وخانواده شهدا از ما انتظار دارند مسیری که شهدا برای ما مشخص کرده‌اند ادامه یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



دکتر جبلی به گوشه‌هایی از وصیت نامه شهید مصطفایی اشاره کرد و افزود: این شهید بزرگوار هم جلوه‌ای از جلوه‌های معرفت الهی است که در وصیت نامه خود شهادت را تنها راه استمرار و جان گرفتن ریشه‌ها و نجات دهنده انسان‌ها و تاریخ ذکر می‌کند و شهادت را که آغاز گر زندگی و معراج انسان‌ها به سوی خداست بر می‌گزیند.

مدیرکل صداوسیمای فارس هم در این یادواره با بیان اینکه نظام مقدس جمهوری اسلامی هدیه الهی به ملت ایران است، گفت: ملت ایران ۴۳ سال است که با لبیک به امام و پیمان با رهبرشان مقاوم وصبور در خط مشخص امام و رهبری حرکت می‌کنند.

سهرابی افزود: شهید شاخص شهیدی است که راه او راه امام و مقام معظم رهبری است.

وی ادامه داد: مراسم یادبود شهدا و یادواره‌ها یک شاخص و چراغ راه برای بازماندگان شهید و شهادت است.

در این مراسم از خانواده این شهید عالی مقام تجلیل و از مستند گلوله و نوار ویژه شهید عبدالرسول مصطفایی رونمایی شد.

برچسب ها: شهید خاص رسانه ملی ، یادواره شهدا ، رئیس رسانه ملی

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: یادواره شهدا رئیس رسانه ملی رسانه ملی شهید شاخص

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۵۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا


به گزارش خبرگزاری صدا  و سیما ، مرکز اصفهان ؛ سرپرست فرمانداری ویژه کاشان در پانزدهمین جلسه ستاد اجرایی کنگره ملی شهدا با بیان اینکه ماموریت ها، اجزا و شئون کنگره ملی شهدای کاشان باید بین اقشار مختلف تقسیم شود گفت: هنرمان باید این باشد که اینگونه یادواره‌ها و کنگره‌ها مردمی برگزار شود.


حمید رضا محمدی فشارکی پاسداشت شهدای گرانقدر کنگره ملی دارالمومنین کاشان را برای همگان افتخار دانست و افزود: بازخوانی یاد و خاطره شهدا برای نسل کنونی ضروری است.


وی با بیان اینکه به برکت وجود مقدس شهدا مشکلات معیشتی و اقتصادی جامعه برطرف خواهد شد، گفت: با وجود این مشکلات بعضی جا‌ها مانند یادواره شهدا نیاز داریم که مردم تخلیه و آرام شوند.

دیگر خبرها

  • برگزاری ۳۸۱ یادواره در شهرستان کهگیلویه / استقبال از اجلاسیه شهدا
  • یادواره شهید دانشجو در روستای داربیدخون
  • یادواره شهید دانشجو در خانوک
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • یادواره شهید آبروی محله در روستای بن زرد و رودشتی
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • برگزاری مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم محرم علیپور در مرند
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • کاهش آسیب های اجتماعی با حضور در یادواره شهدا