Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری گفت: برای اجرای پروژه‌های اقتصادی در مجموعه آموزش و پرورش استان برنامه‌ریزی شود.
محمد کاظم منزوی تاکید کرد: ارتقای وضعیت کمی و کیفی در بخش‌های مختلف آموزش و پرورش به‌ویژه حوزه اقتصادی در دستور کار قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سرپرست اداره‌کل آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: دولت سیزدهم برای شرایط کنونی و وضعیت خاص آموزش و پرورش برنامه‌های مطلوبی دارد.
حسین امیریان فارسانی تصریح کرد: طرح رتبه‌بندی معلمان باید در دولت‌های گذشته اجرا می‌شد اما همت بلند مجلس یازدهم و دولت سیزدهم برای اجرای این مهم بلند است.
وی یادآور شد: با همکاری و تلاش مجموعه نیروی انسانی آموزش و پرورش برای تحقق اهداف گام دوم انقلاب اسلامی تلاش می‌شود.
امیریان اظهار داشت: برای اجرای برنامه‌های مرتبط با حوزه آموزش و پرورش از افراط و تفریط پرهیز و تمامی امور با مشورت گروهی انجام خواهد شد.
مدیرکل سابق آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری نیز گفت: فعالیت‌های انجام شده در آموزش و پرورش استان حاصل تلاش تمامی نیروهای این مجموعه در مناطق مختلف است.
فرحناز قائدامینی تاکید کرد: بسیاری معلمان برای آموزش دانش‌آموزان مجبورند ۶ ماه از سال را در روستای محل خدمت بمانند اما کمترین میزان دریافتی را دارند.
وی با اشاره به خواسته‌های منطقی معلمان افزود: تلاش شود دریافتی معلمان براساس شاخص عدالت و در حد شأن و منزلت آنان باشد.
قائدامینی به تلاش معلمان برای آموزش دانش‌آموزان در دوران شیوع ویروس کرونا اشاره و تصریح کرد: معلمان تا زمان طراحی و فعال شدن شبکه شاد، از تمامی ظرفیت، تجهیزات و وسایل شخصی خود برای آموزش دانش‌آموزان بهره‌گیری کردند.
وی یادآور شد: رتبه آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری در شاخص‌های مختلف در جایگاه یکم تا پنجم کشوری است و معلمان استان همواره در سطح ملی می‌درخشند.
قائدامینی گفت: در سال‌های اخیر ۸۹ طرح خیری در حوزه مدرسه‌سازی چهارمحال و بختیاری تکمیل و عملیات اجرایی ۴۰ پروژه جدید در استان آغاز شد.
قائدامینی تاکید کرد: آموزش و پرورش استان ساخت ۸۴ مدرسه جدید در طرح محرومیت‌زدایی را در دستور کار قرار داده است.
به گزارش ایرنا، در این آیین از زحمات فرحناز قائدامینی مدیرکل سابق آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری قدردانی و افشین (حسین) امیریان به‌ عنوان سرپرست این اداره‌کل معرفی شد.
 

برچسب‌ها مراسم معارفه چهارمحال وبختیاری وزارت آموزش و پرورش

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مراسم معارفه چهارمحال وبختیاری وزارت آموزش و پرورش مراسم معارفه چهارمحال وبختیاری وزارت آموزش و پرورش آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است

آیت الله حسینی بوشهری،خطیب نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته قم با اشاره به نهم اردیبهشت و روز شورا گفت: شورا‌ها جایگاه مهمی در دین و قانون اساسی دارد و کسانی که وارد شورا می‌شوند باید پایبند به قانون، پاکدست و توانمند باشند و در ارائه خدمت به مردم کوتاهی نکنند.

آیت الله حسینی بوشهری با اشاره به اینکه شورا‌ها با مسئولین هم افزا هستند افزود: شورا بخاطر امکانات و قدرتی که در اختیار دارد نباید محل سو استفاده برخی قرار گیرد و وجود افراد خوش سابقه و دلسوز برای مردم، ابزار موفقیت شوراهاست.

وی در ادامه به شهادت استاد مطهری و روز معلم اشاره کرد و گفت: شهید مطهری معلمی بود که برای همه سطوح جامعه باید الگو باشد چرا که در علم و اخلاق در قله بود و نام گذاری روز شهادتش بعنوان روز معلم بسیار پرمعنی است و معلمان باید برای دانش آموزان و دانشگاهیان الگو باشند.

امام جمعه قم آموزش علم و یاد دادن تفکر عمیق برای جلوگیری از سطحی نگری و آموزش عملی اخلاق را سه رکن معلمی دانست و افزود: اگر می‌خواهیم در جامعه تحویل ایجاد شود باید از آموزش و پرورش آغاز کنیم.

وی افزود: بودجه آموزش و پرورش باید تامین باشد و معلمان با عشق و علاقه سرکلاس حاضر شوند و درگیر رتبه بندی و معیشت نباشند همچنین سند تحول باید مو به مو اجرا شود تا شاهد تحول در نظام آموزشی کشور برای تربیت انسان تراز انقلاب اسلامی باشیم .

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • هشت معلم نمونه استان ایلام تجلیل می‌شوند
  • ظرفیت گروه‌های جهادی در نوسازی مدارس استفاده شود
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • کارگران بازوان توانمند اقتصاد کشور هستند
  • معلمان نسبت به مسائل مهم کشور حساسیت ویژه داشته باشند
  • دشمن به دنبال کم رنگ کردن ارزش حجاب است
  • میدان داری میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو
  • حضور میراث‌فرهنگی چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه اکسپو
  • معرفی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی
  • حضور چهارمحال و بختیاری در نمایشگاه ایران اکسپو