Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-02@11:36:35 GMT

۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان گچسارانی اهدا شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۶۶۹۸

۵۰ سری جهیزیه به نوعروسان گچسارانی اهدا شد

سرهنگ باقر پسنده روز پنجشنبه در آیین اهدای جهیزه به زوج های جوان گچساران گفت: یکی از برنامه های سپاه پاسداران ترویج ازدواج آسان و اهدای جهیزیه به زوج های جوان نیازمند در جامعه است.

وی بیان کرد: این میزان جهیزیه با محوریت تشویق جوانان به امر ازدواج و کمک به خانواده‌های کم برخوردار در چند مرحله امسال اهدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پسنده در ادامه گفت:  تاکنون بیش از ۲۰۰ سری جهیزیه از سوی سپاه ناحیه گچساران به زوج های جوان این شهرستان اهدا شده است.

پسنده تصریح کرد: جهیزیه‌ های اهدایی شامل هفت قلم کالای اساسی و مورد نیاز جوانان از جمله یخچال، اجاق گاز، فرش، ماشین لباس شویی، جاروبرقی و وسایل آشپزخانه بوده است.

وی هدف از این برنامه را حمایت از جوانان برای تشکیل خانواده و ترویج ازدواج آسان اعلام کرد و گفت: در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی مبنی بر حمایت از کار و کارگر ایرانی همه اجناس خریداری شده در قالب این طرح، تولید داخل هستند.

پسنده ابراز کرد: ۱۶هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی شامل مواد غذایی در قالب کمک های مومنانه در این شهرستان تاکنون بین نیازمندان توزیع شده است.

وی تصریح کرد: در ۲ سال گذشته در راستای خدمات به مردم در شرایط بحرانی و مناسبت هایی مختلف بیش از ۴۴ هزار و ۵۰۰ غذای گرم بین نیازمندان توزیع کرده است.

پسنده  گفت: ساخت بیش از ۱۵واحد مسکونی، گاز کشی  ۸۰واحد مسکونی نیازمندان  و ساخت ۸۰ واحد سرویس بهداشتی از مهمترین اقدامات بسیج سازندگی این شهرستان می باشد که در دهه فجر امسال نیز به بهره برداری خواهند رسید.

فرمانده سپاه ناحیه گچساران افزود: خدمت رسانی به زلزله زدگان سی سخت و ساخت پنج واحد مسکونی برای زلزله زدگان، لوله کشی آب آشامیدنی و کشاورزی برخی روستاهای  مناطق محروم و کمتر توسعه یافته گچساران از دیگر برنامه های این ناحیه در زمینه خدمت رسانی و محرومیت زدایی بوده است.

وی اظهار داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی در سال ۵۷به رهبری امام راحل برای همیشه تاریخ ریشه کفر و طاغوت را در این مملکت خشکاندند،و این انقلاب بعد از گذشته ۴۳سال همچنان در مسیرخود تا ایجاد تمدن نوین اسلامی و ظهور حضرت حجت(عج) ادامه خواهد داشت.

 پسنده گفت: امروز دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب با ترفندها و توطئه‌های مختلف درصدد ضربه زدن به این انقلاب هستند.

شهرستان ۱۵۶ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.

برچسب‌ها جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گچساران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گچساران جهیزیه عروسی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گچساران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است

به گزارش خبرنگار مهر، محسن منصوری صبح سه‌شنبه در جمع کارگران شرکت نفت گچساران افزود: در حال حاضر تولید نفت کشور به شکل روزانه سه و نیم میلیون بشکه رسیده که هدف گذاری شده این ظرفیت را به ۴ میلیون بشکه برسانیم.

وی با بیان اینکه در حوزه نفت به استقلال کامل رسیده ایم، اظهار کرد: صنعت نفت ما یک صنعت پیشرو است و نقش تعیین کننده‌ای در اقتصاد کشور دارد.

معاون اجرایی رئیس جمهور با بیان اینکه برای توفیق حداکثری تمام ابزارها و ظرفیت‌ها وجود دارد، گفت: در همین صنعت نفت قطعات فرسوده بازسازی شده و امروزه به روزهایی رسیدیم که میزان تولیدمان بیش از روزهای قبل از تحریم است.

منصوری با اشاره به اینکه امروزه رشد شرکت‌های دانش بنیان را در سطح کشور شاهد هستیم، اظهار کرد: با تکیه بر چنین ظرفیت‌هایی مسائل بزرگی مرتفع و افتخاراتی در بحث صنعت نفت شکل گرفته است.

وی با تقدیر از کارگران و نیروهای انسانی فعال در شرکت نفت گچساران اظهار کرد: بر دست شما فعالان و تلاشگران بوسه می زنیم.

کد خبر 6092868

دیگر خبرها

  • اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در گچساران
  • بهره برداری از ۱۲ طرح و اهدای جهیزیه در زندان‌های هرمزگان
  • ۳هزار و ۳۸۳ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمندان اهداء شد
  • ۱۰۰ قطعه زمین به کارگران فاقد مسکن تنگستان اهدا می‌شود
  • برپایی نمایشگاه دست ساخته‌ها دانش آموزان در گچساران
  • رزمایش اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه در حرم حضرت معصومه (س) برگزار می شود
  • افزایش تولید روزانه ۸۰ هزار بشکه نفت در نفت و گاز گچساران
  • تجهیزات بیمارستان گچساران خریداری شد
  • هدفگذاری کشور تولید ۴ میلیون بشکه نفت در روز است
  • بیمارستان شهدای نفت گچساران در هفته دولت افتتاح می‌شود