Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان گفت: مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان با داشتن ۱۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز چیزی حدود هشت هزار کلاس درس را به آموزش و پرورش استان تقدیم کردند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، مجتبی ملااحمدی، عصر امروز _ پنجشنبه چهاردهم بهمن ماه_ در آئین معارفه سرپرست اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با تبریک ایام مبارک دهه فجر، اظهار کرد: مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان با داشتن ۱۵۰۰ خیر مدرسه‌ساز چیزی حدود هشت هزار کلاس درس را به آموزش و پرورش استان تقدیم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در طول دو سال گذشته با سختی‌های آموزش غیرحضوری در دوران کرونا، معلمان و فرهنگیان تلاش بسیاری داشتند و از طرف هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان از همه فرهنگیان و معلمان قدردانی می‌کنم.

رئیس هیئت مدیره مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان تصریح کرد: حدود ۱۵۰۰ خیر در مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان فعال هستند که ۵۰ مدرسه در مهرماه ۱۴۰۰ و ۵۰ پروژه در ایام دهه فجر به آموزش و پرورش استان تقدیم می‌کنند و گذشت خیران این استان ناشی از گذشت معلمان است و تمام این کلاس‌های درسی که تحویل دادند در مقابل از خودگذشتگی شهدای دیروزمان هیچ نیست.

وی ادامه داد: معلمان در این دو سال گذشته حتی با ابتلاء به کرونا و بیماری آموزش را تعطیل نکردند و مدیرکل این استان هم همکاری بسیار خوبی با مجمع خیران و اداره نوسازی استان داشتند و فعالیت‌های خوبی در استان در دوره ایشان انجام شد.

ملااحمدی گفت: از طرف خیران استان حضور برادر ارجمند جناب ابراهیمی را تبریک می‌گوئیم و امیدواریم مجمع خیران مدرسه‌ساز استان اصفهان به عنوان یک بازوی پرتوان در کنار آموزش و پرورش استان اصفهان باشد.

کد خبر 553279

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان وزارت آموزش و پرورش شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق مجمع خیران مدرسه ساز استان اصفهان آموزش و پرورش استان آموزش و پرورش استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم احمدی لاشکی با بیان اینکه بزرگداشت مقام معلم فقط به بهانه یک روز و ۱۲ اردیبهشت نیست گفت،: همه موظفیم برای تکریم این مقام همه روزه تلاش کنیم.

وی با عنوان اینکه معلم تا پایان عمر معلم است، ادامه داد: اینکه در هفته معلم به پیشکسوتان عددی داده نمی‌شود قابل تحمل است و باید این مسئله زیربنایی اصلاح شود.

احمدی با بیان اینکه معلم عامل توسعه است و اگر قرار باشد تحولی اتفاق بیفتد منشأ آن از انسان و آموزش و پرورش است، تصریح کرد: اگر جامعه به معلم بها بدهد آینده کشور را ساخته است و برای نظام تعلیم و تربیت چند عنصر از جمله فضای آموزشی، کتاب و بودجه و مهم‌تر از همه معلم نیاز است.

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش تاکید کرد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش رکن اساسی برای اجرای تحول است و معلمی که باور داشته باشد رکن این محور خواهد بود.

احمدی گفت: در برنامه تحولی اقدامات خوبی را شروع کردیم و اتفاقات بزرگی در سه سال گذشته رقم خورده است و تأسیس سازمان ملی تربیت کودک از اقدامات مهم است.

وی با بیان اینکه اکنون مهد کودک‌ها و پیش دبستانی‌ها در اختیار سازمان دیگری بودند و به گونه‌ای خاص آموزش می‌دادند ادامه داد این در حالی که در هیچ جای دنیا بخشی از آموزش در اختیار وزارتخانه دیگر و بخشی در اختیار آموزش و پرورش نیست.

وی با بیان اینکه ۷ میلیون کودک زیر ۷ سال در کشور وجود دارد گفت: برای این تحول باید رتبه بندی رخ می‌داد و الحمدلله نظام رتبه‌بندی معلمان انجام شد.

احمدی با عنوان اینکه رتبه و درجه در نظام رتبه بندی مهم نیست، گفت: اساسنامه نهضت سوادآموزی در برنامه هفتم تغییر پیدا خواهد کرد افزوده برای معلمان فعال در مدارس غیردولتی نیز مصوبه گرفته شده است و قانون شدید اعلام می‌کند که در مدارس غیر دولتی و باید قانون کار کامل پرداخت شود.

معاون حقوقی وزارت آموزش و پرورش گفت: در قانون بودجه سال جاری رقمی برای نیروهای خدماتی آموزش و پرورش در نظر گرفته شده است، همچنین برای جذب ۲۰۵ هزار نیروی انسانی سهمیه گرفته شده است.

وی ساماندهی باباهای مدرسه و نیروهای خدماتی را از برنامه‌های مهم ذکر کرد.

کد خبر 6097942

دیگر خبرها

  • ثبت‌نام کلاس‌اولی‌ها از چهارشنبه/۲۴۰ هزار ردیف استخدامی معلمان در دولت سیزدهم
  • امسال ۵۰۰ کلاس درس تحویل آموزش و پرورش اصفهان می‌شود
  • خبرهای خوش برای معلمان/ باباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • خبرهای خوش برای معلمان/ یاباهای مدرسه ساماندهی می شوند
  • پیشرفت و تحول در کشور از مدرسه آغاز می‌شود
  • ساخت ۵۵ کلاس درس در اشنویه
  • بهره برداری از ۱۵۷ کلاس درس در خواف
  • ساخت 55 کلاس درس در شهرستان اشنویه
  • واگذاری رایگان زمین به خیران مدرسه‌ساز در قشم
  • پیرترین معلم ایران یک قرن و ۷ سال عمر کرد | از ریاست آموزش و پرورش تا تالیف دو کتاب چاپ نشده