Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-03@04:45:20 GMT

نجات فرد گرفتار شده درارتفاعات جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۶۸۷۱

نجات فرد گرفتار شده درارتفاعات جنوبی

رئیس هلال احمر گچساران گفت: فرد 55 ساله که در ارتفاعات جنوبی کوه دیل سقوط کرده ومصدوم شده بود نجات پیدا کرد.

به گزارش مشرق؛ سیدحمیدافرازیان گفت: امروز ساعت 12 و 40 دقیقه ظهر گرفتار شدن یک مرد در ارتفاعات جنوبی کوه دیل ( به سمت روستای آب توت) به هلال احمر این شهرستان گزارش داده شد.

وی بیان کرد: مرد 55 ساله که برای چیدن گیاهان دارویی به ارتفاعات جنوبی کوه دیل ( به سمت روستای آب توت) رفته و در آنجا مصدوم و گرفتار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هلال احمر گچساران با اشاره به اینکه پس از اطلاع رسانی از این حادثه نیروهای امداد و نجات این نهاد به منطقه اعزام شدند، تصریح کرد: تیم 4 نفره امداد و نجات هلال احمر شهرستان در ساعت 14 به ارتفاعات مورد نظر و فرد مصدوم رسیدند وعملیات نجات او را آغاز کردند.

افرازیان عنوان کرد: پس از اقدامات لازم عملیات رهاسازی و فیکس کردن فرد مصدوم انجام شد و این فرد مصدوم به پایین ارتفاعات منتقل گردید و ساعت  16 و 20 دقیقه عصر نیز به اورژانس گچساران جهت انتقال به مرکز درمانی تحویل داده شده است.

وی با اشاره به اینکه این فرد دچار آسیب دیدگی مهرهای گردن و کمر، شکستگی ساق پای راست شده بود، گفت: این عملیات ساعت17 امروز توسط گروه عملیات امداد و نجات هلال احمر گچساران به پایان رسید.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت گروه عملیات امداد اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت ارتفاعات جنوبی هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت

رئیس جمعیت هلال احمر طبس گفت: در اثر حادثه واژگونی سواری ال نود در جاده طبس ـ بردسکن پنج نفر مصدوم شدند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از طبس، علیرضا آزاد با اعلام این خبر اظهار داشت: نجاتگران پایگاه امداد و نجات تپه طاق با دریافت گزارشی مبنی بر واژگونی سواری ال نود در کیلومتر 210 جاده طبس ـ بردسکن بلافاصله تیم امداد و نجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: نیروهای هلال احمر با همکاری عوامل اورژانس اقدامات اولیه را روی مصدومان انجام و به مرکز درمانی بردسکن منتقل کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر طبس از مسافران خواست هر دو ساعت یکبار استراحت کنند، حتی اگر احساس خستگی نمی‌کنید. از ماشین خارج شده و 15 تا 20 دقیقه پیاده‌روی کنید.

وی افزود: رانندگی در خستگی خطرناک است و می‌تواند عواقب جبران‌ناپذیری به دنبال داشته باشد. 

انتهای پیام/252/

دیگر خبرها

  • هلال احمر زنجان به حالت آماده‌باش درآمد
  • رهاسازی ۳۰ خودرو گرفتار در آب بعد بارندگی امروز
  • نجات مصدوم در ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • نجات فرد سقوط کرده از ارتفاعات سخت‌گذر اشنویه
  • سه فرد گرفتار در ارتفاعات کوه سیاه لنده نجات یافتند
  • یک کشته و ۲ مصدوم در سانحه رانندگی در قزوین 
  • نجات ۳ مرد گرفتار در کوه سیاه لنده توسط امدادگران هلال احمر
  • تلاش ۳ساعته نجاتگران هلال احمر برای دسترسی به مصدوم ارتفاعات حاج ابراهیم پیرانشهر
  • واژگونی خودرو در جاده طبس ـ بردسکن ۵ مصدوم داشت
  • تلاش ۶ ساعته برای دسترسی به فوتی ارتفاعات پلدشت