Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمان مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز صفری با اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان و جمعی از خیران و مسئولان در سرآسیاب کرمان در سومین روز از دهه مبارک فجر افتتاح شد.

رضا رضایی در آیین افتتاح این مدرسه خیر ساز با تبریک دهه مبارک فجر و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره امام خمینی ره و شهدا گفت: اقتدار  و عظمت امروز ایران اسلامی مدیون اقتدار امام و قطره قطره خون شهداست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مدرسه سازی مهمترین و با ارزش ترین کار خیر است اظهار کرد: خیران مدرسه ساز   برای همیشه تاریخ جاودانه و ماندگار می شوند زیرا مدارس بهترین مکان برای جنگ با نادانی و آگاهی بخشی و دانایی بخشی هستند.

رضایی با بیان اینکه خیرین نقش موثری در ساخت مدارس در استان دارند اظهار کرد: آموزش و پرورش بهترین مکان برای سرمایه گذاری است زیرا توسعه پایدار کشور در گرو آموزش و پرورش با کیفیت است.

مدیر کل آموزش و پرورش استان کرمان با اشاره به فعالیت بیش از ۵ هزار و ۵۰۰ مدرسه در استان گفت: آموزش و پرورش نیازمند همکاری و تعامل همه مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی است.

بر پایه این گزارش: مدرسه ۱۲ کلاسه خیر ساز صفری در زمینی به مساحت ۶ هزار و ۵۰۰  متر مربع با زیر بنای هزار و ۳۵۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ده میلیارد تومان با حضور مدیر کل آموزش و پرورش، سرپرست اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس استان،  شهردار کرمان و خانواده صفری در سومین روز از دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید.

گفتنی است: خانواده صفری دو مجمع آموزشی خیر ساز را از سال ۹۸ در سرآسیاب آغاز کرده اند که هم اکنون دبستان این مجتمع آموزشی به بهره برداری رسید و مدرسه متوسطه پسرانه این مجتمع نیز تا کنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت داشته و مهرماه ۱۴۰۱ به بهره برداری می رسد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش استانی علمی و آموزشی آموزش و پرورش خیر ساز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۱۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری

به گزارش خبرنگار مهر، افشین امیریان صبح پنج شنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار کرد: هفته معلم فرصتی است برای تقدیر از همکارانی که مجاهدانه در راه علم و تربیت می‌کوشند تا نسلی پرتوان را تحویل جامعه دهند.

وی با اشاره به اینکه «همه مدیون توایم» شعار امسال هفته معلم است گفت: ایران قوی و مدرسه‌ای قوی از شاخصه‌های اصلی هفته معلم می‌باشد.

امیریان ادامه داد: زمانی ایران قوی داریم که مدرسه قوی داشته باشیم و مدرسه قوی زمانی پیش می‌آید که معلم قوی داشته باشیم.

وی با اذعان بر اینکه معلمان این استان جز بهترین معلمان در سطح کشور هستند گفت: یکی از اتفاقات مثبت در چند وقت اخیر معرفی دو معلم نمونه کشوری «جعفر عالی پور معلم متوسطه اول و سلمان رستمی آموزگار ابتدایی» بوده است که افتخاری بالا برای این استان می‌باشد.

امیریان به بحث استخدامی نیروهای آموزش و پرورش نیز اشاره کرد و گفت: در سال گذشته یک هزار و ۱۴۴ سهمیه و در سال جاری طی برگزاری ۸ آزمون تعداد یک هزار و ۵۸۳ نیرو جذب آموزش و پرورش استان خواهند شد و مشکل کمبود نیرو حل می‌شود.

وی یادآور شد: کمبودات در حوزه آموزش و پرورش جدی است اما حرکت دولت به سمت تجهیز کردن امکانات در مدارس بسیار جدی‌تر است.

کد خبر 6095007

دیگر خبرها

  • سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل ۲.۵ برابر شد
  • بهره برداری از ۵۰۰ مدرسه نیمه تمام استان کرمان طی ۲ سال
  • سنجش ۸۸ درصدی دانش آموزان پایه اول در اردبیل
  • شرکت بالغ بر ۱۶ هزار لرستانی در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • ۱۲ پروژه بازآفرینی شهری در استان اصفهان در دست اجرا است
  • جذب بیش از یک هزار نفر معلم در آموزش و پرورش چهارمحال و بختیاری
  • تفاهم‌ نامه ساخت مدرسه ۶ کلاسه خیرساز در تالش امضا شد
  • جذب سه هزار معلم جدید در هرمزگان
  • خریداری ۲۸ دستگاه ماشین‌آلات سبک و سنگین
  • نشان «همیار بازیافت» در کرمان رونمایی شد