Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین ، سید عطاءالله مهاجرانی در صفحه توییتر خود نوشت: «الحمد لله رب العالمین… که بار دیگر توفیق درک ماه عزیز سرشار از برکت و معنویت و نشاط ماه رجب را بهره مان گردانید.

ماه رجب امسال با دهه فجر انقلاب اسلامی تقارن دارد. امام خمینی رضوان الله تعالی علیه، سرفصل جدید تاریخ معاصر کشور و ملت ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نسل ما هویت خویش را مدیون امام و انقلابیم.

‌دیده ام و می بینم که برخی که هویتشان را از امام و انقلاب اسلامی دارند. ظاهرا از عنوان امام و یا حتا برخی از آنان از عنوان آیت الله برای امام خمینی استفاده نمی کنند! گمان می کنند اعتبار شخصیت و شکوه امام خمینی وابسته به اینان است!

‌امام خمینی در جایگاهی از تاریخ ایران و تاریخ اسلام قرار دارد، که با عناوین شکوه شخصیت ایشان تعریف نمی شود. گو آنکه کسانی بگویند: آقای خمینی و یا خمینی! 

طنین آوازه نام و نشان امام خمینی در گوش هوش ملت ایران و ملت های منطقه خاموش نمی شود.  و : زین قصه هفت گنبد افلاک پر صداست.»

بیشتر بخوانید: 

حمایت تمام قد عطاالله مهاجرانی از سفر رئیسی به روسیه مقاله عطاءالله مهاجرانی در باره مذاکره مستقیم ایران و امریکا: چین و روسیه با این کار مخالفند

۲۱۲۱۷

کد خبر 1599342

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: سید عطاءالله مهاجرانی اصلاح طلبان انقلاب اسلامی ایران امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب

به گزارش همشهری‌آنلاین، دیدار سه هزار نفر از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور امروز - چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه - همزمان با سالگرد شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت روز معلم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در حسینیه امام خمینی (ره) آغاز شد.

این برنامه، از جمله دیدارهای سالانه رهبر معظم انقلاب است که در تکریم مقام معلم به طور پیوسته برگزار شده است.

در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی (ره) کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام نصب شده است: در برابر کسی که از او دانش می‌آموزید، فروتن باشید.

کد خبر 848638 برچسب‌ها معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • امام (ره) به ایران و ایرانی و اسلام هویت داد
  • عکسی از پوشش متفاوت مهمانان سیدحسن خمینی /هدیه ای ویژه برای نوه امام (ره)
  • دیدار ۳هزار معلم از سراسر ایران با رهبر انقلاب
  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • خلیج‌فارس؛ نامی به بلندای تاریخ و شکوه ایران است
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • مطهری امام
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد