Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@15:33:15 GMT

رهبر انصارالله: تسلط دشمنان بر خود را نمی‌پذیریم

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۷۴۲۳

رهبر انصارالله: تسلط دشمنان بر خود را نمی‌پذیریم

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری فارس، سید عبدالملک الحوثی رهبر جنبش انصارالله یمن شامگاه امروز پنجشنبه به مناسبت اولین شب جمعه ماه رجب تأکید کرد که این روز، یک مناسبت بزرگ است که یکی از مهمترین مراسم ملت یمن و وابستگی آن به دین مبین اسلام است.

شبکه خبری المسیره به نقل از رهبر انصارالله گزارش داد: «دشمنان ما برای تسلط کامل بر ما، با ما می‌جنگند و به همین دلیل، با مشکلاتی روبرو هستیم، ولی ما در موضع درخشانی قرار داریم: موضع مؤمنان صابر و مجاهد».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: «موضع ما، مظهر آزادی و کرامت به معنای واقعی کلمه است. ما از خواری و ذلت، ابا داریم و نمی‌پذیریم که دشمنان، بر ما چیره شوند... حجم مشکلات، هر اندازه که باشد، نباید هیچ تأثیری بر موضع و التزام عملی ما داشته باشد».

رهبر انصارالله خاطر نشان کرد: «به حرکت جدی خود، ادامه می‌دهیم. کشتار زنان، کودکان و زندانیان توسط دشمنان، بر ایمان ما می‌افزاید که ما در موضع حق قرار داریم و دشمن نیز جنایتکار است... کشتار، محاصره و اشغالگری دشمن، بر بصیرت ما نسبت به موضعمان می‌افزاید».

این در حالی است که عبدالملک الحوثی شامگاه سه‌شنبه میزبان یک هیأت از قبایل «خب»، «الشعف»، «الیتمة» و «دهم»  از الجوف و یک هیأت از قبیله «العبدیة»  در مأرب بود و گفت: «ما باید نسبت به برقراری امنیت و ثبات و همچنین حاکم شدن تفاهم و برادری بین ساکنان الجوف، اهتمام داشته باشیم و صلح عمومی در الجوف برقرار و امنیت و ثبات و همکاری بین مسئولان و افراد سرشناس در این استان حاکم شود».

رهبر انصارالله ادامه داد: «آنان تلاش می‌کنند که از مشکلات داخل امت [اسلامی] برای اهداف خود بهره‌برداری کنند... اسرائیل و مزدوران آن، ملت یمن را دشمن مشترک خود می‌دانند. مواضع امارات، رژیم صهیونیستی و عربستان علیه ملت یمن در دیدارهایشان علنی است».

وی در انتقاد از استانداردهای دوگانه ریاض در تعامل با رژیم صهیونیستی و ملت یمن خاطر نشان کرد: «دو روز پیش، رئیس اسرائیل، به امارات سفر کرد و عربستان حریم [هوایی] خود را به روی او باز کرد، ولی سفر در حریم خود را برای ملت ما ممنوع کرده است».

وی با اشاره به کشتار چند روز گذشته ائتلاف متجاوز سعودی-اماراتی در زندان صعده، گفت که این تجاوز، «به صورت عمدی صورت گرفت؛ هر چند که سازمان ملل و سایر [سازمانها]، از محل زندان نیز اطلاع داشتند».

رهبر انصارالله با بیان اینکه محاصره ملت یمن، یک جنایات است؛ در پایان تأکید کرد: «علت این است که این محاصره، باعث مشکلات بسیاری شده است... لذا وظیفه ماست که متحد باشیم و همه تلاش کنند که کشور، تسلیم خارج نشود».

عربستان سعودی در رأس یک ائتلاف عربی و تحت حمایت آمریکا، از ششم فروردین ۱۳۹۴ با ادعای تلاش برای بازگرداندن رئیس جمهور مستعفی یمن به قدرت اقدام به تجاوز نظامی به یمن و محاصره زمینی، هوایی و دریایی این کشور کرد.

این تجاوز نظامی هیچ کدام از اهداف ائتلاف سعودی را محقق نکرد و فقط با کشته و زخمی شدن ده‌ها هزار یمنی، آواره شدن میلیون‌ها نفر، به بار آمدن خرابی برای زیرساخت‌های این کشور و گسترش قحطی و گرسنگی و بیماری‌های واگیردار همراه شده است.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رهبر انصارالله ملت یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۴۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه

نخست وزیر عراق امروز در دیدار یک مقام آمریکایی با او به موضع گیری درباره جنگ غزه پرداخت و خواستار توقف این جنگ شد.

به گزارش مشرق، محمد شیاع السودانی نخست وزیر عراق امروز با یک مقام آمریکایی دیدار و گفتگو کرد.

نخست وزیر عراق با اوزا زیا معاون وزیرخارجه آمریکا در امور مدین و دموکراسی وحقوق بشر دیدار و گفتگو کرد و در جریان این دیدار به موضع گیری درباره غزه نیز پرداخت.

السودانی گفت: آنچه در غزه رخ می دهد بی سابقه و نقض آشکار حقوق بشر و کشتار جمعی است.

نخست وزیر عراق بیان کرد: بیشتر کشته شدگان را زنان و کودکان تشکیل می دهند و این طبق گزارش های بین المللی است.

وی بر ضرورت به کار بستن تلاشهای بیشتر برای توقف این جنگ علیه ملت فلسطین تاکید کرد.

از سوی دیگر مقام آمریکا نیز به نقش عراق در منطقه اشاره و گفت که عراق در زمینه حقوق بشر پیشرفت کرده است و نقش مهمی در ثبات منطقه دارد.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره جنگ غزه
  • تسلط چین بر فناوری‌های پاک/ اروپا و آمریکا از انحصار بازار نگرانند
  • آمریکا: تسلط اسرائیل بر گذرگاه رفح، عبور از خط قرمز نیست
  • انصارالله یمن، رژیم صهیونیستی را تهدید کرد
  • تسلط چین بر بازار فناوری‌های پاک/ نگرانی‌های اروپا و آمریکا از انحصار بازار
  • حمدان: عملیات رفح برای ارتش اسرائیل «پیک نیک» نخواهد بود
  • پاکستان: دیکته خارجی را درباره پروژه مشترک گازی با ایران نمی‌پذیریم
  • پیامدهای تسلط رژیم صهیونیستی بر محور فیلادلفیا در پی تجاوز به رفح
  • موضع جالب برادر همسر رهبر انقلاب درباره فیلترینگ
  • شروطی را که به معنای تسلیم‌شدن ما باشد، نمی‌پذیریم | تسلیم شدن در برابر حماس شکست فاجعه بار برای اسرائیل است