Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@07:08:47 GMT

محدودیت کلمات برای توییت گذاشتن برداشته شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۷۵۰۴

‍‍‍‍‍‍

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، توییتر همیشه به خاطر محدودیت کاراکتر در هر توییت معروف است که در ابتدا ۱۴۰ کاراکتر بود و سپس به ۲۸۰ کاراکتر رسید. با این حال، به نظر می‌رسد، این شرکت در حال بررسی راه‌های جدیدی برای نوشتن متن‌های طولانی‌تر توسط کاربران  است.

به گزارش سایت 9to5mac؛ یکی از سخنگویان توییتر به CNET گفت که توسعه دهندگان توییتر به زودی قابلیت طولانی‌تر نوشتن مطالب در توییت‌ها را به این شبکه اجتماعی اضافه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قابلیت جدید توییتر برای اولین بار توسط  جین وانگ کشف شد که یک منوی مخفی را در وب سایت شبکه اجتماعی نشان داد. پیش بینی می‌شود با به روزرسانی این قابلیت، کاربران توییتر می‌توانند مطالب خود را بدون محدودیت کاراکتری در شبکه اجتماعی بنویسند.

گزارش‌ها حاکی از آن است که توییتر ، در سال ۲۰۲۰ روش جدیدی را برای اشتراک‌گذاری توییت‌ها به عنوان رشته‌های پیوسته معرفی کرد تا کاربران بتوانند چندین توییت را به یک مکالمه متصل کنند.

پیش از این توییتر قابلیت دوستان صمیمی را به شبکه اجتماعی خود اضافه کرد. گفته شده، این ویژگی به کاربران امکان می‌دهد تا فقط به افراد مورد اعتمادشان اجازه مشاهده برخی توییت‌ها را بدهند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان این مطلب برایم مفید است بلی ۰ نفر این پست را پسندیده اند لینک کوتاه لینک کپی شد شبکه اجتماعی فضای مجازی توییتر توییت توییتر فارسی بازارچه آنلاین گوشی موبایل گوشی ال جی گوشی اپل، آیفون گوشی آنر اخبار مرتبط محدودیت جدید توییتر ادامه کندی سرعت توییتر تا پاکسازی کامل محتوای غیرمجاز توییتر ۱۵۹۴ حساب کاربری را بست سلبریتی‌های فضای مجازی چند دسته هستند؟ دولتمردان توییتری آیا رشد کاربران توییتر محدود شده است؟ ارسال نظر

قیمت مسکن صرافی ارز دیجیتال خرید ارز دیجیتال تحلیل بیت کوین نقشه مترو تهران تقویم ۱۴۰۰ شرایط فروش خودرو ثبت نام ایران خودرو ثبت نام سایپا نمودار تغییرات قیمت طلا . ارز . شاخص بورس آخرین خبر ها گفت و گوی امیرعبداللهیان و دبیرکل سازمان همکاری اسلامی هوای پایتخت ناسالم برای همه گروه ها برنامه هایی که بیشترین حجم اینترنت را در گوشی مصرف می کنند اعمال لیله الرغائب و فضیلت شب آرزوها خبر خوب از افزایش پرداخت وام های فوری فعالیت دویچه‌وله در روسیه ممنوع شد فردا بیشتر استان ها بارانی هستند بایدن: رهبر داعش انتحار کرد تا شب عید هم وام پرداخت می کنیم اختلاف عجیب ۷۷هزار تومانی در قیمت گوشت قرمز! هر روز در سیاره مشتری چقدر طول می‌کشد؟ بنای دولت تسهیل دسترسی مردم به دستگاه‌ها و خدمات دولتی است چانه زنی‌ برای حقوق ممنوع محدودیت کلمات برای توییت گذاشتن برداشته شد دستگیری اعضای باند جعل مدرک تحصیلی دانشگاه آزاد پادکست منهای اقتصاد گزیده خبرها ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ چرا «دوقلو‌های منظومه شمسی» هم رنگ نیستند؟ جدید ترین ماشین های لباسشویی چند؟ (جدول) ۵ خبر مهم اقتصادی ۱۴۰۰/۱۱/۱۴ قیمت کوییک از پراید ارزان تر شد (جدول) زیباترین خودرو برقی دنیا + فیلم فدرال رزرو ترمز اقتصاد آمریکا را می‌کشد؟ بهای اجاره خانه در محله نامجو قطر ۲۰۲۲ - وی ای آر از مد افتاد! سفر به سوریه ارزان شد آل کثیر در تمرین پرسپولیس چه کرد؟ ایران از بزرگ‌ترین مشتریان گندم روسیه اطلاعیه جدید وزارت راه برای متقاضیان مسکن حمایتی بازگشایی دانشگاه‌ها توسط طالبان سهمیه صادرات سیب‌زمینی تکمیل شد تایید برقراری صادرات گاز ایران به ترکیه مراسم اهتزاز پرچم ایران و کره جنوبی + فیلم جزییاتی از بلیت‌فروشی جشنواره تئاتر فجر در پیک ششم کرونا جزیره لاهیجان برای استفاده مردم آزاد شد چرا بایدن ایران را آزاد گذاشته است؟ قانون درباره «چندهمسری» چه می‌گوید؟ شانس بالای توافق از دیدگاه وال‌استریت ژورنال تلاش دولت برای تحقق رکورد ۴۵ میلیارد دلاری صادرات تا پایان سال کارایی ماسک FFP۲ در شرایط متفاوت چگونه است؟ وعده جدید نماینده مجلس برای اجرایی شدن رتبه بندی معلمان! قیمت طلا و سکه چشم انتظار توافق جریمه وسایل نقلیه فاقد بیمه نامه شخص ثالث بخشیده می‌شود با حکم رییس‌جمهور اعضای حقیقی شورای اجرایی فناوری اطلاعات منصوب شدند داستان سردار در آلمان برای قرارداد با لورکوزن + فیلم تور تفلیس گرجستان چند؟ (جدول) اومیکرون در کشور می تازد قسمت اول؛ سیاست خارجی ایران در میانه شرق و غرب دستمزد ۲ بار در سال افزایش یابد تعرفه گاز چقدر افزایش می یابد؟ قتل سرکرده داعش توسط آمریکا DokwxNAm2RGmAAYq(1)-svg حوزه های پوشش خبری صفحه نخست  اقتصاد کلان  مسکن  طلا و ارز  خودرو  بورس  بیمه  بازرگانی  انرژی  صنعت  شهر  فناوری شبکه های اجتماعی  درباره ما  تماس با ما آرشیو  تبلیغات اخبار بیمه

کلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ و متعلق به

پایگاه خبری اقتصادآنلاین

میباشد و استفاده از آن با ذکر منبع بلامانع است.

طراحی سایت خبری و خبرگزاری آسام

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: شبکه اجتماعی فضای مجازی توییتر توییت توییتر فارسی شبکه اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما به نقل از فایننشال تایمز، به تازگی لایحه‌ای درباره محدودیت تیک‌تاک در آمریکا به تصویب رسیده است. بر اساس این لایحه، شرکت چینی «بایت دنس» مالک شبکه اجتماعی تیک‌تاک تا اوایل سال ۲۰۲۵ فرصت دارد این برنامه ویدئویی را به یک شرکت آمریکایی بفروشد، در غیر این صورت با ممنوعیت فروشگاه‌های برنامه و ارائه‌دهندگان اینترنت مواجه خواهد شد.

این مصوبه به تهدیدات ناشی از «برنامه‌های کنترل‌شده توسط دشمن خارجی» اشاره می‌کند. به نوشته فایننشال تایمز، سیاستمداران آمریکایی نگران تأثیری هستند که پکن می‌تواند بر محتوای داده‌های کاربران «تیک‌تاک» اعمال کند.  فروش برنامه ها و شبکه های اجتماعی پیش از این هم سابقه داشته است. مثلا چهار سال پیش، شرکت چینی Kunlun Tech برنامه دوستیابی‌اش را به دلیل نگرانی قانونگذاران آمریکایی از امنیت داده‌های کاربران به San Vicente Acquisition فروخت. با این حال، این فروش کمتر از یک میلیارد دلار قیمت داشت و این در حالی است که تیک‌تاک بسیار بزرگتر است. درآمد آمریکا از این شبکه اجتماعی در سال گذشته به ۱۶ میلیارد دلار رسید.   به نظر می‌رسد هیچ پیشنهادی در این مقیاس وجود نداشته باشد. گزارش‌ها حاکی از آن است که برخلاف متا، تیک‌تاک زیان‌دِه است.   یا در مثال‌های دیگر، روسیه در سال ۲۰۱۶ دسترسی به «لینکدین» را به دلیل خودداری از ذخیره اطلاعات کاربران روسی در این کشور مسدود کرد. یا در سال ۲۰۲۰، هند تیک‌تاک را برای حفظ حریم خصوصی و نگرانی‌های امنیتی ممنوع کرد. امسال هم چین واتس‌اپ را به همین دلیل ممنوع کرد.    تیک‌تاک در تلاش برای متقاعدکردن مقامات واشنگتن درباره این شبکه اجتماعی تاکنون از دو مدیر اجرایی استفاده کرده است. اولین مدیر، «کوین مایر» بود که تنها چند ماه دوام آورد، اما جانشین او یعنی «شو زی چو» سه سال است که در جایگاهش مانده است.   اما ناکامی «چو» در متقاعد کردن قانونگذاران آمریکایی مبنی بر اینکه تیک‌تاک یک تهدید امنیتی نیست، می‌تواند برای حضور او در سِمتش محدودیت زمانی ایجاد کند. این ناکامی همچنین می‌تواند باعث ممنوعیت برنامه‌های دیگر شود.   تیک‌تاک تاکید کرده که در حال برنامه‌ریزی برای مبارزه قانونی با مصوبه قانونگذاران آمریکایی است. ممنوعیت تیک‌تاک قطعا باعث ناراحتی ۱۷۰ میلیون کاربر آمریکایی این برنامه می‌شود، اما این ممنوعیت به صورت یک‌باره نخواهد بود.    فایننشال در پایان نوشت، با این اتفاقات، اینترنت جهانی بیش از پیش دچار شکاف و گسستگی خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ممنوعیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • از «نیکا» تا «یسنا»
  • محدودیت تردد در بزرگراه شهید خرازی/ شهروندان از مسیرهای جایگزین استفاده کنند
  • ممنوعیت تیک‌تاک به «شکاف اینترنت» سرعت می‌بخشد
  • بازگشت مهاجم استقلال به تمرینات بعد از پشت سر گذاشتن مصدومیت
  • گام اول به سمت دولت تنظیم‌گر برداشته شد
  • واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به دروغ‌های بی‌بی‌سی درباره فوت نیکا شاکرمی
  • احکام شرعی | روش تطهیر کف خانه و مانند آن
  • توییت طعنه‌آمیز دورتموند: همه شما یک عذرخواهی به سانچو بدهکارید
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی