Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-06@13:08:36 GMT

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۷۵۱۷

بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

بردسکن - مدیر شبکه بهداشت بردسکن گفت: با توجه به شیوع سویه اومیکرون ۲۹ درصد تست‌های کرونا در این شهرستان مثبت است و اکنون شاهد روند صعودی آمار مبتلایان به این ویروس هستیم.

محمدرضا رضانژاد روز پنجشنبه به ایرنا گفت: براساس آخرین رنگ بندی کرونایی، این شهرستان به رنگ قرمز درآمده و اکنون ۴۷۹ نفر در قرنطینه خانگی هستند و هفت نفر نیز در بیمارستان بستری اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به تزریق ۱۳۱ هزار و ۲۹ دز واکسن در این شهرستان گفت: ۹۱.۶۷ درصد جمعیت شهرستان دز اول، ۸۳.۱۱ درصد دز دوم و ۳۱.۷۳ درصد دز سوم واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند. رضانژاد  با بیان اینکه انجام واکسیناسیون به معنای ایمنی کامل در برابر ویروس نیست؛ افزود: روزانه ۵۰۰ دز واکسن در این شهرستان تزریق می‌شود و انتظار می‌رود شهروندان برای تکمیل واکسیناسیون خود به مراکز تعیین شده مراجعه کنند. وی اضافه کرد: هنوز بیش از پنج هزار و ۳۰۰ نفر از جامعه هدف شهرستان که بالای ۱۲ سال دارند، هیچ دزی از واکسن کرونا را دریافت نکرده‌اند. شهرستان بردسکن در فاصله ۲۷۳ کیلومتری مشهد قرار دارد.

تایباد - مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد در شرق خراسان رضوی گفت: وقوع آتش‌سوزی در یک واحد صنفی در تایباد، جان یک زن جوان را گرفت. حیدر احسانی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: در پی اعلام وقوع یک فقره آتش سوزی با ایستگاه آتش نشانی شهر تایباد در یک واحد صنفی فروش لوازم آرایشی و بدلی‌جات بلافاصله تیمی از نیروهای اورژانس ۱۱۵ این شهر به محل وقوع حادثه اعزام شدند. وی ادامه داد: با حضور به موقع آتش نشانان آتش در کمتر از یک ساعت مهار شد و خانم جوانی که در محاصره آتش قرار گرفته بود با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان خاتم الانبیای ( ص ) شهر تایباد منتقل شد. مدیر شبکه بهداشت و درمان تایباد گفت: باتوجه به سطح سوختگی از نوع درجه سه این مصدوم جهت مداوا به مراکز درمانی شهر مشهد منتقل شد که به رغم تلاش کادر درمان و باتوجه به شدت بالای سوختگی این مصدوم  در نهایت جان خود را از دست داد. احسانی افزود: علت وقوع این حادثه از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی می باشد. شهرستان ۱۳۸ هزار نفری تایباد در فاصله ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

برچسب‌ها تایباد ویروس کرونا آتش سوزی حوادث غیرطبیعی بردسکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تایباد ویروس کرونا آتش سوزی تایباد ویروس کرونا آتش سوزی حوادث غیرطبیعی بردسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۵۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل در 2 محور روستایی تربت جام

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، با توجه به فعال شدن سامانه بارشی از دیروز در مناطق مختلف خراسان رضوی  و ایجاد سیلاب و رواناب در بعضی مناطق استان، روستای المجوق منطقه موسی آباد و  روستای تیمنک علیای شهرستان تربت جام را هم سیل فرا گرفت.

بارشهای رگباری همچنین محور فیروزه به قوچان محدوده روستای وزیریه را نیز مسدود کرد.

هم اکنون حوزه شهرستان‌ها و مناطق سبزوار، کوهسرخ، زاوه، مشهد، نیشابور، قوچان، سرولایت، باخرز، خواف و تربت جام شاهد بارش باران است.

بنابر اعلام اداره کل هواشناسی خراسان رضوی، این بارش‌ها در مناطق مختلف خراسان رضوی  تا عصر امروز ادامه دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود کد ویدیو دانلود فیلم اصلی دانلود

دیگر خبرها

  • زوج تایبادی مراسم عقد خود را در مزار شهدای گمنام برپا کردند
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • میزان خاموشی برق خراسان رضوی به ۸۶ دقیقه کاهش یافت
  • اراضی ملی در شهرستان طرقبه و شاندیز رفع تصرف شد
  • اخبار کوتاه خراسان رضوی / ۱۶ اردیبهشت
  • ورود تیم‌های ارزیاب به مناطق سیل زده خراسان جنوبی از امروز
  • آبگرفتگی و سیلاب در ۴ شهرستان خراسان رضوی
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • دستگیری ۳ قاچاقچی مواد مخدر توسط مرزبانان هنگ تایباد 
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد