Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-29@22:02:13 GMT

ادینسون کاوانی و شایعه ای که تکذیب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۷۸۵۶

ادینسون کاوانی و شایعه ای که تکذیب شد

فابریزیو رومانو تاکید کرد که ادینسون کاوانی در حال حاضر برنامه ای برای پیوستن به بوکاجونیورز در تابستان ندارد.

به گزارش "ورزش سه"، از زمان انتقال کریستیانو رونالدو به منچستر یونایتد و با توجه به افزایش ترافیک در خط حمله شیاطین سرخ ادینسون کاوانی کمتر فرصت حضور در میدان را پیدا کرده است. از طرفی بعد از برکناری اوله گونار سولسشر و روی کار آمدن رالف رانگنیک نیز اوضاع تغییر چندانی برای ستاره اروگوئه ای نکرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

پیش از نقل و انتقالات زمستانی شایعات زیادی در مورد ادینسون کاوانی وجود داشت و گفته شد که این بازیکن از نیمکت‌نشینی های پیاپی در منچستریونایتد خسته شده و قصد دارد در ژانویه این تیم را ترک کند. با این حال تاکید رالف رانگنیک باعث شد که نهایتاً این بازیکن راضی به ماندن در یونایتد شود و تا پایان فصل در اولدترافورد ماندگار خواهد بود.

 

 

 

 

با این حال به نظر می رسد که کاوانی در نقل و انتقالات تابستانی پیش رو منچستریونایتد را ترک خواهد کرد. در همین راستا طی روزهای اخیر برخی رسانه ها گزارش دادند که باشگاه بوکاجونیورز آرژانتین قصد دارد این ستاره اروگوئه‌ای را به جای جولیان آلوارز جوان که اخیراً راهی منچستر سیتی شد، جذب کند. آلوارز در تابستان به تیم پپ گواردیولا ملحق خواهد شد و از کاوانی به عنوان گزینه اصلی جانشینی او نام برده شد.

 

در همین راستا فابریتزیو رومانو، خبرنگار مطرح ایتالیایی به اخبار انتقال ادینسون کاوانی به بوکاجونیورز واکنش نشان داده و تاکید کرده که این بازیکن تنها روی منچستر یونایتد تمرکز کرده و شایعات درباره انتقال او به تیم آرژانتینی در ماه جولای درست نیست. رومانو همچنین تایید کرده که لالیگا مقصد مورد علاقه این مهاجم اروگوئه ای است اما او نهایتاً در ماه می تصمیم قطعی خود را اعلام می‌کند.

ادینسون کاوانی بوکاجونیورز آرژانتین منچستر یونایتد

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ادینسون کاوانی بوکاجونیورز آرژانتین منچستر یونایتد ادینسون کاوانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد

به گزارش همشهری آنلاین، فابریتزیو رومانو به صورت رسمی تأیید کرد قرارداد مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو با اینتر بسته شده که برای ۲+۱ سال است.

رومانو خبر داد که همه‌چیز بین طرفین قطعی شده و پس از انجام تست‌های پزشکی ستاره ایرانی قراردادی تا سال ۲۰۲۶ بسته است.

مهدی طارمی ملی‌پوش ایرانی که با درخشش در لیگ برتر پرتغال و لیگ قهرمانان اروپا مورد توجه باشگاه‌های بزرگی قرار گرفت، در ۱۷۷ بازی ۸۸ گل برای اژدهایان پرتغالی به ثمر رساند.

کد خبر 847349 برچسب‌ها مهدی طارمی ویژه ورزشی

دیگر خبرها

  • تکذیب یک شایعه عجیب درباره نام استقلال
  • شادی جنجالی آنتونی در اولدترافورد (عکس)
  • خداحافظی منچستر یونایتد با لیگ قهرمانان اروپا
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرارداد
  • تایید شد؛ طارمی به اینتر پیوست | افشای جزئیات قرداد
  • انتقال و مدت قرارداد طارمی با اینتر نهایی شد
  • جزئیات قرارداد مهدی طارمی با اینترمیلان فاش شد