Web Analytics Made Easy - Statcounter

امین حیایی بازیگر سینما و تلویزیون که امسال با فیلم سینمایی «برف آخر» در چهلمین جشنواره فیلم فجر حضور دارد، پیرامون این اثر گفت: وقتی فیلمنامه را خواندم، فهمیدم با تجربه متفاوتی روبرو هستم که نمونه‌اش را قبل‌تر در سینمای ایران ندیده‌ام.

وی افزود: برف آخر لوکیشن‌های دشواری داشت و تجربیاتی همچون کار با حیوانات وحشی و اهلی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حتی در یک سکانس که با گرگ بازی داشتم، دستم را گاز گرفت. یا بخاطر دارم دو هفته منتظر زایمان گاو بودیم.

حیایی درباره چگونگی حضورش در این فیلم گفت: کارگردان «برف آخر» بازیگر دیگری برای ایفای نقش دکتر دامپزشک درنظر داشت، قرار بود او کچل باشد و شکم داشته باشد، اما روزبه معینی اصرار کرد تا این شخصیت را من بازی کنم. 

وی پیرامون حضورش در برخی فیلم‌های تجاری اظهار داشت: گاهی فیلم‌هایی بازی کردم که کسب تجربه بوده است و کارگردان نتوانسته از همه ظرفیت بازیگر استفاده کند.

حیایی با اشاره به حضورش در فیلم‌های جدی گفت: در این فیلم‌ها به بازیگر احترام گذاشته می‌شود و کارگردان برداشت‌های مکرر می‌گیرد تا خروجی درخشان شود.

 

 

* تأکید بر حفظ سینمای بدنه

وی افزود: البته باید در کنار سینمای هنری، سینمای بدنه را هم حفظ کرد تا چرخ اقتصاد سینما بچرخد و شرایط بهتری برای عوامل سینما ایجاد کند تا با حال بهتر، بتوانند تولیدات بهتری داشته باشند. 

این بازیگر اضافه کرد: طی سال‌ها بازی در سینما به جایی رسیده‌ام که فهمیده‌ام آرزو کردن می‌تواند خطرناک باشد و به خودمان با اطرافیان ضربه بزند، چون فراتر از ظرفیت ما باشد. باید به خدا توکل کرد و جلو رفت و به تعهدات انسانی عمل کرد. بالاترین قدرت خداست و کمک می‌کند به آرامش رسید و ما را به سرمنزل مقصود رساند. خداراشکر این آرامش که در زندگی‌ام وجود دارد، کمک می‌کند جلو بروم و انتخاب‌های درستی داشته باشم.

حیایی درباره جدیدترین فعالیتش گفت: حدود ۲۰ جلسه از فیلمبرداری سریال «ساخت ایران۳» باقی مانده است. فیلمبرداری ترکیه تمام شده و لوکیشن‌های باقیمانده در ایران است. 

وی درباره سری جدید برنامه «عصر جدید» هم خاطرنشان کرد: حضورم در این برنامه به عنوان داور هنوز مشخص نیست. 

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: امین حیایی عصر جدید ساخت ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند

رقص حامد آهنگی و ر رضا ناجی، بازیگر سینما و تلویزیون با آهنگ اذری در برنامه شب‌آهنگی را ببینید.

رقص آذری حامد آهنگی در مقابل مردم به همراه بازیگر پیشکوست سینما در فضای مجازی حاشیه‌ساز شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • (عکس) آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت
  • آخرین تصویر از بازیگر پایتخت پیش از فوت/ عکس
  • تصویر قدیمی از بازیگر معروف و برادرزاده‌اش + عکس
  • عمو پورنگ با «لالایی» بازیگر می‌شود / جزئیات پخش سریال عمو پورنگ در شبکه نمایش خانگی
  • مست عشق : روایتی متفاوت از عشق با حضور ستارگان دو کشور (+عکس)
  • عکسی که بهنوش بختیاری از اتاق گریم منتشر کرد
  • امیر جدیدی از «قهرمان» تا «منصور»
  • (ویدیو) فیلم رقص آذری حامد آهنگی و بازیگر سرشناس ! / همه به وجد آمدند
  • عکس | چهره متفاوت بهنوش بختیاری و امین حیایی در اتاق گریم
  • حرف‌های جنجالی بازیگر مشهور که صداوسیما اصلا قبول ندارد