Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان به نظر می رسد فولاد و استقلال برای انتقال صالح حردانی و آرش رضاوند به توافق رسیده اند.

چند روزی است که بحث انتقال صالح حردانی به استقلال تهران وجود دارد اما به گفته گرشاسبی این انتقال به دلیل این که استقلالی ها در خصوص معاوضه با چند بازیکن این تیم زیر حرف شان زدند طی روزهای گذشته انجام نشد اما حمیدرضا گرشاسبی در جدیدترین اظهارات خود در این خصوص به ایسنا گفت: ممکن این معاوضه انجام شود و در حال مذاکره هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین قرار است آرش رضاوند به صورت قرضی از استقلال به فولاد بیاید و عارف آقاسی هم که برای لیگ بیست و یکم به عضویت استقلال درآمده بود، باتوجه به درخواستش برای بازگشت فولاد، مجددا راهی اهواز می شود.

احتمالا امروز حردانی رسما استقلالی و رضاوند فولادی می شود و آقاسی هم با فولاد قرارداد می بندد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی اخبار ورزشی خوزستان تيم فوتبال فولاد خوزستان تيم فوتبال استقلال تهران صالح حردانی آرش رضاوند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن

پسر یکی از مربیان تیم فوتبال استقلال در جریان تماشای دیدار آبی‌پوشان مقابل ذوب‌آهن اصفهان دچار حادثه شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، شب گذشته تیم فوتبال استقلال در حالی با نتیجه 2 بر یک مقابل ذوب‌آهن به برتری دست یافت که برخی از بازیکنان از جمله روزبه چشمی، جلال‌الدین ماشاریپوف، آرش رضاوند و ... پس از رسیدن به رختکن از خستگی نای راه رفتن نداشته و روی زمین افتادند.

امروز (سه‌شنبه) با تصمیم کادر فنی، بازیکنان به دو دسته تقسیم شدند و نفراتی که روز گذشته به میدان رفتند به تمرین ریکاوری پرداختند و سایر نفرات تمرینات تاکتیکی را پشت سر گذاشتند. آبی‌پوشان فردا به استراحت می‌پردازند و دور جدید تمرینات از روز پنجشنبه برای آماده‌سازی دیدار با فولاد خوزستان پیگیری خواهد شد.

نکته دیگر در دیدار استقلال با ذوب‌آهن، حادثه برای پسر محمد نوازی بود که پس از گل دوم، کتف او دَر رفت و پس از پایان بازی، پزشکان کتف او را جا انداختند.

تیم استقلال دوشنبه هفته آینده در چارچوب هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف فولاد خوزستان خواهد رفت.

استقلال با حداکثر هیجان صدرنشین ماند/ حرکت فولاد به‌سوی سقوط

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حادثه عجیب برای فرزند مربی استقلال و از حال رفتن چند بازیکن
  • اشک‌های هافبک استقلال بعد از برتری مقابل ذوب آهن+عکس
  • چشمی و حردانی محروم شدند
  • دو محروم ۴اخطاره استقلال از بازی با فولاد
  • خوزستانی‌ها در انتهای جدول؛ اتفاقی که برای اولین بار در تاریخ لیگ برتر ایران افتاد
  • رژیم صهیونیستی مجددا گذرگاه کرم ابوسالم در غزه را بست
  • تیم تراکتور امروز در اهواز به میدان می‌رود
  • اعتراض استقلال خوزستان به انتخاب داور بازی سپاهان
  • قول و قرار آتش‌بازی در ورزشگاه شیک جنوب
  • انتقال قلب پیوندی توسط هوانیروز