Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فرماندار گناوه عصر پنجشنبه در این آئین افتتاح و اجرای این پروژه‌ها با تبریک دهه مبارک فجر و چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل فاز نخست محور ساحلی بندر ریگ به گناوه به طول ۱۳ کیلومتر است که از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر با ۶۹ میلیارد تومان اعتبار اجرا و مورد بهره برداری قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد تقی صفری با اشاره به اینکه با افتتاح این محور طول مسیر بندر ریگ به گناوه ۶.۵ کیلومتر کاهش یافته است افزود: این محور نقش مهمی هم در کاهش ترافیک به ویژه برای مسیر گمرک گناوه دارد.

وی اضافه کرد: افتتاح اسکله شناور تفریحی و گردشگری اداره بنادر و دریانوردی گناوه نیز با اعتبار یک میلیارد و ۲۵۰ میلیون تومان از دیگر پروژه‌های افتتاح است.

وی گفت: عملیات اجرایی کارخانه تولید انواع نوشیدنی و سیستم مالتینگ در شهرک صنعتی بندر ریگ نیز با ۱۶۵ میلیارد تومان اعتبار و پیش بینی ۳۰۰ نفر اشتغال به صورت مستقیم آغاز شد.

فرماندار گناوه افزود: طرح پرورش ماهی در قفس توسط بخش خصوصی نیز با اعتبار شش میلیارد تومان در این شهرستان افتتاح شد.

وی یادآور شد: همچنین ۴۰ واحد مسکن مدد جویی کمیته امداد گناوه نیز با اعتبار شش میلیارد تومان امروز افتتاح و تحویل افراد واجد شرایط شد.

فرماندار گناوه بیان کرد: در طول عمر پربرکت نظام مقدس اسلامی خدمات و دستاوردهای بزرگی در خدمت رسانی به مردم انجام گرفته است که باید در دهه فجر برای مردم تبیین و اطلاع رسانی شود.

ادای احترام به شهدای والامقام، دیدار مردمی، دیدار با خانواده معظم شهید مرتضی غلامی و یکی از جانبازان شهرستان از دیگر برنامه‌های سفر یک روزه استاندار بوشهر علاوه بر افتتاح و آغاز عملیات اجرایی پروژه‌ها به شهرستان گناوه بود.

کد خبر 5416308

منبع: مهر

کلیدواژه: گناوه استاندار بوشهر احمد محمدی زاده دهه فجر ویروس کرونا بوشهر انقلاب اسلامی ایران کرمانشاه آمار کرونا شیوع کرونا بارش برف عکس استانها ایلام همدان زنگ انقلاب تبریز آیت الله لطف الله صافی گلپایگانی میلیارد تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران

ایسنا/بوشهر معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر گفت: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی بویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران مشارکت دارند.

علی باستین در حاشیه بازدید از نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: امروز، هشتم اردیبهشت، افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران است که در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان از ۷۰ کشور جهان شرکت دارند و شرکت‌های بوشهری نیز با کیفیت خوبی حضور پیدا کرده‌اند.

وی افزود: ۲۰ واحد تولیدی و فعال اقتصادی به‌ویژه در حوزه صادرات‌محور از استان بوشهر در این نمایشگاه مشارکت دارند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: از نکات مهم این نمایشگاه، حضور استان در توسعه زنجیره ارزش محصولات راهبردی از جمله آبزیان و خرماست.

باستین تصریح کرد: در دو سال اخیر در تکمیل زنجیره ارزش محصولات راهبردی اقدامات ارزشمندی در استان انجام شده و امیدوارم با تداوم این روند شاهد بهبود تولید و اشتغال باشیم.

وی اضافه کرد: از تجار و بازرگانان استان بوشهر می‌خواهم که ضمن ارائه توانمندی‌های استان بوشهر، از توانمندی‌های سایر کشورها نیز بازدید و از نقاط قوت آن‌ها نهایت بهره را ببرند.

معاون اقتصادی استاندار بوشهر ابراز داشت: برپایی نشست‌های دوجانبه با شرکت‌های داخلی و خارجی از دستاوردهای این نمایشگاه است.

وی یادآور شد: سال گذشته، در حاشیه این نمایشگاه با هیات اقتصادی روسیه نشست هایی برگزار و یک هیات اقتصادی و بازرگانی نیز از بوشهر به روسیه اعزام و در ارتباط با تبادل تولیدات، رایزنی خوبی انجام شد.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • افتتاح دو پروژه راه آهن ملایر کرمانشاه و پایان بازسازی مناطق زلزله‌زده
  • حضور۲۰ واحد تولیدی استان بوشهر در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۳۷۰۰ هزار میلیارد تومان هزینه ۲ افتتاح نمایشی در کرمانشاه
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • عقب‌ماندگی‌های اجرای طرح فیبر نوری در استان بوشهر جبران شود
  • شوراها باید به مردم پاسخگو باشند
  • کمبود اعتبار ۲۵۰میلیاردی برای احداث ساختمان استانداری لرستان
  • توسعه دزفول در گرو اجرای طرح‌های مصوبه سفر استاندار خوزستان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری و اجرای پروژه‌های شهرستان خلخال در اولویت مدیران باشد