Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-30@20:09:37 GMT

خلعتبری از سپاهان به فولاد پیوست+عکس

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۸۰۹۷

خلعتبری از سپاهان به فولاد پیوست+عکس

هافبک باتجربه نیم‌فصل نخست تیم سپاهان اصفهان بعداز جدایی از جمع زردپوشان اصفهانی، با عقد قراردادی رسمی به فولاد خوزستان پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی، سپاهان در نقل و انتقالات زمستانی محمدرضا خلعتبری، هافبک مهاجم نیمکت نشین خود را به فولاد خوزستان داد.

خلعتبری هافبک باتجربه نیم‌فصل نخست سپاهان اصفهان پس از توافق با حمیدرضا گرشاسبی مدیرعامل باشگاه فولاد با عقد قراردادی رسمی به فولادخوزستان پیوست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به این ترتیب تا اینجا فولادی‌ها یکی از پرکار ترین تیم‌های پنجره زمستانی بوده اند. آنها نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیا نیز هستند.

خلعتبری سابقه بازی در تیم‌های الوصل امارات ، الغرافه قطر ، عجمان امارات، سپاهان، ذوب‌آهن، پرسپولیس، پدیده، سایپا و ابومسلم را در کارنامه خود دارد. 

منبع: تابناک

کلیدواژه: مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر آیت الله صافی گلپایگانی خلعتبری نقل و انتقالات سپاهان فولاد خوزستان مذاکرات وین پیک ششم کرونا دهه فجر چهلمین جشنواره فیلم فجر آیت الله صافی گلپایگانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ پاس همدان از ساعت ۱۶:۴۵ دقیقه امروز در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج میزبان فولاد ب خوزستان بود، که در پایان تیم پاس ۲ بر یک حریف خود را شکست داد.

 گل‌های تیم پاس را رضا حسینی در دقیقه ۵۰ و نادر هوشیار در دقیقه ۸۵ از روی نقطه پنالتی به ثمر رساندند.

تک گل فولاد ب خوزستان را هم امیرحسین لارزی دقیقه ۵۷ از روی نقطه پنالتی زد.

تیم پاس همدان با این پیروزی ۳۲ امتیازی شد و به رده ششم جدول گروه اول صعود کرد.

تیم آریان همدان هم که با ۳۱ امتیاز در رده هفتم گروه دوم قرار دارد، از ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه فردا، ۱۱ اردیبهشت در بندرعباس میهمان تیم رده ششمی و ۳۱ امتیازی فولاد هرمزگان خواهد بود.

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل سپاهان
  • حمایت استقلال خوزستان از استقلال ملاثانی ۸ برابر فولاد + سند
  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • تصادف مرگبار در محور اندیمشک _دهلران
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • (ویدئو) اقدام زیبای کریستوفر کنت دروازه‌بان فولاد خوزستان
  • شهادت جانباز ۷۰ درصد سیلاوی در اهواز
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر