Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه گفت: اگر حضور در جام باشگاه‌های آسیا برایم مهم بود در تیم قبلی می‌ماندم، اما برنامه و ساختار برای من اهمیت بیشتری دارد. - اخبار ورزشی -

رضا تندروان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد پیروزی 3 بر صفر تیمش مقابل شهرداری گنبد در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر والیبال اظهار داشت: بازی در گنبد همیشه سخن است به ویژه اینکه تیم میزبان به پیروزی نیاز داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من در این بازی به چند بازیکن استراحت دادم و از ترکیب جدیدی استفاده کردم. بازیکنان ما تاکتیکی و منظم بازی کرده و بازی انتحاری تیم گنبد را خنثی کردند.

سرمربی تیم والیبال شهرداری ارومیه ادامه داد: همه بازیکنان ما هم‌قسم شده بودند که عملکرد باکیفیتی داشته باشند و برنده شوند. ما با تمرکز کامل به هدف خود رسیدیم.

تندروان در مورد نتایج پرنوسان تیم شهرداری ارومیه گفت:‌ همه تیم‌ها با مصدومیت بازیکنان درگیر هستند، اما این قضیه در تیم ما متفاوت است. من در نیم‌فصل دوم، همه بازیکنان خود را در اختیار نداشتم و گاهی پیش آمد که به جای چهار بازیکن سرعتی، فقط یک سرعتی مصدوم در اختیار داشتم. در مقطعی، عادل غلامی، سرلک، مصطفی‌وند، صابر کاظمی، رحمان داودی و علی بهبودی در لیست مصدومان ما بودند.

وی تصریح کرد:‌ ما در هر 10 بازی دور برگشت، درگیر مصدومیت‌ها بودیم. ضمن اینکه در نیم‌فصل دوم تلاش کردم به صابر کاظمی و علی بهبودی که مسابقات زیادی را پشت سرگذاشته بودند، استراحت بیشتری بدهم، اما نه تنها این طور نشد، بلکه تحت فشار بیشتری قرار گرفتند. همه این عوامل سبب شد تا کیفیت تیم ما اُفت کند که به نظر کم کاملاً طبیعی است. متأسفانه فرصت ریکاوری نداریم و خروج از این وضعیت هم ساده نیست.

تندروان در مورد اینکه شهرداری ارومیه حتی اگر قهرمان لیگ برتر هم شود، نمی‌تواند در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آسیا شرکت کند، گفت: مدیران باشگاه به دنبال پرداخت بدهی خود و رفع تحریم‌های فدراسیون جهانی هستند. اطلاع بیشتری در این مورد ندارم. در این شرایط، هدف همه ما، کسب عنوان قهرمانی لیگ است و حضور در جام باشگاه‌های آسیا در مقطع فعلی مطرح نیست. برای من هم اگر حضور در جام باشگاه‌های آسیا اهمیت داشت در تیم قبلی می‌ماندم، اما برنامه و ساختار برای من اهمیت بیشتری داشت.

لیگ برتر والیبال| شهرداری ارومیه در گنبد 3 امتیاز گرفت/ پاس از سد مس رفسنجان گذشت

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال والیبال لیگ برتر والیبال والیبال جام باشگاه های آسیا شهرداری ارومیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه از برگزاری مسابقات هندپلو بین استخری به میزبانی استخر شهرداری ارومیه و برای اولین بار در سطح کشور خبر داد.

محمد نقی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در آذربایجان‌غربی از برگزاری نخستین دوره مسابقات هندپلو در ارومیه خبر داد.

وی در تشریح این خبر افزود: امروز پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت، مسابقات هندپلو بین استخری با حضور تیم‌های هندپلو استخرهای ارومیه برگزار شد و در پایان با قهرمانی تیم استخر تورال خاتمه یافت.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری ارومیه گفت: مسابقات هندپلو رشته‌ای جدید در ورزش است که برای نخستین بار در شهر ارومیه توسط استخر شهرداری ارومیه به مرحله اجرا درآمد.

نقی‌پور ادامه داد: هر تیم این رشته ورزشی متشکل شده از ۸ بازیکن (۴ نفر فیکس، ۴ نفر نیمکت نشین) بوده و بازی در ست‌های ۱۰ دقیقه‌ای برگزار می‌شود و تیمی که برنده دو ست از بازی شود پیروز مسابقه لقب می‌گیرد.

وی تصریح کرد: مسابقات هندپلوی بین استخری شهر ارومیه امسال برای نخستین بار در رده سنی بانوان ۱۲ الی ۱۵ سال به میزبانی استخر شهرداری ارومیه برگزار شد و تیم هندپلوی شهرداری ارومیه به مقام دومی بسنده کرد.

به گزارش ایمنا، ورزش هندپلو یا به زبان ترکی محلی توپ‌سو برای اولین بار توسط دو تن از اساتید دانشگاه ارومیه طراحی و در مسابقات المپیاد ورزش‌های همگانی دانشگاه‌های کشور برای بانوان و آقایان اجرا شد و از سال ۱۴۰۲ توسط وزارت ورزش و جوانان به رسمیت شناخته شده و به عنوان کمیته هندپلوی ایران، زیر نظر فدراسیون ورزش‌های همگانی با مجوز وزارت ورزش و جوانان فعالیت ملی خود را آغاز کرد.

کد خبر 750140

دیگر خبرها

  • ارزیابی سرمربی شهرداری گرگان از دو برد اخیر در ایران و غرب آسیا
  • سیمونه اینزاگی: به باشگاه گفتم نمی خواهم هیچ بازیکنی از جمع ما خارج شود؛ به همه آنها نیاز دارم
  • مرد سال آسیا: شادی مردم ایران برایم از همه چیز مهم‌تر بود
  • رمز موفقیت استقلال با عدد هفت! (عکس)
  • آرامش و آسایش ما مدیون زحمات قشر تلاشگر کارگری است
  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • کارگران مهم‌ترین رکن مدیریت شهری هستند
  • استخر تورال قهرمان نخستین دوره رقابت‌های هندپلوی ارومیه شد
  • اختتامیه پویش ارومیه شهر دوستدار کودک برگزار شد