Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه «اتاقی در حومه خاطرات» رادیو ورزش این هفته به معرفی مرحوم محمد عرب از هم‌ دوره‌ای‌های جهان پهلوان غلامرضا تختی و از دوستان نزدیک او می‌پردازد.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا؛ برنامه «اتاقی در حومه خاطرات» به موضوع زندگینامه ورزشکاران و پیشکسوتان از زبان خودشان می‌پردازد.

مرحوم محمد عرب از هم‌ دوره‌ای‌های جهان پهلوان غلامرضا تختی و از دوستان نزدیک او بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی کشتی را در هر دو رشته آغاز کرد و در آزاد و فرنگی قهرمان کشور شد.

او در مسابقات کشتی قهرمانی جهان در سال ۱۹۶۶ در تولیدو آمریکا، عضو تیم ملی کشتی فرنگی ایران بود و در سال‌های بعد در مقاطعی سرمربی‌گری تیم ملی کشتی فرنگی را بر عهده داشت.

عرب به دلیل جراحی قلب مدتی در بستر بیماری به سر می‌برد که سرانجام در ۱۷ دی ماه ۱۳۹۱ و در چهل و پنجمین سالروز درگذشت جهان پهلوان تختی، دعوت حق را اجابت کرد.

در این برنامه که در سال ۱۳۹۱ با گویندگی مرحوم مهرداد محمدی ضبط شده است، می‌توانید شنونده خاطرات این ورزشکار باشید.

«اتاقی در حومه خاطرات» جمعه ۱۵ بهمن ماه از ساعت ۱۴ به مدت ۵۵ دقیقه از رادیو ورزش موج اف ام ردیف ۹۲ مگاهرتز پخش می‌شود.

انتهای پیام//

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فرهنگ و هنر پیشکسوتان جهان کشتی تیم ملی کشتی فرنگی جراحی قلب ایران تیم ملی کشتی فرنگی جهان فرهنگ و هنر کشتی اتاقی در حومه خاطرات جهان پهلوان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • جام بین‌المللی یا آبروریزی ملی! چرا جام تختی با این شکل برگزار می‌شود؟/ شعار بیلبوردهای شهردار را باور کنیم یا میزبانی درجه۳ دبیر را ؟
  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • تغییر احتمالی زمان و مکان جام تختی کشتی آزاد
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • نفرات و تیم‌های برتر کشتی فرنگی جام تختی مشخص شدند + جزئیات
  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی