Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملی مصر با شکست کامرون، خود را به فینال جام ملت‌های آفریقا رساند تا کاپیتان مصر در این بازی با هم‌تیمی خود در لیورپول یعنی سادیو مانه رقابت کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی کامرون و مصر پنجشنبه شب در دومین دیدار مرحله نیمه نهایی جام ملت‌های آفریقا به مصاف هم رفتند که مصر با برتری در ضربات پنالتی راهی فینال شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

90 دقیقه این مسابقه گلی در بر نداشت و تنها اتفاق مهم آن، اخراج کارلوس کی‌روش در دقایق پایانی بازی بود که به دلیل اعتراض شدید به باکاری گاساما داور مسابقه، از کنار زمین اخراج شد. در 30 دقیقه وقت اضافه هم گلی به ثمر نرسید تا نتیجه این مسابقه در ضربات پنالتی تعیین شود.

در ضیافت پنالتی‌ها شاگردان کارلوس کی‌روش موفق‌تر بودند و به وسیله زیزو، محمد عبدالمنیر و مهند لاشین به گل رسیدند. وینسنت ابوبکر نیز تنها گلزن کامرون از روی نقطه پنالتی بود و هارولد موکودی، جیمز لیسیلیکی و کلینتون انجیه نتوانستند پنالتی‌های خود را به تور دروازه مصر برسانند.

به این ترتیب تیم ملی کامرون از ساعت 22:30 روز شنبه (به وقت ایران)، در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های آفریقا مقابل بورکینافاسو صف‌آرایی می‌کند و تیم‌های سنگال و مصر، از ساعت 22:30 روز یکشنبه در فینال رقابت‌ها به میدان می‌روند. دیدار فینال تقابل دو ستاره لیورپول یعنی محمد صلاح کاپیتان مصر و سادیو مانه مهاجم زهردار سنگال خواهد بود.

تصاویر اخراج سرمربی مصر در زیر آمده است:

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو جشنواره فجر بورس قیمت کارلوس کی روش تیم ملی فوتبال مصر تیم ملی مصر جام ملت های آفریقا خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت جام ملت های آفریقا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۳۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم

سال 2018 در چنین روزی و در چارچوب دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل 2017/18،‌ دو تیم رئال مادرید و بایرن مونیخ در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو شهر مادرید به مصاف هم رفتند. در حالی که مسابقه رفت دو تیم در مونیخ با برتری 2-1 شاگردان زین الدین زیدان به پایان رسیده بود، این دیدار با گل زودهنگام یاشوا کیمیش در دقیقه 3 آغاز شد تا بایرن با یک گل از میزبان پیش بیفتد. هشت دقیقه بعد اما کریم بنزما با ضربه سر کار را به تساوی کشاند تا نیمه اول با همین نتیجه به پایان برسد.

تنها 20 ثانیه از آغاز نیمه دوم گذشته بود که روی اشتباه اسون اولرایش،‌ بنزما دومین گل خود را در این دیدار به ثمر رساند. در ادامه هامس رودریگز در دقیقه 63 دروازه تیم سابق خود را باز کرد تا شدت حملات بایرن مونیخ در 30 دقیقه پایانی بازی افزایش یابد اما این تلاش ها نتیجه ای نداشت و رئال مادرید در مجموع با نتیجه 4-3 راهی فینال کیف شد.

دانلود (58.9MB)

دیگر خبرها

  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 2-2 مقابل بایرن مونیخ (2018/5/1) / فیلم
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (2002/5/1) / فیلم
  • با وینیسیوس، در آستانه صعود به فینال
  • صعود پردردسر الهلال به فینال جام حذفی عربستان
  • دوئل کارلتو و توخل در مونیخ برنده نداشت / سرنوشت صعود به مادرید کشیده شد!
  • ارتش تک‌نفره قایدی برای صعود به فینال کافی نبود
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با پیروزی 3-2 مقابل لیورپول (30 آوریل، 2008) / فیلم
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • والورده: برای صعود به فینال می‌جنگیم