Web Analytics Made Easy - Statcounter

باشگاه خبرنگاران جوان - اگر از گوشی خود در شب استفاده می‌کنید، اولین کاری که باید انجام دهید این است که روشنایی را کاهش دهید. با این حال، مواقعی وجود دارد که حتی حداقل روشنایی هنوز خیلی روشن به نظر می‌رسد. اگر در موقعیت مشابهی قرار گرفته اید، اندروید ۱۲ دارای ویژگی جدید Extra Dim است که به شما امکان می‌دهد روشنایی صفحه نمایش تلفن اندرویدی خود را از حد حداقل کاهش دهید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش wccftech؛ ویژگی جدید Extra Dim در اندروید ۱۲ تعبیه شده و نور صفحه نمایش تلفن اندرویدی را فراتر از حداقل سطح تعیین شده توسط سازنده کم می‌کند. خوشبختانه، این ویژگی در Seeings قرار دارد و کاربر به نرم افزار اضافی از منابع شخص ثالث نیاز ندارد. اگر با استفاده از این ویژگی آشنایی ندارید این خبر را بخوانید.

نحوه کاهش روشنایی صفحه نمایش در اندروید ۱۲

مراحل نسبتا ساده هستند، آن‌ها را به دقت دنبال کنید.

۱. اولین کاری که باید انجام دهید این است که برای تنظیمات سریع، صفحه را از بالا به پایین بکشید.

۲. انگشت خود را به سمت راست بکشید و Extra Dim را پیدا کنید. اگر نمی‌توانید آن را ببینید، باید Extra Dim را به تنظیمات سریع منتقل کنید.

۳. وقتی این کار را انجام دادید، به سادگی روی Extra Dim ضربه بزنید و نگه دارید تا به تنظیمات آن بروید.

۴. در تنظیمات Extra Dim، گزینه Make screen extra dim را تغییر دهید، کاهش روشنایی صفحه را مشاهده خواهید کرد.

۵. همچنین این گزینه را دارید که شدت تیرگی را از طریق یک لغزنده شدت کنترل کنید. سطحی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.

این تمام کاری است که باید انجام دهید تا روشنایی صفحه نمایش Extra Dim را در تلفن اندرویدی خود فعال کنید. در زیر نوار لغزنده Intensity با دو گزینه دیگر روبرو خواهید شد. می‌توانید آن‌ها را برحسب نیازتان روشن یا خاموش کنید. علاوه بر این می‌توانید انتخاب کنید که آیا می‌خواهید تنظیمات پس از راه اندازی مجدد دستگاه فعال باقی بمانند و گزینه اضافه کردن میانبر را انتخاب کنید.

اگر کسی هستید که می‌خواهید از گوشی خود با روشنایی کمتر استفاده کنید، این یک ویژگی کاربردی است و به طور کلی، هنگام مطالعه در شب بسیار مفید خواهد بود.

بیشتر بخوانید

نسخه بتا اندروید ۱۲ بیشترین دانلود در تاریخ این سیستم عامل را داشته است

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صفحه نمایش نمایشگر گوشی گوشی هوشمند سیستم عامل اندروید روشنایی صفحه نمایش تلفن اندرویدی اندروید ۱۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۴۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت:  باند د‌وم و روشنایی پل هادی آباد به جنگیه شهرستان کارون با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد ریال امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت به بهربرداری رسید.

محمد جولانژاد  افزود: پل هادی آباد شهرستان کارون به طول ۳۰۰ متر است که پروژه تکمیل آن شامل اجرای عرشه، اجرای پیاده‌رو، اجرای جانپناه و هندریل، اجرای روکش آسفالت و اجرای روشنایی بود.

وی مدت زمان اجرای این پل را ۶ ماه برشمرد و گفت: پایان اجرای این پروژه به منظور تردد ایمن اهالی منطقه بسیار حائز اهمیت بود.

دیگر خبرها

  • بهره برداری از باند دوم پل هادی آباد کارون
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی
  • اجرای همزمان ۱۱ طرح بزرگ ایمنی در راه‌های استان مرکزی
  • تاثیر لاین نوری بر دکوراسیون داخلی 
  • ۶۳۰ پنل‌خورشیدی بین عشایر ایلام توزیع می‌شود
  • این خودروی لوکس چینی به جنگ مرسدس‌بنز و ب‌ام‌و می‌رود /عکس
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • صرفه‌جویی ۴۰۰ مگاواتی برق با اصلاح روشنایی معابر
  • راه اندازی نخستین موزه برق و روشنایی تبریز