Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@03:19:07 GMT

روسیه فعالیت خبرگزاری آلمان در مسکو را ممنوع کرد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۸۶۱۹

روسیه فعالیت خبرگزاری آلمان در مسکو را ممنوع کرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، «ویاچسلاو ولودین»، رئیس دومای دولتی روسیه دستور ممنوعیت دسترسی و ادامه کار خبرنگاران شبکه دویچه وله آلمان در دومای روسیه را صادر کرد.

همچنین مسکو گفته است که در واکنش به ممنوعیت خبرگزاری روسی زبان «راشاتودی» در آلمان، دفتر خبرگزاری آلمانی زبان «دویچه وله» را در مسکو می‌بندد و اعتبار حضور کارکنان این خبرگزاری را لغو می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این ارتباط گفته شده: به دستور «ویاچسلاو ولودین»، رئیس دومای دولتی، در واکنش به ممنوعیت پخش تلویزیون راشاتودی در آلمان، تصمیم گرفته شد که دسترسی خبرنگاران دویچه وله آلمان به دومای دولتی ممنوع شود. وی افزود که فعالیت روزنامه نگاران دویچه وله اعتبار نخواهند گرفت.

پیش از این در روز سه شنبه، مرکز رسانه‌ای آلمان رسماً پخش راشاتودی در آلمان را ممنوع کرد و گفت که این خبرگزاری مجوز لازم را ندارد. مسکو در مقابل این ممنوعیت را نقض آزادی بیان توصیف کرده است.

کد خبر 5416345

منبع: مهر

کلیدواژه: آلمان راشاتودی دویچه وله ویاچسلاو ولودین روسیه برلین مسکو ایالات متحده امریکا اوکراین عراق روسیه رژیم صهیونیستی فلسطین سوریه ناتو ولادیمیر پوتین ایران امارات متحده عربی مسکو جو بایدن ایالات متحده دویچه وله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!

استاندار کرمانشاه در جلسه اخیر شورای اداری گفت: «بکار گیری منشی‌های خانم برای مدیران در ادارات و سازمان‌های دولتی ممنوع شد؛ طی دو هفته بایستی در سازمان‌ها و ادارات دولتی این امر به اجرا در آید.»

منبع: چندثانیه

tags # کرمانشاه سایر اخبار آیا قدرت‌های فوق‌بشری واقعیت دارند؟ چطور انسان به این قدرت‌ می‌رسد؟ بعد از فضا چه چیزی وجود دارد، جهان کجا تمام می‌شود؟! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟ فضانوردان چگونه در فضا دستشویی می‌کنند؟ | سرنوشت مدفوع انسان در فضا چه می‌شود؟

دیگر خبرها

  • علی‌اف: فعالیت مرکز نظارت مشترک روسیه و ترکیه به پایان رسید
  • کدام کشورها تیک‌تاک را ممنوع کرده‌اند؟
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد
  • مجتهدزاده: ممنوعیت ثبت اظهارنامه قضایی علیه مقامات دولتی، اقدامی نسنجیده است
  • استفاده از گوشی آیفون در مراکز نظامی کره جنوبی ممنوع شد
  • ممنوعیت استفاده از «آیفون» در مراکز نظامی کره‌جنوبی
  • ممنوعیت استفاده از گوشی آیفون درمراکزنظامی کره‌جنوبی
  • استفاده از آیفون در مراکز نظامی کره‌جنوبی ممنوع شد
  • بکارگیری منشی‌های خانم در این استان ممنوع شد!