Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی خیرالدین معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با تاکید بر اینکه تعامل بین دانشگاه‌ها، سازمان‌ها و پارک‌های علم و فناوری با هدف افزایش اشتغالزایی فناورانه از اولویت‌های وزارت علوم است، گفت: طرح حمایت (گرنت) فناوری طرحی است که بر اساس آن دستاوردهای فناوری اساتید و دانشجویان مورد حمایت قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی درباره طرح حمایت (گرنت) فناوری گفت: این طرح با محوریت پارک‌های علم و فناوری است و در راستای حمایت از طرح‌ها و ایده‌های فناورانه دانشجویان و اساتید، بر این اساس از طرح و ایده فناورانه هم وزارت علوم و هم سازمان‌های ذی ربط حمایت می‌کنند.

معاون فناوری و نوآوری وزارت علوم با اشاره به انعقاد تفاهم نامه‌ای با سازمان فضایی ایران، گفت: بر اساس این تفاهم‌نامه وزارت علوم ۹ میلیارد تومان و سازمان فضایی نیز ۹ میلیارد تومان برای حمایت از طرح‌های فناورانه فضایی دانشجویان و اساتید درنظر می‌گیرند، بر این اساس سازمان فضایی ایران به عنوان یک کارفرمای مادر در حوزه فضایی نقش آفرینی موثری خواهد داشت و زمینه‌ساز ایجاد اشتغال برای بسیاری از دانش آموختگان و دانشجویان می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: علی خیرالدین معاون فناوری وزارت علوم گرنت فناوری حمایت فناوری سازمان فضایی وزارت علوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۷۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، تجمع اساتید، دانشجویان و کارکنان دانشگاه تهران برای حمایت از خیزش وجدان‌های بیدار جامعه دانشگاهی آمریکا و اروپا در نفی بیدادگری و کشتار مردم مظلوم فلسطین توسط آمریکا و رژیم جعلی اسرائیل، امروز شنبه بعد از نماز ظهر جلوی سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

نمازگزاران مسجد دانشگاه تهران پس از اقامه نماز ظهر و عصر، به جمع تجمع‌کنندگان می‌پیوندند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران، بسیج اساتید، بسیج کارکنان، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه تهران، معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه و سایر تشکل‌های دانشگاه تهران از دانشگاهیان برای حضور در این تجمع دعوت کردند.


انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • تجمع دانشگاهیان دانشگاه تهران در حمایت از خیزش دانشجویان دانشگاه‌های آمریکا
  • ارزیابی هوشمندسازی صنعت نفت با تولیدات فناورانه
  • جزییات بودجه وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات
  • راه اندازی میز خدمت در نمایشگاه تجهیزات پزشکی
  • شرکت‌های دانش بنیان و واحدهای فناور کرمانشاه توسعه می‌یابند
  • هموارسازی مسیر تعامل و آشنایی اجتماع نخبگان با توانمندی‌های فناورانه و نوآورانه کشور
  • کنکور ۱۴۰۳ شروع شد | نتایج اولیه در این تاریخ منتشر می‌شود
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • موزه ها گنحینه فاخر علم و هویت ایرانیان هستند