Web Analytics Made Easy - Statcounter

این تیم که تنها نماینده فوتبال استان یزد در لیگ دسته ۲ کشور محسوب می‌شود از مجموع ۱۲ مسابقه گذشته خود در خانه و بیرون از آن فقط صاحب چهار برد، چهار مساوی و چهار باخت است و با ۱۶ امتیاز در مکان هشتم گروه دوم لیگ قرار دارد.

تیم شهید قندی در آخرین مسابقه خود در هفته یازدهم به لطف کناره‌گیری تیم ته جدولی گل‌ریحان البرز موفق به کسب سه امتیاز شد و در مسابقه آینده خود، یکشنبه ۱۷ بهمن‌ماه جاری از ساعت ۱۴ در همدان میهمان تیم پاس است که مسابقه سختی در پیش رو دارد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید قندی تا پایان هفته دوازدهم لیگ با ۱۶ گل‌زده ، ۱۱ گل خورده و تفاضل پنج گل نشان داد که باید بیش از گذشته برای ترمیم خطوط مختلف خود به ویژه در خط دفاع بیشتر دقت کند و نیم فصل دوم را با بررسی نقاط ضعف و قوت با برنامه‌ریزی برای صعود به لیگ دسته یک آغاز کند.

انتظار جامعه ورزش استان به خصوص علاقه‌مندان به فوتبال این است که تیم شهید قندی تا دیر نشده برای خارج شدن از وضعیت بحرانی موجود با درایت و مدیریت، اقدامی مناسب انجام دهند و آرزوی چندین ساله برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال کشور ( جام آزادگان ) محقق شود.

بدون شک برای یزد با همه ظرفیت‌های گسترده معدنی، صنعتی و خیل عظیم علاقه‌مندان به فوتبال اصلا مناسب، قابل قبول و پذیرفته شده نیست که هنوز هیچ تیمی بر خلاف استان‌های دیگر در لیگ‌های مطرح کشور ندارد در حالی که برخی همسایگان یزد صاحب تیم‌های متعددی هستند.

تا پایان هفته دوازدهم لیگ دسته ۲ کشور تیم شاهین بندرعامری بوشهر با کسب ۲۵ امتیاز، فولادنوین هرمزگان با ۲۰ و ون پارس نقش جهان اصفهان با ۲۰ امتیاز و تفاضل گل کمتر به ترتیب در مکان‌های اول تا سوم گروه قرار دارد و تیم گل ریجان البرز با پنج امتیاز قعرنشین گروه دوم لیگ است.

تیم قندی در گروه دوم لیگ دسته دوم با ۹۰ ارومیه، گل‌ریحان البرز، مس‌ نوین کرمان، شاهین بندرعامری، اسپاد الوند تهران، خلیج فارس بندر ماهشهر، عقاب تهران، اترک بجنورد، پاس همدان، فولاد نوین اهواز، مهیار ایمان سبز شیراز و شهرداری نوشهر هم گروه است.

در گروه اول تیم‌های چوکای تالش، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، شمس‌آذر قزوین، ایران جوان بوشهر، شهدای بابلسر، پیام توس خراسان رضوی، شهرداری بندرعباس، ملی حفاری اهواز، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر و شهدای رزکان البرز هم‌گروه است.

مسابقه لیگ دسته دوم فوتبال قهرمانی کشور در ۲ گروه به صورت دوره‌ای و رفت و برگشت با رعایت نکات بهداشتی زیرنظر سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال پیگیری می‌شود و در پایان تیم های اول و دوم جواز حضور در لیگ دسته اول کشور ( جام آزادگان ) را کسب می‌کند.

۳۰ تیم فوتبال، فوتسال و فوتبال ساحلی یزد در لیگ‌های کشوری حضور دارد و این استان با یک میلیون و ۲۳۶ هزار نفر جمعیت ۴۷ هیات ورزشی استانی، ۴۰۰ هیات شهرستانی و ۶۲ هزار ورزشکار زیرپوشش بیمه ورزشی دارد.

برچسب‌ها فوتبال بوشهر البرز لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان شاهین بوشهر

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال بوشهر البرز فوتبال بوشهر البرز لیگ دسته اول فوتبال یزد وزارت ورزش و جوانان شاهین بوشهر لیگ دسته شهید قندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، «حسن مدرس زاده» در نشست خبری که به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم (12 لغایت 18 اردیبهشت ماه) برگزار شد، اظهار کرد: به لحاظ تعداد مدارس مشکلی در شهرستان به ویژه خود شهر گرگان وجود ندارد؛ ولی به علت جانمایی نه چندان مناسب، مناطق جنوبی شهر فاقد فضای آموزشی شده به طوری که دانش آموزان این مناطق مجبور هستند برای تحصیل به مناطق داخلی شهر رفت و آمد کنند.
 
به گفته وی؛ تأمین زمین جزو ضروریات فضای آموزشی در شهر گرگان است به همین خاطر 42 میلیارد تومان با دستور استاندار برای ساخت 4 مدرسه 12 کلاسه در جنوب شهر گرگان اختصاص یافته؛ ولی با گذشت بیش از یک سال از این مصوبه تاکنون زمینی برای احداث این مدارس تأمین نشده است.
 
مدیر آموزش و پرورش شهرستان گرگان با بیان اینکه طرح رتبه بندی معلمان بعد از 10 سال انجام شد، تصریح کرد: بعد از اجرای این طرح همه معلمان استان حائز رتبه 1 لغایت 5 شدند که در این بین 134 نفر از استان رتبه استاد معلمی را کسب کردند.
 
وی افزود: از یک میلیون معلم در سطح کشور 300 هزار نفر به رتبه بندی خودشان اعتراض داشتند؛ ولی این اعتراض ها در شهرستان گرگان بسیار اندک بود.
 
مدرس زاده با اعلام اینکه 90 هزار دانش آموز در سطح شهرستان گرگان تحصیل می کنند، تصریح کرد: از این تعداد 78 هزار نفر در شهر گرگان تحصیل کرده که این امر باعث تراکم بالای کلاس های درسی دانش آموزان شده و تعداد دانش آموران کلاس ها را به 40 نفر رسانده است.
 
وی ادامه داد: تعداد بالای دانش آموزان در کلاس های درس فرصت را از معلمان گرفته و بر روند آموزش دانش آموزان تأثیر منفی دارد.
 
به گفته وی؛ استاندارد سرانه فضای آموزشی در کشور 5/2 درصد، در استان 4/6 درصد و در شهرستان گرگان 4/2 درصد است.
 
انتهای پیام/
 

دیگر خبرها

  • جانمایی نامناسب مدارس در گرگان مشکل ساز شده است
  • بارکولا: الگوگیری از ذهنیت و سخت‌کوشی رونالدو مرا به این جایگاه رسانده
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • آموزش دانش‌آموزان سیل‌زده در مکان‌های عمومی
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب
  • کشف پیکر مطهر ۸ شهید دوران دفاع مقدس در شلمچه +فیلم
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • بازی شش امتیازی نماینده قم در لیگ دسته اول فوتسال
  • اصلاح راه‌های نامناسب و خطرناک ییلاق شهرستان اهر
  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم