Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@19:58:40 GMT

مازندران ۸۲ پروژه ورزشی نیمه‌تمام دارد

تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۲۹۸۸۸۰

مازندران ۸۲ پروژه ورزشی نیمه‌تمام دارد

باشگاه خبرنگاران جوان ساری-رنگرز  در مراسم افتتاح فاز نخست زمین فوتبال چمن مصنوعی شهدای زیراب در دهه فجر امسال، گفت: مازندران ۸۲ پروژه ورزشی نیمه تمام دارد که پیگیر تکمیل همه آن‌ها هستیم.

رنگرز از همه مسئولان شهرستان که پیگیر تکمیل زمین فوتبال چمن مصنوعی این شهرستان بودند، تشکر کرد.

برای پیست دوومیدانی این شهرستان هم ۸ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان اعتبار اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طالبی فرماندار سوادکوه هم با تشکر و قدردانی از همه مسئولان و رنگرز که برای تکمیل این پروژه پای کار بودند، گفت: با همه مشکلات و دغدغه‌ها فاز نخست این زمین چمن که پروژه مهم شهرستان بود به بهره برداری رسید و در فاز دوم نیز سکو‌ها و پیست تکمیل می‌شود.

صالح نژاد جانباز جنگ تحمیلی و پیشکسوت ورزش استان نیز در سخنانی با تشریح اقدامات انجام شده درخصوص این پروژه از رنگرز مدیرکل ورزش و جوانان مازندران برای پیگیری تکمیل آن قدردانی کرد.
انتهای پیام/س

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان مازندران دهه فجر افتتاح طرح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۲۹۸۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود

به گزارش خبرآنلاین از مازندران، یوسف نوری در جلسه بررسی مصوبات سفر رئیس جمهور به مازندران در ساری، افزود: مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران در راستای اقتصاد دریا محور تنظیم خواهد شد.

وی اظهار داشت: جهش تولید افزایش جمعیت و مردمی شدن کارها از جمله موارد مهمی است که در دور دوم سفر رئیس جمهور به مازندران باید رعایت شود.

استاندار مازندران، گفت: دستگاه های دولتی که تاکنون موفق به جذب اعتبار دور اول سفر رئیس جمهور نشدند باید تلاش بیشتری از خود نشان دهند.

نوری با بیان این مطلب که برای توسعه استان فقط نباید به اعتبار دولتی متکی بود، خاطرنشان کرد: جذب سرمایه گذاری که اهلیت داشته باشد برای توسعه استان اثر بخش است.

نماینده عالی دولت در مازندران اضافه کرد: بدون تردید از سرمایه گذاران بزرگ خارجی که توان این کار را داشته باشند حمایت خواهد شد در غیر این صورت از ظرفیت سرمایه گذاران داخلی استفاده خواهد شد. مشارکت مردم در طرح های اقتصادی برای ما مورد تاکید است و همه مدیران باید از این ظرفیت به درستی استفاده کنند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901225

دیگر خبرها

  • تقویت و تکمیل پروژه‌های نهضت ملی مسکن اولویت مدیران شهرستانی باشد
  • انتظار ۱۰ ساله مردم ۳۰ روستا برای تکمیل پل سوخته سرا پایان رسید
  • بهره‌برداری از ۷۹ پروژه نیمه‌تمام به ارزش ۱۶ میلیارد دلار در ۱۴۰۳/ تولید نفت و گاز ایران امسال جهش خواهد داشت
  • مصوبات دور نخست سفر رئیس جمهور به مازندران سریعتر تکمیل شود
  • بررسی آخرین وضعیت تکمیل سامانه فاضلاب روستای ریحان آباد شهرستان ارومیه
  • تکمیل ۳۳ طرح نیمه تمام ورزشی در ایلام
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون و خطا ندارد
  • حرکت به سمت قله و پیشرفت/ کشور وقت آزمون خطا ندارد
  • وعده معاون رئیس جمهور برای تکمیل خط انتقال آب شهرستان بهمئی
  • شهر یزد به اعتبارات ملی نیاز دارد/ پروژه‌های نیمه‌تمام دفع آب‌های سطحی تکمیل می‌شود